گفته می شود

گفته می شود فعال سیاسی اصولگرا گفته نمایندگان هم آن روزی که نامه دعوت برای کاندیداتوری به رئیسی نوشتند اشتباه کردند و هم امروز که می‌گویند پشیمان‌اند، اشتباه می‌کنند. یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اخیرا اعلام کرد «۹۵ درصد نمایندگانی که سال ۱۴۰۰ از رئیسی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند، امروز پشیمان هستند.» در آن انتخابات ۲۳۰ نماینده مجلس در نامه‌ای رسمی چنین دعوتی را از رئیسی انجام دادند؛ اما سوال این است که چرا هنوز دو سال نشده از آن اقدام خود پشیمان شدند.

 

 

 

 

گفته می شود با استیضاح فاطمی امین، بازار گمانه زنی‌ها درباره شغل جدید وزیر سابق صمت، داغ شده است. یک روزنامه در خبری تایید نشده به نقل از برخی منابع آگاه نوشت: «احتمالا فاطمی‌امین معاون اجرایی رییس جمهور خواهد شد.»

 

 

 

گفته می شود وزیر سابق صمت در واکنش به صحبت‌های نمایندگان مجلس گفته من هم منتقد صنعت و قیمت خودرو هستم، من به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت یک تندر ۹۰ مدل ۱۳۸۹ دارم چرا که ما جدا از مردم نیستیم، اما ما یک قیمت کارخانه و یک قیمت بازار داریم و قیمت بازار به لحاظ قفل شدن تولید طی ۴ سال قبل با قیمت کارخانه شکاف جدی پیدا کرد. براساس گزارش‌ها و آمار تورم خودرو از اردیبهشت تا آبان تورم خودرو روبه کاهش است و از آذرماه افزایش پیدا می‌کند.

 

 

گفته می شود پس از چرخ خیاطی‌های قدیمی که با قیمت‌های چند صد میلیونی در فضای مجازی خودنمایی کرد؛ حالا نوبت به ۲۵ تومانی‌های دو رنگی است که به سوژه خوبی برای بازارگرمی کاذب عده‌ای تبدیل و برخی هم در تب و تاب این بازارگرمی افتاده و «سنگ مفت گنجشک هم مفت» ۲۵ تومانی‌های خود را با قیمت‌های عجیب و غریب و خنده‌دار آگهی می‌کنند. در این باره، سیدحسین موسوی یکتا مدیر موزه تمبر، اسکناس و سکه یکتا گفته ماجرا از این قرار است که در سال ۱۳۸۰ تعداد کمی از این سکه‌ها ضرب شد و به دلیل کم بودن تعداد آن‌ها، افراد خاصی این سکه‌ها را خریداری کرده و اکنون بعد از گذشت بیش از ۲۰ سال این سکه‌ها را به عنوان سکه‌هایی قیمتی معرفی می‌کنند، در حالی که این طور نیست. این سکه‌ها تنها می‌تواند ارزش کلکسیونی داشته باشد. آن هم سکه‌هایی که پلمب بوده و دست نخورده باشد و بین کلکسیونرها بین ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان خریداری می‌شود. سکه‌ای که اکنون با قیمت‌های بالا و میلیونی در برخی شبکه‌های مجازی آگهی می‌شود، نوعی کلاهبرداری است که مورد سوءاستفاده برخی افراد سودجو قرار گرفته است.

 

 

 

گفته می شود منصور حقیقت‌پور گفته به نظر من طیف وسیعی از اصلاح‌طلبان در انتخابات حاضر می‌شوند و مطالبات خود را از طریق انتخابات دنبال می‌کنند.اخیرا سید محمد خاتمی گفته است، زندگی با براندازی زیبا نمی‌شود. بسیاری باور دارند این سخنان خاتمی به نوعی مهیا کردن فضا برای ورود اصلاح‌طلبان به انتخابات است؛ اما آیا چنین است؟

 

 

 

گفته می شود سرپرست دادسرای جرایم جنایی تهران گفته در پرونده حمله به معاون وزارت صمت، اعمال نفوذی صورت نگرفته و پرونده در حال سیر مراحل تحقیقاتی خود است و این پرونده ارتباطی با صنعت خودرو ندارد. قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای ناحیه ۲۷ جرایم جنایی تهران در خصوص ادعای سیدرضا فاطمی امین، وزیر سابق صمت در خصوص مضروب شدن یکی از معاونان این وزارتخانه توسط شرکتی اظهار کرد: آقای برادران، معاون وزارت صمت در حوادث سال ۱۴۰۱، مورد سوءقصد قرار گرفت و مجروح شد و در این رابطه پرونده‎ای در دادسرای جرایم جنایی تهران تشکیل گردید و افرادی که در این سوءقصد نقش داشتند، دستگیر شدند تا اینکه در تحقیقات به فردی رسیدیم که دارای کارخانه و مشکلات اقتصادی است. در ادامه تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، این فرد متهم است به اینکه دستور حمله به معاون وزارت صمت توسط این فرد را صادر کرده است.

 

 

 

گفته می شود معاون منابع انسانی شهرداری تهران در حاشیه یکصد و چهل و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در جمع خبرنگاران با اشاره به حواشی فیش‌ ۵۰میلیون تومانی منتشر شده گفت: قانون سقف حقوق را مشخص کرده است. وی ادامه داد: برخی از فیش‌ها متعلق به گروه‌هایی است که استثنا هستند. تمام فیش‌های حقوقی با قیمت بالایی که منتشر شده است استثنا هستند.

 

 

 

 

گفته می شود رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت خطاب به نمایندگان تاکید کرده نقد جای خود را دارد اما انتظار می‌رود نمایندگان در کلام اخلاق را رعایت کنند.زمانی که سیاهکلی از آمار مخالفت ۸۴ درصدی مردم از عملکرد وزیر صمت سخن گفت، طرفداران وزیر با ۲. ۲ کردن فضا را متشنج کردند.سیاهکلی نماینده‌ای که در موافقت با استیضاح وزیر صحبت می‌کرد، خطاب به نمایندگان گفت: شما نوکر مردمی هستی نه نوکر دولت!

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*