گفته می شود

گفته می شود مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز و عضو کمیسیون بهداشت در خصوص اینکه آیا جا به‌جایی‌های صورت گرفته در کابینه دولت ابراهیم رئیسی را مثبت تلقی می‌کند یا نه؟ گفته نه این روند مثبت نیست، به نظرم مشکل صرفا افراد نیستند و بر اساس تجربه‌هایی که داشتیم هر کسی که رئیس جمهور و مسئول کشور شده است طبیعتا ابتدا خواسته آنچه در ذهن خود خوب است را اجرا کند. وقتی شما افرادی که آورده شده را حذف می‌کنید آن‌ها ذخیره‌ای را می‌آورند که پائین‌تر است؛ آنها هیچ وقت فردی بالاتر که کارشناس و کاربلد است را نمی‌آورند. با عوض کردن وزرا مشکل تورم، گرانی و ماشین حل نمی‌شود

 

 

 

 

 

گفته می شود سیدمصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس با برشمردن خطراتی که مردم را تهدید میکنند از ناشکری نام برد. میرسلیم در توئیتی نوشته بزرگ ترین خطراتى که اکثر مردم را تهدید مى کند ناآگاهى و سست ایمانى و ناشکرى است.

 

 

 

گفته می شود فریدون عباسی مدعی شده نظام روزانه‌ای و دقیقه‌ای هزینه می‌کند تا این نماینده در مجلس بنشیند این همه کارمند، خودرو و ساختمان که نگهداری همه این‌ها هزینه است، چقدر پول هواپیما داده می‌شود و چقدر پول دفاتر نمایندگان است. چرا باید این گدابازی‌ها را درآوریم و به ماشین شاسی بلند گیر بدهیم؟ مگر قیمت ماشین شاسی بلند چقدر است؟ وی درباره اینکه آقای غضنفرآبادی در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان اعلام کرد ادعای آقای بیگی کذب است در حالی که آقای درویشیان اعلام کرد که اینگونه نبوده است، گفت: اینکه موضوع را به وزیر صمت ربط بدهند کذب است و آقای درویشان از این جنبه گفته است. نماینده مردم کازرون و کوه چنار در مجلس یازدهم اظهار کرد: این یک روال اداری بوده است که کسی رفته چیزی را آورده و در اختیار نمایندگان مجلس بگذارد برخی از نماینده‌ها در این مسیر رفتن و خودرو را گرفتند حدود ۷۵۰ میلیون تومان پول دادند. اینکه برخی نماینده‌ها خودرو را فروختند و کاسبی کردند و برخی هم استفاده می‌کنند من اطلاعی ندارم.

 

 

گفته می شود بعداز خاطراتی که مجید جلالی سرمربی اسبق فولاد خوزستان در مورد پیشنهاد تبانی قبل از بازی مقابل ذوب‌آهن اصفهان در دهه ۸۰ مطرح کرد، حالا یک مربی دیگر هم چنین ادعایی را برای تیمی دیگر تکرار کرد. ابراهیم قاسمپور، سرمربی سال‌های دور صنعت نفت آبادان می‌گوید در دهه هشتاد و قبل از بازی تیمش با ذوب آهن یک فرد به او پیشنهاد می‌کند که در ازای دریافت مبلغی، گروه داوری به تیم او کمک کنند و تیمش در لیگ برتر بماند.

 

 

گفته می شود یک رسانه عربی از میانجی‌گری عراق میان ایران و مصر و برگزاری یک نشست در بغداد خبر داد. پایگاه خبری العربی الجدید به نقل از مسئولان عالی رتبه عراقی اعلام کرد که ماه گذشته میلادی نمایندگانی از تهران و قاهره در بغداد باهم دیدار و رایزنی کردند.

 

 

 

گفته می شود رسولی نژاد نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تسریع در معرفی وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد و گفته چهار وزیر در نوبت استیضاح قرار دارند.

 

 

 

 

گفته می شود وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برخی اخبار درباره کناره گیری‌اش از مقام وزارت، گفته همه این‌ها شایعه و بهتر است به شایعات پرداخته نشود.

 

 

 

گفته می شود حریری رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین در توئیتی نوشته اینکه در محاورات وزیر و وکیل در جریان استیضاح وزیر صمت بارها از مافیا نامبرده شد باعث شرمساری است، مافیا چگونه از دولت و مجلس قویتر شده؟ چرا به وجود آمده؟ آیا نتیجه اقتصاد مافیایی مهار تورم و رشد تولید است؟

 

 

 

گفته می شود نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد تاکید کرد که روسیه با توجه به سیاست تحریمی غرب نمی‌تواند به دلار به عنوان ارز جهانی تکیه کند. وی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری «نووستی» با اشاره به اینکه روند کنار گذاشتن دلار از اقتصاد جهانی در حال انجام است، گفته فرایند انتقال در تسویه حساب‌های متقابل بین کشورها به ارزهای ملی نشان دهنده تمایل کشورها در رهایی از وابستگی به دلار است.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*