گفته می شود

 

گفته می شود یک عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس نسبت به فعالیت جریانی که «مسئول ناکارآمدی‌ها» می‌داند، برای ایجاد دوقطبی در انتخابات پیش روی هشدار داد. در بخش‌هایی از نامه مجتبی توانگر به «جوانان مومن و انقلابی حامی جبهه پایداری» با استقبال از واکنش رسانه‌های منتسب به حزب پایداری به نوشته وی خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی، این موضوع فرصتی برای تبادل دیدگاه‌های صریح و تشخیص سره از ناسره عنوان و در عین حال عنوان شده است: در تمام مطلبی که سایت منتسب به این حزب نوشته، هیچ کجا جواب سوالات اصلی اینجانب داده نشده است که اگر واقعا این گروه، نگران حجاب و عفاف هستند، چرا آقای آقاطهرانی در یازده سال حضور در مجلس و هفت سال ریاست کمیسیون فرهنگی مجلس به وظیفه خود در ترویج معروف، فرهنگ حجاب و عفاف و برخورد منطقی با منکر بی‌حجابی عمل نکرده‌اند؟ نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در ادامه نوشته است: اگر امکان استیضاح نماینده مجلس بود، اینجانب حتما آقای آقاطهرانی را به‌عنوان یکی از مقصران وضع موجود، استیضاح می‌کردم تا افراد نتوانند با عوض کردن زمین بازی و انگشت اتهام گرفتن روی دیگران، فرار به جلو کنند و خود را از مهلکه پاسخ‌گویی برهانند.

 

 

 

 

گفته می شود فرمانده کل انتظامی کشور گفته بر این باوریم که بانوان ایران اسلامی بانوان عفیفی هستند و به سلامت جامعه توجه دارند و حجاب، موضوع اجتماعی است و همه سرریز‌های اجتماعی به نوعی پیوند انتطامی پیدا می‌کند و همکاران بنده از شنبه آینده ۲۶ فروردین ماه در سه حوزه معابر عمومی و خودرو و اماکن و با اعلام خبر قبلی در این سه حوزه ورود خواهند کرد. فرمانده کل انتظامی کشور افزود: از شنبه هفته آینده افرادی که در معابر عمومی، خودرو و یا در اماکن تجاری، کشف حجاب کنند، با اسناد و مدارک به محاکم قضایی معرفی می شوند.

 

 

گفته می شود عضو هیات نمایندگان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرده تابستان سختی مخصوصا برای شمال استان پیش‌بینی می‌شود، مگر اینکه حقابه ایران از افغانستان گرفته شود و یا اینکه منابع جدید را شناسایی و تامین آب کنیم. محمد سرگزی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره اوضاع آب در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بارندگی‌ها در شمال استان نزدیک به صفر بوده است، بنابراین حتما باید نیاز آبی را از منابع داخلی تامین کنیم. تاحدی نیاز آبی را از تهلاب، هوتک و چاه‌های دشت هامون تامین می‌کنیم؛ اما در هر حال وضعیت آب در سیستان و بلوچستان خصوصا شمال استان بحرانی و فوق بحرانی است.

 

 

گفته می شود علی موقر روزنامه نگار خبر داده است که تابلوی خیابان کنسولگری عربستان در مشهد که «آیت الله نمر» نام داشته، پایین آورده شده است.

 

 

 

 

گفته می شود جبار کوچکی نژاد با بیان اینکه ایران بیشترین مبادلات را با کشورهایی همچون چین و روسیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس دارد، تصریح کرد: اگر ما بتوانیم با کشورهای دوست و همسایه خود به توافق برسیم تا این کشورها دلار را به عنوان یک اهرم پولی نپذیرند و بتوانیم با یک پول مبنا، تبادلات را انجام دهیم، حتما بخش وسیعی از اقتصاد ایران از مشکلات دلار نجات پیدا خواهد کرد.

 

 

 

گفته می شود مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل در جمع خبرنگاران گفته صبح امروز دانش‌آموزان با استشمام بوی نامطبوع، احساس سوزش در گلو و سستی مواجه شدند که بلافاصله توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

 

 

 

گفته می شود در سایه تشدید تنش در کرانه باختری، نظامیان صهیونیست، بیت المقدس را به پادگان نظامی تبدیل کردند و با حمایت آن ها صدها شهرک نشین صهیونیست متعرض مسجدالاقصی شدند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*