گفته می شود

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از احتمال معرفی صحرایی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش خبر داده است

 

 

گفته می شود نمایندگان مجلس شورای اسلامی سقف پاداش قابل پرداخت به گزارشگران فساد در هر پرونده به شخص حقیقی و شخص حقوقی خصوصی را به ترتیب ۱۰۰ میلیارد ریال و ۲۰۰ میلیارد ریال تعیین کردند.

 

 

گفته می شود امارت دبی از اعطای اقامت طلایی به ائمه جماعت مساجد، واعظان و مبلغان، مفتی ها و پژوهشگران دینی که ۲۰ سال از فعالیت خود را در دبی تکمیل کرده اند خبر داد.

 

 

 

گفته می شود یک منبع آگاه به «میدل ایست نیوز» خبر داده که یک هیات از وزارت اطلاعات ایران اواخر هفته گذشته برای پیگیری توافقنامه امنیتی ایران و عراق و خلع سلاح شبه نظامیان کرد، به اقلیم کردستان عراق سفر کرده است.

 

 

گفته می شود نماینده مردم پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرده متاسفانه یکی از ضعف های دولت آقای رئیسی، استعفای همین وزیر جهاد کشاورزی بود و استعفای این وزیر آن هم در این برهه زمانی، بیشتر از اینکه جنبه فنی داشته باشد جنبه سیاسی و غیرفنی داشت. زیرا با وجود تمام مشکلات، از نگاه ما یکی از موفق ترین وزارتخانه ها، وزارت جهادکشاورزی بود که روند روبه جلو و مثبتی داشت

 

 

گفته می شود وحید شقاقی شهری استاد اقتصادی در گفت‌وگویی اظهار داشته انتظار می‌رود در سال ۱۴۰۲ به میزان اختلاف تورم داخل با شرکا یعنی در محدوده ۴۰ درصد به قیمت ارز افزوده شود به این معنی که اگر قیمت دلار در پایان سال ۱۴۰۱ در محدوده ۴۰ هزار تومان بود در پایان سال ۱۴۰۲ باید ۴۰ درصد دیگر به آن اضافه شود که رقمی معادل ۵۶ هزار تومان می‌شود البته این قیمت به شرط تداوم شرایط کنونی در اقتصاد ایران و بدون بحث‌های برجامی و کاهش انتظارات تورمی است.

 

گفته می شود  معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان، گفته ۵۲۳ فرد دستگیر شده در جریان هشت مهر ۱۴۰۱ زاهدان، مشمول عفو رهبری شده و آزاد شدند.

 

 

 

گفته می شود یک روزنامه نوشته وقتی دانشمندانی که به دیدار رییسی می برید خالی بند هستند، این می شود وضع کشور! وقتی کسانی تحت عنوان یک درصد برتر دانشمندان جهان دعوت می‌شوند و اصطلاحا خالی‌بند محسوب می‌شوند به این نتیجه می‌رسیم که مشکل و مسئله اصلی خیلی ریشه‌ای‌تر از آن است که ابتدا به ذهن می‌آید.

 

 

گفته می شود رئیس مجلس شورای اسلامی از حذف موضوع ممنوعیت ثبت نام داوطلبان با سه دوره سابقه نمایندگی در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

 

 

 

گفته می شود رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان رضوی گفته با توجه به زمانبر بودن آماده‌سازی ساختمان کنسولگری عربستان در مشهد، هیات سعودی در حال انتخاب هتلی در این شهر به عنوان مکانی موقت برای انجام فعالیت‌های کنسولی است.

 

 

گفته می شود جمیله کدیور در کانال تلگرامی‌اش نوشته توصیه برخی ائمه جمعه مبنی بر سپردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر به مردم، در شرایطی که جامعه در اوج التهاب و خشم و عصبانیت است، از موارد دیگر تنش زا در سطح جامعه است. به دلیل برخی اقدامات عملی ناپسند ناهیان، در حالی که در بسیاری موارد لحن آمرین به معروف لین و نرم بوده، به دلیل فضای دوقطبی موجود، توصیه های زبانی این افراد در فرد هدف بی نتیجه بوده و بر سطح تنش در جامعه افزوده است.

 

 

گفته می شود سردار شریف در واکنش به تهدید اخیر رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی علیه ایران گفته صهیونیست‌ها می‌دانند اگر عملیات نظامی و یا اقدامی را علیه ما آغاز کنند، پایان این اقدام با آنها نیست و قطعاً نابودی آنها را تسریع می‌کند.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*