گفته می شود

گفته می شود وزیر امور خارجه ایران در گفتگو با رادیو ان‌پی‌آر آمریکا، در باره این که «ایران «باقر نمازی» تبعه آمریکایی را که در ایران زندانی بود، آزاد کرد. پسرش سیامک همچنان در زندان است. آیا امیدی برای آزادی او و سایر شهروندان آمریکایی بازداشت شده در ایران وجود دارد؟»، بیان کرد: بله، ما ماه‌هاست (از ماه مارس) در این رابطه با آمریکایی ها توافق کرده‌ایم. تبادل زندانیان یک موضوع انسانی است. حتی در ماه مارس آمریکایی‌ها نماینده خود را که از کشور انگلیس بود، به ایران فرستادند. کم‌تر از دو ماه قبل هم نماینده‌شان مجددا به ایران آمد.

 

 

گفته می شود رئیس صداوسیما با اشاره به اینکه آغوش رسانه ملّی برای تمام هنرمندانی که برای مردم و کشور می‌خواهند فعالیت کنند باز است، گفت: ما در صداوسیما تفکیک قائل می‌شویم بین چهره‌ها و در واقع هنرمندانی که از قسمِ دوم‌اند. به هر حال افرادی که در جایگاه سردمداری یک حرکت اجتماعی یا رسانه‌ای قرار گرفتند. ما در واقع آغوش سازمان صداوسیما را برای تمام هنرمندانی که برای مردم و کشور می‌خواهند فعالیت کنند، باز است و هیچ وقت ممنوعیتی را قائل نشدیم.

 

 

گفته می شود معاون عملیات سپاه پاسداران با ابراز اینکه “در اغتشاشات اخیر دشمن روی ذهن برخی از جوانان ما کار کرده بود و چون می‌خواستیم فرزندان‌مان را پس بگیریم، با مماشات برخورد کردیم”، اضافه کرد: اگر می‌خواستیم مثل آنها برخورد کنیم، این جریانات خیلی زودتر از آنچه که فکر کنید جمع می‌شد، در اغتشاشات اخیر با قمه و قداره سر می‌بریدند اما به ما می‌گفتند دیکتاتور، کشیدن چادر از سر زن‌ مسلمان با کدام‌یک از اصول دموکراسی هم‌خوانی دارد؟

 

 

گفته می شود معین‌الدین سعیدی با اشاره به این‌که طرح صیانت از دستور کار مجلس الحمدالله خارج شد، خاطر نشان کرد: اما آنچه در قالب آن طرح مطرح بود عملاً به بهانه شرایط کشور اجرایی شد و اصل نهم قانون اساسی درباره این موضوع صراحت دارد که باید برداشته شود وی گفت:ایشان می‌گویند این‌ها مصوبه شورای عالی امنیت ملی است و بهانه‌ای است که ایشان دارند، اما به هر حال مصوبات شورای عالی امنیت ملی مربوط به یک شرایط خاص بوده است که در یک فضای ملتهبی تصمیم گرفته شد و درحال حاضر با رفع این شرایط قطعا موظف هستند نسبت به این رفع محدویت‌ها اقدام کنند

 

 

گفته می شود ستایشی گفته کسانی که در اغتشاشات اخیر از ۲۵ شهریور به بعد بازداشت‌شده و یا محاکمه شدند تا ۲۲ بهمن یا اواخر بهمن ماه سال جاری مشمول عفو گسترده و نگاه پدرانه نظام اسلامی قرار می گیرند و آزاد می شوند.

 

 

 

گفته می شود موسوی‌فرد امام جمعه اهواز با بیان اینکه از مسئله حجاب کوتاه نمی‌آییم اضافه کرد: ممکن است مردم برای مقطعی در مقابل بی‌حجابی کوتاه آیند اما نه کوتاه آمده‌ایم و نه خواهیم آمد و غیرت هیچ مرد غیور ایران اسلامی اجازه نخواهد داد که زن بدون پوشش در خیابان ها پرسه بزند مردم باید تذکر زبانی بدهند و بی تفاوت نباشند.

 

 

گفته می شود رئیس دانشگاه صنعتی مالک اشتر گفته ما یک دانشگاه استثنایی هستیم و دنبال این نیستیم که صرفاً در رتبه اول قرار بگیریم بلکه می‌خواهیم با آنچه در دسترس داریم از همین دانشگاه یک ناسای شیعه بسازیم.

 

 

گفته می شود مهرداد خوشبخت در نشست خبری بعد از نمایش «گل‌های باوارده» در جشنواره فجر، فیلم به نمایش درآمده را مزخرف توصیف کرد. او افزود: تقصیر ما نبود که فیلم دو شب قبل نرسید یک اتفاق بین آدم‌های فنی و جشنواره بود. من هیچی نمی‌خواهم بگویم، چون حوصله ندارم. فقط بگویم که من از این نسخه ناراضی‌ام و اصرار سبب شد شما یک نسخه مزخرف را روی پرده ببینید. فیلم قطعا دو تا سه ماه کار دارد.

 

 

گفته می شود خبرگزاری رسمی قوه قضاییه نوشته طبق اطلاعات موثق و مستند، گروهک تروریستی منافقین هدایت کامل میرحسین موسوی یکی از سرکردگان متوهم فتنه ۸۸ را به دست گرفته و بیانیه اخیر وی، دستپخت مستقیم منافقین است که از طریق اردشیر امیرارجمند به خورد آن فتنه گر داده شده است

 

 

گفته می شود با بخشنامه جدید وزارت جهاد کشاورزی، عوارض ۷۰ درصدی صادرات گوجه فرنگی که ۱۷ بهمن ابلاغ شده بود، طی دو روز ابطال شد و عوارض به نیم درصد قبل برگشت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*