ضدتبلیغ…!!!

حتی تبلیغ کردن هم نیاز به سواد و مطالعه وتخصص دارد ، تبلیغی که کارشناسی شده نباشد تبدیل به ضدتبلیغ میشود ، این روزها شرایط اجتماعی بسیار کدر و پراز مه ودود است ، هرروز اتفاقات غیرقابل باوری درحال رخ دادن است ومردم و امانده اند که اولویت برخی مسائل چیست و چرا باید اولویتهای زندگی عادی مردم به دست فراموشی نهاده شود ؟! آنچنان تبلیغاتی در برخی مسائل رخ داده که انگاری مردم دارند در یک کشور بی دین وبی ریشه و بی آبرویی زندگی میکنند !!آنقدر که به برخی مسائل زوم شده بر اَبَر بحرانهای کشور درپوشی بزرگ نهاده شده است ، انگار بی احترامی و بی حرمتی و …تبدیل به فضیلتی بزرگ‌شده است، کمی از اَبَر بحرانهای کشور بگوییم که برخی بحرانها دربرابرآن چیزی به حساب نمی آید !!! چگونه صدای ابر بحران آب ، ابربحران بانکها ، ابربحران صندوقهای بازنشستگی ، ابربحران محیط زیست ، ابربحران ابرتورم ، ابربحران انرژی وابربحران سرمایه گذاری را نشنید وبرنیاشفت ؟!!تبلیغی که درآن صداقت و یکرنگی و تخصص وجودنداشته باشد چون حبابی میترکد و فقط صدایی ازآن باقی می ماند ، تا واقعیات جامعه را برنتابیم ، تا حرف مردم ومتخصصان وفرهیختگان را نفهمیم ، تا خودرا تافته جدا بافته بپنداریم ، بر شاخه نشسته و بُن می بُریم…چرا برای رانت خواری وشفافیت در تمامی امورکشور دست به تبلیغات وسیع وهمه جانبه نمی زنیم ؟ چرا برای اوضاع اسفباربانکی و تورم وگرانی تابلوهای رنگارنگ برنمی افرازیم ؟ چرا برای جلوگیری از ریا و ربا سکوتی وهمناک پیشه کرده ایم ، نمیشود که تبلیغات فقط به موی دیده ونادیده زنان ودختران مردم معطوف شود ؟ این چرا ها سوالی بزرگ را درذهن افکارعمومی زنده کرده است که این روش تبلیغ وتبیین راه فراری است برای عدم پاسخگویی به مردم …!!

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*