گفته می شود

گفته می شود رئیس صنف جایگاهداران کشور گفته جمع آوری کارت های آزاد بنزین از جایگاه های سراسر کشور سرعت گرفته و این موضوع بر اساس قانون در حال انجام است. اینکه مردم از کارت سوخت شخصی استفاده کنند خوب است، ولی ما مخالف روش های اجباری و جمع آوری کارت ها به صورت سریع هستیم چرا که موجب ایجاد مشکلات زیاد برای مردم و جایگاهداران می شود.

 

گفته می شود روابط عمومی سپاه الغدیر استان یزد اعلام کرده ۵۶۰ میلیون دلار ارز که به علت تحریم‌ها در خارج از کشور بلوکه شده بود با تلاش پاسداران گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه استان به کشور بازگشت.

 

 

گفته می شود دستیار رئیس‌جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی، منع ارائه خدمات‌ اجتماعی را مغایر اصول ۱۹ و ۲۰ قانون اساسی و خلاف عدالت و مصداق بارز کار بی‌قاعده‌ دانست. «سکینه سادات پاد» در واکنش به پیشنهاد مطرح برای منع ارائه‌ خدمات اجتماعی به افراد بدون حجاب‌، تصریح کرد: منع خدمات‌ اجتماعی، مغایر اصول ۱۹ و ۲۰ قانون اساسی، خلاف عدالت و مصداق بارز کار بی‌قاعده‌ است. وی در ادامه بدون اشاره به مصادیق اقدامات هنجارشکنانه متذکر شد: نمی‌توان‌ هنجارشکنی‌ را با تصمیمات غیر قانونی، غیر اسلامی و غیر عقلانی‌ مهار کرد. او با تأکید بر این‌که همه بدون استثناء باید به قانون تمکین کنند، خاطرنشان کرد: برنامه‌های قاعده‌مند و شنیدن سخن قانون‌گریزان‌ از عناصر عقلانیت‌ مدیریت علوی است.

 

 

گفته می شود محمد علی ابطحی در توییتی نوشته مهم‌تر از سخنان انصاریان ناباورانه بودن آن در جامعه است. این حرف‌های شیخ حسین باید اولیه‌ترین رفتار حکومت با مردم باشد. اگر توصیه یک روضه خوان به ظلم نکردن و احترام به جامعه گذاشتن باعث پیاده کردن او از قطار انقلاب شود، شک نکنید قطار را سرقت کرده اند و روی ریل ترکستان انداخته اند.شیخ حسین انصاریان در سخنرانی شب بیست و یکم ماه رمضان گفته بود:  عباد خدا را نترسانید. به هیچکس نگویید فردا ساعت پنج صبح اعدام می‌شوی، در حالیکه نه حکم او اعدام است و نه می‌خواهید اعدامش کنید. یک‌ مصداق اسیر، زندانی‌ها هستند. اگر من را زندانی کردید، بر سر من نزنید، به من فحش ندهید، هرچه خواستم به من بدهید. ای برادران زندان بان و‌ ای برادران دادگستری، مولا علی به امام حسن (ع) گفت ابن ملجم گرسنه است، غذای من را برای او ببرید.

 

 

گفته می شود علی شمسی پور سخنگوی وزارت علوم درباره مصوبات کارگره امور زنان و خانواده وزارت علوم مانند یکسان سازی پوشش همکاران خانم در این وزارتخانه گفته مواردی مانند پوشش همکاران خانم وزارت علوم و یکسان سازی پوشش آنان که به عنوان نتایج جلسات کارگروه مذکور عنوان شده بود، مشورتی است و وزارت علوم مصوبه ای در این خصوص نداشته و از نظر وزارت علوم، وضعیت حجاب و عفاف و پوشش در وزارت علوم مناسب است.

 

 

گفته می شود وزیر صنعت، معدن و تجارت گفته در صنعت خودرو چندین چالش وجود دارد، حتی در یکی از برنامه‌ها مجری از من پرسید شما به مافیا معتقد هستید؟ گفتم: بله، ما در خودرو یک و نیم میلیون مافیا داریم.

 

 

گفته می شود درباره مدیریت عالی یکی از مهمترین وزارتخانه‌های اقتصادی یعنی وزارت صنعت، معدن و تجارت که اتفاقاً چالش‌های قابل‌توجهی هم برای دولت و هم شخص رئیس جمهور ایجاد کرده است، احتمالاً تصمیم‌گیری شود تا شاهد اصلاح برخی رویه‌ها و بهبود وضعیت خودرو باشیم.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*