گفته می شود

گفته می شود رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفته در کنار تلاش دشمن برای بر هم زدن امنیت مدارس باید بدانیم که امروز فضای عمومی و به ویژه مدارس کشور درگیر پدیده‌ای به نام هراس اجتماعی نیز شده‌اند

 

گفته می شود عباس مقتدایی، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی در پاسخ به سوالی درخصوص پیام‌های آمریکایی‌ها که آقای امیرعبداللهیان گفته است و در مقابل آن‌ها این پیام را تکذیب می‌کنند، ابراز داشته بله، آمریکایی‌ها از یک سو پیام می‌دهند و پیام آن‌ها در این رابطه است که امتیازات بیشتری بگیرند؛ اما جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده، پایبند آن چیزی است که پیش از این امضا شده است. آمریکایی‌ها در تریبون‌های رسما صراحتا دروغ می‌گویند. پیام‌های آن‌ها کاملا واضح برای ایران از مجاری متعدد ارسال شده است، اما نمی‌دانم چرا آن‌ها اصرار دارند، در سطح رسانه دروغگویی کنند.

 

 

گفته می شود کارشناس شبکه افق گفته زن‌ها و دختر‌ها بو را بهتر احساس می‌کنند و بیشتر تحت تاثیر عوامل و محرک‌های محیطی قرار می‌گیرند؛ بنابراین، در این گونه حملات، بیشتر قربانیان هم زنان و دختران هستند. رسانه‌های داخلی و خارجی به گسترش شایعات پیرامون ماجرای مسمومیت دانش آموزان مدارس کمک کردند، در حالی که رسانه مسئول باید از شایعات دوری کنند. می‌توان کسی که محرک را منتشر نموده، دستگیر کرد، ولی محرکی که در افغانستان استفاده شده بود مشخص نبود، اما اظهارات دانش آموزان افغانستانی شبیه اظهارات دانش آموزان ایرانی است.

 

 

 

گفته می شود جلسات حزبی وزیر آموزش و پرورش و مسکن در میانه بحران مسمومیت دانش‌آموزان و مسکن خبر ساز شده است. روزنامه فرهیحتگان نوشته چند روز پیش از اینکه مهرداد بذرپاش و امیرحسین قاضی‌زاده در جلسه سیاسی «شبکه راهبردی یاران انقلاب» حضور پیدا کنند، یوسف نوری، وزیر آموزش‌وپرورش دولت سیزدهم نیز در جلسه گروه سیاسی دیگری با تیتر «جمعیت اعتلای نهاد‌های مردمی انقلاب اسلامی» حضور یافته بود. هنوز وعده دولت مبنی‌بر ساخت ۴ میلیون مسکن، دقیق تعیین‌تکلیف نشده و سه ماه از آغاز مسمومیت‌های سریالی در مدارس می‌گذرد و هنوز ریشه‌های اصلی آن مشخص نشده است.

 

 

گفته می شود مهدی عرب صادق، معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی نوشته آقای رئیس جمهور، دولت شما، دیگر شایستگی انتقاد بی اثر را هم ندارد دیگر! آقای رئیس جمهور با جدیتی به مراتب بیشتر از آنچه حامی شما بودیم امروز منتقد شما هستیم! شما را رئیس جمهوری در تراز انقلاب می‌دانیم و امروز عاجزانه از شما می خواهیم دولت را از گروگان گروه‌های سهم خواه و فرصت طلب ناکارآمد نجات دهید. آن شنبه به یادماندنی ۲۲ بهمن سرمایه شماست قدر بدانید.

 

 

 

گفته می شود رسانه‌های داخلی افغانستان از وقوع درگیری میان نیرو‌های طالبان و مرزبانان ایرانی خبر دادند.

 

 

گفته می شود دبیرکل کانون صرافان گفته تصمیم دیروز بانک‌ مرکزی مبنی بر اینکه خرید ارز صادراتی پتروشیمی‌ها و معدنی‌ها از سوی صرافی‌های غیربانکی مجاز شد، به تنهایی توانست روند قیمتی دلار را معکوس کند تا شاهد کاهش قیمت در بازار باشیم. وی ادامه داد: این اتفاق در کنار افزایش اختیارات بانک مرکزی در مهار ارز می‌تواند نرخ دلار را بیشتر از این‌ کاهش دهد و حتی شاهد ورود دلار به کانال ۴۵ هزارتومانی هم باشیم

 

 

گفته می شود «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا مدعی شد، ایران از چین خطر بیشتری برای واشنگتن و جهان دارد. ترامپ در مصاحبه با خبرنگار روزنامه «واشنگتن اگزمینر» گفت: چین کشوری است که نمی‌خواهد نابود شود. ولی عده‌ای آنقدر دیوانه هستند که نابود شدن برایشان اهمیتی ندارد؛ بنابراین، وی با تکرار ادعا‌های دروغین نخ‌نماشده علیه تهران، اظهار داشت: «می‌گویند، ایران در آینده سلاح اتمی جدیدی را خواهد داشت که نباید می‌داشت. وقتی که من از ریاست جمهوری رفتم، آن‌ها برای توافق التماس می‌کردند.» رئیس جمهور سابق آمریکا در ادامه ادعاهایش افزود: چون در آن زمان ما آن‌ها را در موقعیتی قرار داده بودیم که مجبور به پذیرش توافق بودند، ما می‌توانستیم توافقی انجام دهیم که برای همه از جمله خودشان بسیار خوب باشد، ولی اکنون آن‌ها در حال دستیابی به سلاح اتمی هستند. پس وقتی که می‌پرسید آیا چین خطرناک‌تر از ایران است، من در این گزاره شک دارم.»

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*