پیامک

سلام من الان حدود ۲۰ ساله متناوبا در بیرجند ساکن بودم و رفت و آمد داشتم اما متاسفانه تنها تغییر چشم گیری که در شهر می بینم ساخت آپارتمان و نوسازی بنا های شخصی که توسط خود مردم صورت گرفته وهیچ گونه تحولی در زمینه زیبا سازی صورت شهری و یا افزودن امکانات رفاهی و تجاری در شهر مشاهده نمیشه بیرجند اصلا چهره یک مرکز استان نداره .
۱۴۰۲/۰۲/۰۴ ۱۴:۲۳:۱۰ خوانده شده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام اخیرا مسئولان اعلام کرده اند متقاضیان مسکن در بیرجند می توانند در خوسف زمین بگیرند. بحث خوسف یا مود یا هر شهر دیگه اطراف بیرجند نیست بحث ۴۰ کیلومتر فاصله هست که کسی که محل کار و زندگی و خویشانش در بیرجند هست و ۳ تا فرزند هم دارهشاید بتونه محل تحصیل فرزندانش را عوض کنه ولی محل کار خودش و محل زندگی آشنایانش را که نمی تونه عوض کنه پس این ۴۰ کیلومتر را میانگین باید روزی ۲ یا ۳ بار رفت و برگشت طی کنه. پس در نهایت اون فردی که زمین را گرفته و فرم ج خودش را قرمز کرده و یک زمینی نصیبش شده که با فروشش در بیرجند هیچ منزلی نمی تونه بخره!در خود خوسف هم راه برای دلال ها باز میشه فقط و کلی مسئله منطقی دیگر. پس خواهشا بحث را ناسیونالیستی نکنید بحث ۴۰ کیلومتر فاصله هست حالا در هر نقطه ای باشه شهرش اصلا موضوع بحث نیست که بخواهیم امکانات شهری یا هر مسئله دیگری را مقایسه کنیم.باتشکر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام مسئولی نیست جواب این پدر مادران و حتی بچه ها که با شوق واشتیاق به باشگاه ژیمناستیک می‌رفتند و همچنان هر روز در انتظار خبری هستند بدهدتکلیف ما چیه؟ واقعا باید تلاش این همه خانواده وهزینه شهریه و رفت وآمد آنها در طی این دوو سه سال که آرزوی موفقیت و کسب افتخار فرزندانشان برای شهر و خودشان رو داشتند به هدر برود در شهری که فقط یک مکان ژیمناستیک بااین مدیریت و مربیان عالی که درحال انجام کارشان بودند چه کار دارید وضع آنها رو بهم میریزید به عوض که در پی مدیر و مربی عالی برای پیشرفت ورزش شهرتان باشیند حالا تکلیف بچه های ما چیه ؟جواب فرزندانمان که هر روز سوال می‌کنند کی کلاسما شروع میشود چیه ؟
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام رئیس اداره ورزش و جوانان بشرویه که از وضعیت بد اماکن ورزشی دیار خود و عدم توجه و تخصیص بودجه مناسب برای بهبود وضعیت اماکن ورزشی سخن میگفت و مطالبه میکردن چرا جابجا شد.
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*