گفته می شود

گفته می شود بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون اسکی در واکنش به اظهارات اخیر سید ستار صید اسکی‌باز سابق تیم ملی ایران که به نروژ پناهنده شده است، اعلام کرده آقای سید ستار صید که دیروز به نروژ اعلام پناهندگی کرده است چند ماه پیش از سوی یکی از پرسنل پیست اسکی دیزین مورد ضرب و شتم قرار گرفت و راهی بیمارستان شد که ضارب و خانواده‌اش ادعا دارند که ایشان برای نوامیس آن‌ها ایجاد مزاحمت کرده بود که پرونده در دستگاه قضایی در حال بررسی است. حال ایشان سعی دارند فدراسیون و نظام را درگیر موضوع پناهندگی خود کنند.

 

 

گفته می شود اصغر فرهادی، کارگردان مشهور از ممنوع الخروجی، ممنوع الکاری و ممنوع المعامله بودن خود خبر داده است. اصغر فرهادی، کارگردان مشهور در این هفته در شهر تورین مسترکلاس در موزه هنر‌های ملی برگزار و جایزه یک عمر دستاورد هنری را دریافت کرد. او در گفت‌وگویی با مجله ورایتی به مسائل مختلفی پرداخته که بخش‌هایی از آن را می‌خوانید:
* دلیل اینکه در این مدت خارج از ایران بودم، پروژه‌ای است که از قبل برنامه ریزی شده بود و مطمئنم وقتی فیلمنامه تمام و تحقیقات انجام شد، تا شروع پیش تولید (به ایران) برمی گردم. سپس به لوکیشن فیلم بازخواهم گشت؛ جایی که قرار است فیلمبرداری کنیم.
* من به طور رسمی از ممنوعیت فیلمسازی‌ام در ایران اطلاعی ندارم، اما به طور غیررسمی شنیده‌ام.
* علاوه بر این، می‌دانم که من رسما ممنوع المعامله هستم؛ و باز هم به طور غیررسمی شنیده‌ام که ممنوع الخروج هستم.

 

 

 

گفته می شود سخنگوی وزارت صمت توئیت کناره گیری خود از وزارت صمت را پاک کرد و گزارشی از عملکرد این وزارت‌خانه داد. امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت که دیروز تلویحا در توئیتر نوشته بود از سمت سخنگویی وزارت صمت کنار می‌رود و به تلویزیون برمی‌گردد، امروز آن توئیت را پاک کرده و گویا پشیمان و در آستانه استیضاح وزیر عملکرد وزارتخانه را در دوره اخیر شرح داده که با پاسخ سخنگوی قبلی این وزارتخانه روبرو شد. قالیباف در توئیتر گزارشی یک ساله داد و نوشت: رشد ۴۰ درصدی تولید خودرو، رشد ۱۸ درصدی لوازم خانگی، حذف رانت در واگذاری معاون و رشد ۴ برابری بخش معدن، حذف نوسانات ارزی در تولید، احیای ۳۰۰ واحد تعطیل، تامین ۶۰ همت به صورت زنجیره ای، کنترل تورم تولید، رشد ۱۰ درصدی صادرات .. در جواب او پیام برازجانی سخنگوی سابق وزارت صمت نوشت: در حالی که ۵۹۴ روز از عمر دولت و زمان وزارت فاطمی امین می‌گذرد، سخنگوی رویا فروش وزارت صمت ادعا احیا ۳۰۰۰ واحد تعطیل شده را دارد، یعنی روزی ۵ واحد، حتی جمعه ها! خب لیست این واحد‌ها را در سایت وزارت صمت اعلام کنید!

 

 

 

گفته می شود فاضل میبدی نوشته خانمی در خیابان از ترس ماموران یا دوربین حجابش را می‌گذارد و بعد جای دیگر که دوربین یا مامور نباشد، حجابش را برمی‌دارد، این که دین و حجاب نشد؛ بنابراین به نظرم این روش نفاق پروری است.

 

 

 

گفته می شود سید عزت‌الله ضرغامی در حساب شخصی توییترش نوشته زیبایی جمعیت متراکم با مدیریت ضعیف مصلی کمی تلخ شد. در میان فریاد‌های مکرر “آقا اینجا اتصال نداره”! نماز را با مردم خواندیم. در پاسخ به کسانی که از من می‌پرسیدن، حاج آقا نمازمون قبوله؟ می‌گفتم: آره بابا! سیاسی – عبادیه! بخون بره! کلا متصله!

 

 

 

گفته می شود یک نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که برخی افراد در دولت کسانی هستند که مدعی بودند به تنهایی می‌توانند دولت و کشور را اداره کنند، گفته دولت را در واقع کسانی تشکیل داده‌اند که کاندیدا بودند و می‌خواستند رئیس‌جمهور بشوند و تنها بیایند دولت را مدیریت کنند، حالا همه با هم آمده‌اند و این وضعیت اقتصادی کشور است.

 

 

 

گفته می شود سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی در خصوص جزئیات لایحه دوفوریتی مالیات بر معاملات مکرر مسکن گفته اگر فردی ملکی را خریداری کند و زیر یک سال آن را بفروشد، مشمول ۶۰ درصد مالیات می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رویکرد نیروی انتظامی برای برخورد با بی‌حجابی اصلا نظامی نیست و یک روش هوشمند است. وقتی قانون وضع می‌شود پلیس باید قانون را اجرا کند، چون اگر اجرا نکند به وظیفه‌اش عمل نکرده است و اگر از اجرای قانون حمایت نکند همه امور کشور مختل می‌شود چون مثل عبور از چراغ قرمز است. نماینده مردم شهر‌های مشهد و کلات در مجلس بیان کرد: الان با این شرایطی که دشمن در این مسائل اغتشاشات به وجود آورد، روش گشت ارشاد به آن معنا دیگر جواب نمی‌دهد، چون دشمن از آن طریق توانست برای کشور مشکل امنیتی ایجاد کند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*