گفته می شود

گفته می شود در حالی که یک تیم کامل والیبال با احتساب کل کادرفنی و سرپرستی، بیش از ۲۵نفر نمی‌شود، فدراسیون والیبال لیستی ۶۰نفره برای ویزا به سفارت آمریکا در آنکارا داده! لابد داورزنی شخصا مسئولیت حواشی و حتی پناهندگی احتمالی این لشکر اعزامی را بر عهده گرفته. حالا مخارج کمرشکن سفر به کنار…

 

 

گفته می شود رئیس کل بانک مرکزی در دیدار هیات تجاری و صنعتی عمان گفت: سیاست راهبردی بانک مرکزی ایران، قطع رابطه با دلار در مبادلات ارزی و تجاری است و برای این راهبرد نیز دلایل اقتصادی و سیاسی متقنی داریم، زیرا آمریکایی‌ها از دلار به عنوان ابزار سیاسی استفاده می‌کنند و از طرف دیگر، سایر ارز‌های جهان به ویژه در منطقه آسیا در حال رشد هستند.

 

 

 

گفته می شود محمد باقر قالیباف، رییس مجلس از اسحاق جهانگیری معاون اول حسن روحانی به دادگاه شکایت کرده است. شنیده‌های خبرنگار «فراز» حاکی است که دستگاه قضایی همین هفته به این شکایت رسیدگی خواهد کرد.

 

 

 

گفته می شود حسن رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در همایش «دانشگاه تراز انقلاب اسلامی مبتنی بر گام دوم انقلاب» با اشاره به اعدام علیرضا اکبری که چندی پیش با اتهام جاسوسی اعدام شد، گفت: آقایی که اعدامش کردند و سه تا داغ مهر داشت، کیف کردید؟ نمی‌دانم چه کار می‌کنند. من هر چقدر سرم را محکم به مهر می‌زنم نمی‌شود. هر چقدر تو نماز خواندی من هم خواندم. او ادامه داد: علیرضا اکبری سابقه جبهه هم داشت، سابقه پاسداری هم داشت معاون وزیر دفاع هم بود. ۱۰ سال است که به انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها اطلاعات می‌دهد. رحیم پور ازغدی اضافه کرد: علیرضا اکبری در ستاد روحانی هم بوده. دور و بر روحانی از این آدم‌ها هنوز هم هستند، اگر خودش نباشد. او افزود: دشمن می‌آید از اندرونی‌ترین مرکز شما آدم می‌گیرد.

 

 

 

گفته می شود پیگیری‌ها از وزارت ارشاد نشان می‌دهد قرار است تمام تبلیغات محیطی سریال «رهایم کن» از سراسر کشور جمع‌آوری شود.چند روز گذشته، با انتشار بخشی از این سریال و دیالوگ‌هایی که بین افسانه (خواهر حاتم و هاتف) و بهرام (خدمتکار خاندان نایب‌سرخی) رد و بدل شد، که با اعتراض مخاطبان روبه رو شد و از ترویج بی‌حیایی و بی‌عفتی ابراز ناراحتی کردند.

 

 

گفته می شود برای شقایق دهقان، بازیگر سینما و تلویزیون به دلیل کشف حجاب پرونده قضائی تشکیل شده است. شقایق دهقان در روزهای گذشته بدون حجاب در کافه کتاب یکی از انتشاراتی‌ها حاضر شده بود

 

 

 

گفته می شود جواد ظریف، وزیر امور خارجه پیشین ایران در صفحه توییتر خود نوشت: پنج سال پیش در چنین روزی، ایالات متحده برجام را بخاطر منافع اسرائیل ترک کرد و یک دستاورد دیپلماتیک منحصر به فرد را از بین برد. در ادامه این توییت آمده: ایالات متحده بدون هیچ جایگزینی، منافع همه به ویژه آمریکایی ها و ایرانی ها را به خطر انداخته است. جواد ظریف در پایان نوشت: نتیجه آن، رها کردن فرصت های مشترک به نفع توهمات حاصل جمع صفر است.

 

 

 

گفته می شود لبنان در صدر فهرست کشور‌هایی که بیشترین تورم را از نظر افزایش قیمت مواد غذایی در جهان دارند، قرار دارد. نرخ تورم مواد غذایی در این کشور به ۳۵۲ درصد رسید که دلیل آن بالا بودن هزینه‌های زندگی و همزمان با آن افزایش قیمت کالا‌ها و خدمات اساسی، انرژی، حمل و نقل و … است.

 

 

 

 

گفته می شود آمارهای جدید تورم، این بار با معیار محاسباتی جدید، یعنی سال پایه ۱۴۰۰ از سوی مرکز آمار منتشر شد. با این حال، گزارش‌های منتشرشده صرفاً تورم ماهانه اقلام گوناگون را برای دو ماه گذشته اعلام کرده‌اند. نهایتاً تورم سالانه که به تعبیر مرکز آمار، رشد قیمت دوازده ماه گذشته نسبت به دوازده ماه قبلی است، برای اسفند منتشر شده است. داده‌های منتشره امکانی برای محاسبه تورم نقطه‌ای که تعریف منطقی‌تری از تورم سالانه است، باقی نمی‌گذارد. چرا که شاخص قیمت مصرف‌کننده بر خلاف گذشته منتشر نشده است.

 

 

 

 

گفته می شود گفته می شود رئیس کل بانک مرکزی در پاسخ به اینکه چرا واحد تولیدی باید ارز خود را به بانک مرکزی بفروشد، گفت: از واحد‌های تولیدی بپرسید کدام یک از نیاز‌های تولید را با ارز بازار آزاد تامین می‌کنید که ارز حاصل از فروش را می‌خواهید با نرخ آزاد در بازار به فروش برسانید؟

 

 

گفته می شود حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب: در مورد اینکه در این ۴۰ سال از کجا به کجا رسیدیم باید منصفانه قضاوت کنیم. سال ۵۴ شوروی به این جمع بندی رسیده بود که حکومت پهلوی ساقط می‌شود؛ بنابراین، به حزب توده اعلام کرد که مشاورین و تکنسین‌ها و نخبگان را شناسایی و قطع ارتباط حزبی کند و به آلمان شرقی بفرستد تا متخصص شوند و وقتی دگرگونی اتفاق افتاد، متخصصان شوروی جای متخصصان آمریکایی را بگیرند. در سال ۶۳ که به حزب توده ضربه زدیم، کل شبکه اینها را درآوردیم. فقط در صدا و سیما ۵۰ نفر شبکه داشتند که همه جمع کردیم. اینها در صنعت و … وجود داشت و یکی از جاها صنعت برق بود. یادم هست آن زمان وقتی که یک فرد را می‌خواستیم دستگیر کنیم گفتند اگر این دستگیر شود به علت تخصصی بودن موقعیت وی، جایگزینی برای او نداریم. به همین دلیل مجبور شدیم یکی از عناصر حزب را ببریم که نصیحت کند بگوید لو رفتی و ما برای او مامور گذاشتیم تا زمانی که متخصص شکل بگیرد اما امروز متخصص در نفت، هسته‌ای، درمان و… زیاد داریم. خیلی از کشورها به دنبال انتقال خدمات پرستاری ایران هستند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*