پیامک

 

سلام:حتی یک نفرازبچه های مسئولین دانشجوی مرکزفنی حرفه ای خواهران بیرجند نیست که یک فکری برای سامانه سلف سرویسشان که ازاول شروع کلاسهاخرابه وهمچنین سرویس خط واحدکه هریک ساعت یک سرویس میاددستوربده تا به وضعش رسیدگی کنند
۱۴۰۱/۱۲/۲۱ ۱۳:۴۶:۳۲ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باعرض سلام وخسته نباشید.کمتراز۱۰روزدیگرمانده به تحویل سال جدیدهمه جای شهردرگیرتمیزکاری ورنگکاری ومرتت کردن مکان ها هستند برای سال نو ولی …..یاخواب تشریف دارند یادرگیرکارو شغل دوم خودهستند. بیشتراز۲ماه شده که از زیرگزر چهکند که واردچهکندمیشیم اسفالت روکندن که لوله عوض کردند کل مسیربه طول حودأ۵۰مترچاله شده که اسفالت نکردن،دورمیدان ورودی چهکندچندتاچاله داره ودورمیدان خیابان جانبازان وداخل کوچه های جانبازان۴و۶هم بیشترازگذشت۱سال هرانشعاب برای آب برای هرمنزلی که بردن پول آسفالت هم گرفتن امامتأسفانه آسفالت نشده وفاتحه جلوبندی ماشین ها خونده شده بیزحمت پیگیری کنیدتشکر.
خوانده نشده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام ۹۷ روز شده سجادشهر کوچه گلستان ۸ یا بنفشه ۱  کوچه را برای لوله کشی آب کندو کاری کرده هنوز که شده آسفالت نکرده وزباله ها داخل کوچه هست وکسی جواب گو نیست
خوانده نشده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام از قرار معلوم اعضای شورا مخالف شهردار سر به سر موافقان شهردار نمیکنند و بودجه شهرداری را که قانونا باید تعیین تکلیف میشد را مصوب میکنند. درس اخلاقی بزرگی به موافقان شهردار دادید تا دیگر جلسه را در هنگام رای گیری ترک نکنند. فرق است بین کسانی که منافع شهر را در نظر دارند با کسانی که منافع خود را پیش می‌برند.
خوانده شده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام ای کاش این دعواها در بیرجند پابان می یافت ..به نظرم حالا که از همه راه‌ها رفتید ولی شهردار پزشک تغییر نکرد در آستانه سال نو کمی زمان بدید وبعد ارزیابی کنید انشالله برای شهر مفید باشند .
خوانده شده خیر
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*