گفته می شود

گفته می شود رئیس جمهور سابق کشورمان با بیان اینکه من امیدوار بودم که مساله برجام در اسفند ۹۹ یا فروردین ۱۴۰۰ حل شود تا دولتی که بر سر کار می‌آید، دچار این مشکل بزرگ نباشد، گفته برای احیای برجام همه چیز تمام شده و آماده بود، حتی موفق شدیم از طرف‌های مذاکره امتیاز خروج سپاه پاسداران از فهرست گروه‌های تروریستی و لغو تحریم دفتر رهبری و نهاد‌های مربوط به ایشان را بگیریم که وقتی آن را به مقام معظم رهبری گزارش دادم، ایشان خیلی خوشحال شدند. اما متاسفانه این امکان فراهم نشد.

 

 

 

 

گفته می شود علیرضا سلیمی در واکنش به اظهارات درویشیان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امر مبارزه با فساد نسبت به ادعای واگذاری رانتی خودرو به برخی از نمایندگان مجلس، گفته وی تحت تاثیر برخی از حرف‌ها قرار دارد یا درصدد حاشیه سازی است؛ رهبر معظم انقلاب فرمودند مسئولان باید از حاشیه سازی پرهیز کنند لذا درویشیان باید مدارک و اسناد مربوطه را به هیات رییسه مجلس، کمیسیون اصل ۹۰ و همچنین هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارائه دهد

 

 

گفته می شود مجری برنامه جهان آرا در شبکه افق نوشته آقای قالیباف! شفافیت گزینشی و نمایشی به درد نمی‌خورد، از همینجا شروع کنید و اسامی ۱۰۰ نماینده‌ای که با رانت و بدون نوبت، ماشین شاسی بلند گرفته اند را اعلام کنید.

 

 

 

گفته می شود مصطفی میرسلیم در نامه‌ای سرگشاده از علیرضا زاکانی به تندی انتقاد کرد. در بخشی از این نامه آمده است: امروز پس از ۲۱ ماه، با حسرت تمام، باید به شما برادر انقلابی، که امیدوار بودیم راه ناصواب اسلاف خود را در شهرداری تهران اصلاح می‌کردید، عرض کنم که خطای اصلی، یعنی شهرفروشی و عدم ساماندهی بر مبنای قواعد و معیار‌های مهندسی شهرسازی، شدیدتر از گذشته ادامه یافته است.

 

 

 

 

 

گفته می شود اکنون قیمت مرغ به بالای ۷۰ هزار تومان رسیده است و رئیس مجلس نیز هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد. انتظار این است که وی از ارائه راهکار مورد نظر خود به دولت خودداری نکند. قالیباف رئیس کنونی مجلس در دوران انتخابات با انتقاد از عدم مدیریت قیمت مرغ گفته بود، مرغ را می‌توان با قیمت هر کیلو ۱۰ هزار تومان به دست مصرف کننده رساند. اکنون قیمت مرغ به بالای ۷۰ هزار تومان رسیده است و رئیس مجلس نیز هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد.

 

 

گفته می شود زید آبادی گفته من هیچ نوع آشنایی با آقای پادام ندارم و نمی‌دانم چه کارنامه‌ای دارد، اما بازی با حیثیت او به صرفِ اخطار تکان‌دهنده‌ای که داده بود، بسیار نامنصفانه است و امیدوارم برخی دوستانی که در این زمینه فعال شدند به نحوی جبران کنند. واکنش برخی چهره‌های منتقد نظام به هشدار سجاد پادام دربارهٔ عواقب ورشکستگی صندوق‌های بازنشستگی، متأسفانه از بروز نوعی هرج و مرج خبری در سطح جامعهٔ ایرانی حکایت دارد. گویا دیگر رسمِ مراجعه به «متن خبر» برای داوری دربارهٔ اظهارنظر افراد، منسوخ شده است و فقط گذری بر تیتر رسانه‌ها برای داوری کفایت می‌کند.

 

 

 

گفته می شود سید ابراهیم رئیسی گفته ایران و عربستان سعودی دو کشور بزرگ هستند و احیای روابط بین آن‌ها معادلات منطقه را تغییر می‌دهد و آن را سامان می‌بخشد، ملت‌های مسلمان منطقه به سمت حمایت از مقاومت و عدالت حرکت می‌کنند. نکته مهم این است که رهبر معظم انقلاب در اوج اختلاف ما و عربستان همواره تأکید داشتند که نباید فراموش کرد که دشمن اصلی آمریکا و «اسرائیل» است. ما رد می‌کنیم و نمی‌پذیریم که عربستان دشمن ما محسوب شود یا ما دشمن آن باشیم.

 

 

 

گفته می شود عضو شورای اطلاع رسانی دولت درباره حواشی اخیر مجلس و دریافت خودرو نوشته بازرسی ریاست جمهوری قرارداد بین مجلس (نه شخص نماینده) و خودرو ساز را تابستان١۴٠٠ میداند که دولت قبل مستقر بود. عبدالله گنجی، فعال رسانه‌ای اصولگرا نوشت: بیگی گفت نمایندگان ٧۵ خودرو گرفتند برای استیضاح. بازرسی ریاست جمهوری قرارداد بین مجلس (نه شخص نماینده) و خودروساز را تابستان١۴٠٠ میداند که دولت قبل مستقر بود. پس ٧۵خودرو برای استیضاح ١۴٠٢کذب است. اما اصل موضوع رانت است؛ باید رسیدگی و اسامی اعلام شود. البته ده‌ها سازمان دیگر نیز همچنین.

 

 

 

 

گفته می شود اردشیر مطهری، نماینده گرمسار و آرادان و عضو کمیسیون اجتماعی در اعتراض به انتصابات فامیلی در وزارت نفت نوشت: در وزارت نفت وصنایع پتروشیمی چه خبر است؟ وی در توئیتی نوشته وقتی همسر معاون وزیر پست می‌گیرد، عجیب نیست بشنویم نیرو‌های آقای معاون وزیر نیز درمسیر رئیسشان حرکت کنند! آقای شاه میرزایی، همسرحضرتعالی چه پستی دارند؟! از آقای چگنی معاونتان چه خبر؟! پیام خان برزگر دامادآقای چگنی کجا تشریف دارند؟!

 

 

 

 

گفته می شود منصور ارضی گفته از زمانی که دسته‌جات عزاداری در خیابان‌ها کم شد، بی‌حجاب‌ها و افراد ناجور راهپیمایی می‌کنند. باید دسته‌های عزاداری دوباره راه بیفتد و برای این حضور باید برنامه‌ریزی داشت و مثلاً در پلاکارد‌ها باید پیام را بیان کرد. در هیأت می‌توان غیر از پرچم اهل بیت (ع)، در یک پرچم هم شعار‌ها و حرف‌های خود را برای حجاب و ربا بیان کرد.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*