پیامک

سلام این همه پیامی که برای روکش اسفالت بلوارشهدای عبادی به شهرداری بیرجند دادیم اگه به شهرداری شهرخوسف پیام می دایم تاحالا یه کاری کرده بودند.
۱۴۰۲/۰۲/۱۲ ۱۵:۳۰:۳۲ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام واحترام   به گوش  مسولین  استان  برسانید  که چرا جاده  شاخن به نخرود و زردان  کار تعطیل  شده  استاندار  محترم  ومحبوب  تا دل خواسته باشد  پیگیری  کردیم  مردم چه گناهی  دارند  صدای  درد دل مردم را به  مسولین.  محترم برسانید
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام پرواز جمعه تهران_بیرجند_تهران پارس ایر هم باطل شد!!
رسانه ها ، متخصصان و فعالین هوانوردی بارها تخلفات ، بدعهدی ها وضعف های فنی پارس ایر را به مسئولان استان گوشزد کردند. خسارت های وارده به استان در سال ۱۴۰۱ توسط پارس ایر قابل توجه است. امسال هم از ابتدای سال تاخیر وابطال و قیمت پرواز های پارس در بیرجند همگی نجومی بوده است. ابطال وعدم انجام حدود۵۰ پرواز در عرض ۴۵ روز رکورد جدیدی است که توسط پارس ایر ثبت شد.
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام یکی از مهم ترین راهکارها برای بهبود بازار مسکن و ایجاد رونق در این بازار، شکستن انحصار زمین و عرضه اراضی به متقاضیان است که دولت باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.
۵ سلام مدیرآموزش وپرورش یکی از شهرستانهای استان با شکایت از پیشکسوت فرهنگی جانباز و رزمنده دوران دفاع مقدس، به استقبال روز هفته معلم رفته است.
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام همانگونه که تا بحال برای همه اقشار در حومه شهر بیرجند زمین و مسکن واگذار شده است و همانگونه که دهلکوه به مهر شهر تبدیل شده قطعا فضا و زمین کافی برای طرح جوانی جمعیت که اهمیت دوچندانی دارد نیز وجود دارد. الحمدلله حداقل از سه ضلع شهر بیرجند امکان توسعه و ایجاد شهرک دارد حتی با الحاق چهکند و حاجی آباد و امیرآباد و دستگرد و ‌…..میتوان مشکل را بر طرف کرد.
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام علاوه بر بدعهدی این شرکت هواپیمایی پارس ایر برخورد نامناسب نیروهای آن با مردم و ارباب رجوع باعث گلایه مندی مردم استان شده که لازم است مسئولین فرودگاه بین المللی شهید کاوه در این خصوص پاسخگو باشند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*