گفته می شود

 

گفته می شود علیرضابیگی نماینده مجلس در نامه ای به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره موضوع تحویل خودروهای شاسی بلند به برخی نمایندگان توضیحاتی را منتشر کرده است. به پیوست این نامه لیستی ادعایی از نمایندگانی که برای دریافت خودرو معرفی شدند منتشر شده است. این لیست همچنین به دادستانی و هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

 

 

گفته می شود برای افسانه بایگان و فاطمه معتمدآریا از بازیگران سینما و تلویزیون به دلیل کشف حجاب و تشویش اذهان عمومی پرونده قضایی تشکیل و به مقامات قضایی ارسال شده است. بر اساس این خبر، در چند روز گذشته این دو بازیگر در مراسم بزرگداشت یکی دیگر از بازیگران بدون حجاب حضور یافته و عکس‌های آن‌ها به سرعت در فضای مجازی منتشر شده بود و مردم خواهان برخورد با این بازیگران شده بودند.

 

 

 

گفته می شود علی مطهری به یکی از رونامه ها گفته مراجع جرات ندارند حرف بزنند؛ این چه مرجعی است که نمی‌تواند حرف بزند. یکی از مراجع بود که به او گفتیم چرا شما درباره این موضوع اظهارنظر نکردید، گفت اجازه دهید، برویم طبقه پایین به زیرزمین برویم، می‌ترسید که شنود داشته باشد. به آنجا رفتیم، گفت که شما فکر کرده‌اید ما آزاد هستیم و می‌توانیم هر حرفی را بزنیم؟ من درباره یک موضوع حرفی را زدم، پیش من آمدند و گفتند فلان می‌کنیم. این بد است، روحانیت باید آزاد باشد و حرفش را بزند حتی اگر مخالف نظام باشد. می‌گویند در نهایت جایی که اختلاف می‌شود، نظر ولی فقیه ملاک است، ولی باید بتوانند حرف بزنند،

 

 

 

گفته می شود دولت کانادا از اعمال بسته تحریمی جدید علیه افراد و یک نهاد ایرانی به دلایل حقوق بشری خبر داد. دولت کانادا با انتشار بیانیه‌ای با مطرح کردن ادعا‌های حقوق بشری علیه ایران از اعمال تحریم‌های جدید علیه یک نهاد و ۹ فرد ایرانی خبر داد. طبق این بیانیه، دلیل این تحریم‌ها «نقش داشتن این نهاد و افراد در نقض آشکار و سیستماتیک حقوق بشر در ایران و خارج از آن» خوانده شده است.

 

 

گفته می شود بررسی ها نشان می دهد که در تهران خریدار ملک زیاد است اما فروشنده ای نیست؛ همچنین وضعیت گرانی اجاره بهای مسکن هم موجب شده تا مستاجران خانه ها را شریکی اجاره کنند.

 

 

 

گفته می شود رستوران “لبینا” متعلق به فرزاد فرزین خواننده و همچنین “جگرسرای سامان طلا” متعلق به سامان فصلی و هوتن قلعه نوعی (فرزند امیر قلعه نوعی) بعلت کشف حجاب و بی توجهی به تذکر و تعهدات متعدد قبلی، اخطاریه پلمب دریافت کرده‌اند.

 

 

 

 

گفته می شود نماینده‌ای که ادعای دادن خودروهای شاسی بلند به نمایندگان مجلس از سوی وزارت صمت را مطرح کرد، درباره این موضوع گفت: مجلس پرونده‌ام را به قوه قضاییه فرستاد.

 

 

 

گفته می شود یک نماینده مجلس درباره پرداخت وام میلیاردی بانک‌ مرکزی و بانک‌های دولتی و خصوصی به کارکنان خود در‌ حالی که همین بانک‌ها در برابر پرداخت وام‌های خرد به مردم مقاومت می‌کنند، اظهار داشته این ارقام را تایید نمی‌کنم البته باید توجه داشته باشیم که ارقام حقوق و دستمزد بانک مرکزی با تمام بانک‌ها متفاوت و بیشتر است و رقم تسهیلات بانک مرکزی به کارکنانش از همه دیگر بانک‌ها بیشتر بوده اما از رقم تسهیلات میلیارد تومانی به هر کارمند اطلاعی ندارم

 

 

 

گفته می شود مدیرکل بیمه‌های اجتماعی وزارت کار گفته ممکن است به جایی برسیم که مجبور شویم کیش، قشم و خوزستان را بفروشیم تا بتوانیم حقوق بازنشستگان را بدهیم. سجاد پادام گفت: کشور یونان ۱۰۰ جزیره فروخت تا بتواند مطالبات بازنشستگانش را بدهد، ما هم به زودی به این وضعیت دچار می‌شویم. حتی اگر سه میلیون بشکه نفت را بدون تحریم بفروشیم و پولش را کامل بگیریم، باز هم نمی‌توانیم بحران بازنشستگان را حل کنیم. باید در ۵ ماه ۸۵ هزار میلیارد کار عمرانی می‌کردیم ولی فقط ۱۳ هزار میلیارد اجرایی شده؛ یعنی ۲۰ درصد.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*