گفته می شود

گفته می شود عباس صالحی، نماینده ولی فقیه و مدیرمسئول روزنامه اطلاعات نوشته برخی از راه‌های مطرح در ارتباط با رعایت ‎حجاب، مصداق اعلای از چاله به چاه افتادن است. تجربه ‎گشت ارشاد خیابانی با پیشنهاد‌هایی که دوقطبی سازتر و مخاطره‌آمیزترند، تکرار نشود. در مدیریت اجرای احکام شرعی از نظر کارشناسان اجتماعی بهره‌مند شویم و از گذشته عبرت بیاموزیم.

 

 

 

 

گفته می شود چند فوتبالیست لیگ برتری در پارتی شبانه دستگیر شده اند گفتنی است بعضی از این افراد بازداشت شده در روزهای گذشته در مصاحبه‌های خود ادعا می‌کردند که به دلیل حوادث اخیر و در راستای همدردی با مردم، انگیزه‌ای برای مسابقات و حتی صحبت کردن در خصوص فوتبال را ندارند!

 

 

 

گفته می شود عماد افروغ گفته بدون اصلاحات ساختاری انقلاب می‌شود… من در این کشور مسئولیتی ندارم که بگویم با حجاب چه کار کنیم، اما اگر امر دائر شود و بگویند این خانم با حجاب است، اما عفت باطن ندارد و این خانم بی‌حجاب است، اما عفت باطن دارد، من می‌گویم ارجح آن خانمی است که عفت باطن دارد.

 

 

گفته می شود مشاور فرهنگی هنری رییس مجلس به اظهارات اخیر روحانی واکنش نشان داد. سید محمود رضوی مشاور فرهنگی هنری رییس مجلس شورای اسلامی طی توئیتی نوشته می توان فرزند سرخه در استان سمنان بود، اما پررو مثل سنگ پای قزوین بود! یک نفر به آقای روحانی یادآور شود، شما و دولت تبخیر امید بانی وضع موجود و مسبب کاهش مشارکت در دو انتخابات گذشته هستید، بهتر است کماکان سکوت کنید تا اتوی محاسن مبارک به هم نخورد!

 

 

 

گفته می شود مشاهدات میدانی از بازار ارز تهران نشان می‌دهد در نخستین روز هفته پس از انتخاب فرزین به عنوان رئیس کل جدید بانک مرکزی، قیمت دلار آمریکا از کانال ۴۴ هزار تومانی به کانال ۳۹ هزار تومان سقوط کرده است.

 

 

گفته می شود نایب رئیس مجلس گفته باید از مجلس خواست که اجرای اصول قانون اساسی درباره برگزاری تجمعات را پیگیری کرده و در صورت لزوم قانون اصلاح شود. باید با کسانی که در زمینه تولید مسکن ترک فعل کرده و قانون را اجرا نکرده‌اند، برخورد شود. در ایران بهترین اقتصاد و درآمد، اقتصاد دلالی است؛ زمین خرید و فروش می‌شود و در هیچ جایی هم نام فرد ثبت نمی‌شود. اگر اعتراضی به حجاب قانونی و نه حجاب اجباری وجود دارد، باید از راه خود پیش رود که آن هم مجلس است. مردم مشکل خود و حتی اعتراض‌شان به حجاب قانونی را با نمایندگان مطرح کنند که در صورت ارائه طرحی از سوی نمایندگان امکان بررسی آن با قید فوریت وجود دارد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*