گفته می شود

گفته می شود نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرده با ساز و کاری که برای واردات خودرو پیش بینی شده است زمینه واردات خودروهای چین و هندی فراهم شده که نمی تواند تاثیری در کیفی سازی و ایمن سازی خودروهای داخلی داشته باشد. صدیف بدری با اشاره به وضعیت بازار خودرو، بیان کرد: یکسری از تلاطم ها در بازار به شرایط اقتصادی کشور و برنامه های راهبردی اقتصادی برمی گردد اما بخشی از تلاطم ها به مدیریت بازار خودرو بازمی گردد. مدیریت بازار خودروی کشور شرایط مناسبی ندارد و این وضعیت نیز به دیروز یا امروز بازنمی گردد.

 

 

گفته می شود  کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) اسامی آخرین گروه از ورزشکاران پناهنده را که برای کمک به حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس، بورسیه دریافت کرده‌اند، اعلام کرد. اکنون تعداد کل ورزشکاران پناهنده تحت بورسیه IOC به ۵۲ نفر رسیده‌ است.۴ ورزشکار از سوریه، ۳ ورزشکار از افغانستان و ۴ ورزشکار از کشورهای مراکش، ایران، اتیوپی و کامرون در این لیست قرار دارند.

 

 

 

گفته می شود نماینده مجلس گفته برای غلبه بر بحران جوانی جمعیت فقط ۶ سال زمان داریم. در وهله اول باید کاری کنیم که دختران و پسران دهه شصتی باهم ازدواج کنند.

 

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به افزایش روزانه نرخ خودرو در بازار گفته برخی از خودرو‌های عرضه شده در بازار در دو هفته اخیر بیش از ۱۰۰ میلیون افزایش نرخ داشتند. وی ادامه داد: فاطمی امین باید به استعفا رضایت بدهد و در سمت دیگر مشغول فعالیت شود و بیش از این دولت، مجلس و مردم را اذیت نکند؛ به نظر می‌رسد اگر وزیر همچنان در این سمت بماند، قیمت پژو ۲۰۶ به بالای ۵۰۰ میلیون تومان برسد.

 

 

 

گفته می شود شورای اطلاع‌رسانی دولت در اطلاعیه‌ای به سرمقاله یک روزنامه درباره قیمت دلار پاسخ داد. در اطلاعیه شورای اطلاع‌رسانی دولت آمده است: «سرمقاله «خدا رحم کرد» مملو از اطلاعات و گزاره‌های غلط و به‌ تبع آن استنتاجات مخدوش است. دولت قبل در سال ۹۲ دلار را در کانال ۳ هزار تومان تحویل گرفت و با ۶۳۰ درصد افزایش در کانال ۲۷ هزار تومان تحویل داد. از انتخابات خرداد ۹۶ تا آذر ۹۷ که دکتر رئیسی گفت، «خدا رحم کرد من رئیس‌جمهور نشدم که دلار بشود ۵۰۰۰ تومان» دلار از ۳۷۰۰ به ۱۱۵۰۰ رسید یعنی ۲۱۰ درصد افزایش؛ اما در زمان مشابه از خرداد ۱۴۰۰ تا کنون، دلار ۴۰ درصد افزایش داشته است.

 

 

گفته می شود مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفته بر اساس بند (ک) تبصره ۱۵ بودجه سال ۱۴۰۱، گاز مشترکان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی رایگان است. منابع لازم برای این امر و تحقق این بند قانونی از طریق افزایش تعرفه گاز مشترکان پرمصرف تأمین می‌شود.

 

 

 

گفته می شود شماره‌های موبایل ایران از لیست پشتیبانی توییتر حذف شده و امکان فعال‌سازی احراز هویت دو مرحله‌ای نیست.

 

 

 

 

 

گفته می شود نماینده مجلس خبرگان رهبری گفته براساس روایت امام باقر (ع) حتی اگر خانواده مقتول محارب را بخشیده باشند، اما باز بر امام جامعه است که فرد محارب را مجازات کند، چرا که در امنیت عمومی اخلال ایجاد کرده و این دیگر حکم خصوصی نیست و متوقف بر شاکی خصوصی هم نیست.

 

 

گفته می شود سرلشکر سلامی گفته تنها راه باقی مانده برای دشمن فضای مجازی و نفوذ به ذهن هاست و دشمن هنوز در این عرصه دارای قدرت است و ایمان و آگاهی جوانان ما را هدف گرفته است و نقش روحانیان و دغدغه‌مندان انقلاب در قلب این میدان تعیین می شود و همه افرادی که مشعل‌های علم را بلند کرده‌اند، مسئولند که دل ها را مستحکم و جوانان را نسبت به همه حقایق و واقعیت‌ها آگاه کنند.

 

 

گفته می شود طهرانچی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: ایشان فرمودند که این بچه‌ها، بچه‌های خودمان هستند و یکسری هم، آدم‌های محوری این جریانات هستند. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: مسلما، رسیدگی به پرونده دانشجویانی که به خارج از کشور وصل هستند و آسیب رسانده‌اند، جای خود را دارد. هیچ کسی به دنبال آزادی این دانشجویان نیست، ولی تمام مراقبت ما این است، دانشجویانی که بچه‌های خودمان هستند و در یک فضای هیجانی حرکت‌هایی انجام داده‌اند که در حد یک عکس‌العمل هیجانی بوده است، در فضای کمیته انضباطی با آنها برخورد شود.

 

 

گفته می شود اکثریت قریب به اتفاق پول های ملی کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه به میزان قابل توجهی ارزش خود را در برابر دلار آمریکا طی سال جاری میلادی از دست داده اند.

 

 

 

 

گفته می شود محسن کوهکن گفت: اقلیت انگشت‌شماری با عملشان نشان می‌دهد که به حجاب اعتقادی ندارد. با این اقلیت خیلی خیلی انگشت‌شمار بازهم باید طبق قانون برخورد کنیم.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*