گفته می شود

گفته می شود پس از ماجرای استعفای وزیر آموزش و پرورش قرار است، افراد دیگری هم از دولت خداحافظی کنند که بیشتر از چهره‌های اقتصادی دولت هستند. البته مباحثی هم درباره جابه‌جایی یکی از وزرای اقتصادی دولت در این روز‌ها مطرح شده است که منابع خبری می‌گویند، وزارت اقتصاد و جهاد کشاورزی ممکن است در معرض این تغییر و تحولات قرار بگیرند که البته تاکنون در حد حدس و گمان بوده است. همچنین گفته می‌شود، احتمال جابجایی وزیر یکی از وزارت‌خانه‌های غیراقتصادی دولت نیز طی هفته‌های آینده وجود دارد. این وزیر بنا به شرایط جسمی، از رئیس‌جمهور خواسته است که درباره ادامه فعالیت او تصمیم بگیرد.

 

 

 

گفته می شود دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی گفته افرادی که در داخل خودرو اقدام به کشف حجاب کنند وسایل نقلیه شان از یک تا ۲۰ روز توقیف می‌شود و افراد بی حجاب در اماکن عمومی جریمه نقدی می‌شوند.حجت الاسلام نسائی زهان همچنین گفته افراد مجرم در زمینه عفاف و حجاب، وقتی به محاکم معرفی و احضار می‌شوند بر اساس ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی، بالای یک میلیون تومان جریمه و درصورت تکرار با افزایش جریمه و محرومیت امکانات در جامعه روبرو خواهند شد. وی گفت: بانوان کارمند ادارات هم چنانچه در تایم خارج از وقت اداری و در خارج از محیط کار اقدام به کشف حجاب کنند و شناسایی شوند، مشخصاتشان به دستگاه مربوطه ارسال و در کمیته انضباطی در رابطه با این افراد در پایان سال تصمیم گیری می‌شود.

 

 

گفته می شود یکی از روزنامه های کشور در یادداشتی تداوم مسمومیت دانش آموزان دختر را مورد بررسی قرار داده است. موضوع مسمومیت در مدارس دخترانه بار دیگر به نگرانی مردم کشورمان دامن زد و به رغم هشدار‌هایی که در پایان سال گذشته از طرف رهبری و بسیاری از مقامات ارشد داده شد، باز هم این مشکل سربرآورده و گویا دست‌های قدرتمندی در پس این توطئه و آسیب فعالیت دارد که نمی‌گذارد گره از راز‌های آن گشوده و این بساط زشت برچیده شود‎. توجیه ناهنجار و نامعقول برخی نمایندگان مجلس یا مدیران آموزش و پرورش و وزارت کشور نیز بر ابهام و عارضه افزوده، زیرا تناقض و فقدان منطق در آن مشهود است و افکار مردم را اقناع نمی‌کند. مثلا در ایام تعطیلات نوروزی گفته شد، دستگیری تمام عاملان، به بحران خاتمه داده است یا برخی مسئولان در روز‌های اخیر برای چندمین بار از شیطنت و بازیگوشی دانش آموزان سخن گفته و با تصغیر و باژگونی مسأله‌ای با این اهمیت، انتظار دارند التهاب و بحرانی بدین وسعت مدیریت و ختم به خیر شود.

 

 

 

گفته می شود محمد علی نجفی برای همیشه از زندان آزاد شد. رسیدگی به قتل میترا استاد همسر دوم محمدعلی نجفی «شهرار سابق تهران»، از ۷ خرداد سال ۹۸ در دستور کار ماموران جنایی قرار گرفت. محمدعلی نجفی در خلال رسیدگی به پرونده با پرداخت دیه ۱۰ میلیاردی رضایت اولیای دم را جلب کرد و از قصاص رهایی یافت. این متهم به لحاظ جنبه عمومی جرم به شش سال و نیم حبس محکوم شد که سرانجام در اواخر سال ۱۴۰۱ با عفو رهبری از زندان برای همیشه آزاد و پرونده او در شعبه سوم اجرای احکام دادسرای جنایی تهران بسته شد

 

 

 

رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به صحبت‌های نوروزی نماینده رباط کریم که او را مستبد خواند، گفت: من شما را می‌بخشم، اما شما آبروی مجلس شورای اسلامی را حفظ کنید.

 

 

گفته می شود یک روزنامه با انتشار مطلبی با تیتر “ابرتورم در راه است؟ تورم نقطه به نقطه در اسفند ۱۴۰۱ رکورد ۵۰ سال اخیر را شکست” عنوان نموده است که براساس گزارش مرکز آمار ایران، نرخ تورم نقطه به نقطه در اسفند ۱۴۰۱ رکورد ۵۰ سال اخیر را شکست.

 

 

گفته می شود روابط عمومی سپاه الغدیر یزد اعلام کرده چند تن از عوامل اصلی التهاب آفرین در بازار ارز که نقش مؤثری در تعیین نرخ موسوم به دلار تلگرامی داشتند، با دستور مقام قضایی و توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه یزد دستگیر شدند

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*