گفته می شود

گفته می شود جهانگیری در خصوص حوادث اخیر اظهار داشته من فکر می‌کنم ما وارد یک چالش بد شده‌ایم. واقعاً هر ایرانی، حتی اگر دلسوز نظام جمهوری اسلامی نباشد و برای ایران دلسوز باشد، باید الان نسبت به این مسائل حساس باشد. وی ادامه داد: به نظر من ایران در خطر است و این اتفاقات داشت به نقطه‌ای می‌رسید که می‌توانست و می‌تواند ایران را در خطر قرار دهد. نیروهای علاقه‌مند به ایران و نظام و وفادار به آرمان‌های امام باید الآن از خودشان، اعتبار و آبروی خود مایه بگذارند که این مسائل باید حل شود.

 

 

 

گفته می شود  سیدرضا فاطمی امین، وزیر صمت به افزایش ورود هیات‌های تجاری به ایران اشاره کرد و گفته ز اول سال جاری تا کنون ۶۰ هیأت تجاری آفریقایی و ۳۰ هیات از روسیه به ایران آمده‌اند. فاطمی امین در بخش دیگری از سخنانش گفت: به هر طریق انتقال پول با تهاتر و روش‌های دیگر انجام می‌شود و تقریبا تحریم‌ها را شکست داده‌ایم؛ البته تحریم‌ها کار را سخت کرده اما در میان مدت به نفع ما خواهد بود.

 

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرده آقای رئیس جمهور، امروز باید واقعا دلواپس معیشت و متاسفانه حتی یک وعده غذای این ملت بزرگ باشیم. تورم طوری در این کشور یکه تازی می‌کند که کار از شکاف و دره و گسل طبقاتی گذشته است.

 

 

 

گفته می شود اعتصاب بانک‌های لبنان در حالی وارد سومین هفته خود شده است که شعب بانک‌ها در تمام مناطق لبنان به استثنای دستگاه‌های خودپرداز بسته هستند.

 

 

 

گفته می شود حسین جلالی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا جمهوری اسلامی نسبت به اپوزیسیون خارج از کشور واکنشی خواهد داشت، گفته «مخالفان جمهوری اسلامی مانند پشه هستند. در شان جمهوری اسلامی این نیست که با یک پشه‌ها درگیر شود. به نظرم در برابر این انسان‌ها فقط باید رد شد و گفت سلام هالو!»

 

 

گفته می شود خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت امروز در پاسخ به این پرسش که فوری‌ترین تأثیر سفر رئیس‌جمهور به چین چه بوده است، گفته فوری‌ترین مساله که آثار کوتاه‌مدت دارد، تأمین امنیت انرژی چین، تضمین بازارهای صادراتی ایران و هشت پروژه سرمایه‌گذاری بازمی‌گردد.

 

 

 

 

گفته می شود نایب رئیسی مجلس دهم، به سیاست حمایت ایران از روسیه در جنگ اوکراین انتقاد کرد. علی مطهری، نایب رئیسی مجلس دهم نوشته امروز خودمان در تجاوز روسیه به اوکراین داریم همان کار را انجام می‌دهیم؛ به این بهانه که آمریکا حامی اوکراین است؛ سیاست یک بام و دو هوا یعنی این.

 

 

 

گفته می شود احمد زیدآبادی، در یادداشت «قربانی طغیان گوشت!» کانال تلگرامی خود نوشته توقیف ناگهانی روزنامۀ سازندگی به نظرم هیچ دلیلی ندارد، جز عصبانیت مسئولان اجرایی از وضعیت اقتصادی کشور!

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*