گفته می شود

گفته می شود آیت‌الله نوری همدانی در پاسخ به سوال یکی از نمایندگان درباره حجاب گفته حجاب و عفاف دو مقوله متفاوت هستند؛ بنابراین نباید این دو مقوله با یکدیگر خلط شوند، خیلی ها حجاب ندارند اما عفاف دارند الحمدلله زنان کشور ما عفیف هستند ما مسئولیت داریم این پوششی را که اسلام لازم دانسته رعایت کنیم و در این راه با دقت گام برداریم و با امر به معروف این فرهنگ را در جامعه گسترش دهیم.

 

 

 

 

 

گفته می شود رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی، تهویه مطبوع، لباسشویی و قطعات یدکی گفت که به دلیل افزایش قیمت قطعات لوازم خانگی، تقاضا در این صنف در سال‌های اخیر فقط ۱۰ درصد رشد داشته که افزایش چشمگیری نیست.

 

 

گفته می شود بانک مرکزی متوسط قیمت دلار و یورو در هفت ماه ابتدای امسال را اعلام کرده که نرخ فروش این دو نوع ارز در مقایسه با مدت مشابه پارسال، ۱۶.۴ و ۳.۵ درصد رشد داشته است.

 

 

گفته می شود مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان با انتقاد از وضعیت پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری در کشور گفته گرفتن دو ضامن برای وام ازدواج، غیرقانونی است و اعتبارسنجی در بانک‌ها سلیقه‌ای انجام می‌شود.

 

 

گفته می شود سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به نقش تعدادی از اساتید دانشگاه‌های کشور در دامن زدن به التهابات اخیر تصریح کرده برخی از اساتید در آشوب‌های اخیر سعی می‌کردند با سیاه نمایی کارنامه و اقدامات مؤثر دولت، دانشجویان را تحریک به اغتشاشگری در محیط دانشگاه و بیرون از آن کنند.

 

 

گفته می شود محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به اینکه لازمه تغییر در ساختار مجلس و تحزب در کشور، بازنگری در قانون اساسی است؛ آیا این کار در شرایط کنونی ضرورت دارد، اظهار داشت: در قانون اساسی شرایط تغییر قانون اساسی کامل بیان شده است؛ ‌البته این تغییر شامل اصولی که متضمن جمهوریت و اسلامیت نظام است، نمی شود زیرا ماهیت نظام غیرقابل تغییر است اما می توان در ساختارهایی چون شرایط مجلس تجدید نظرکرد به طوری که مثلا دو مجلس ملی و یک مجلس منطقه ای داشته باشیم.

 

 

 

گفته می شود عماد افروغ جامعه شناس گفته نمی‌دانیم اسمش را چه بگذاریم، چون درآمیخته است. نه همه را می‌توان اغتشاش نامید و نه همه را اعتراض طبیعی دانست. ملغمه‌ای از اینهاست. شما حتی بلد نیستید که چگونه با این‌ها برخورد کنید. سالهاست می‌بینید، اما بلد نیستید. اتفاقی که مربوط به حضور نیرو‌های انتظامی در دانشگاه و کوی دانشگاه در سال ۷۸ شد نیز از همین دست است. آنجا گفتیم که اولا ورود معنا ندارد. ثانیا تحت شرایطی هم که باشد بنده هیچگاه توصیه نمی‌کنم؛ برخورد باید متناسب با فضا باشد. او در ادامه گفت که در این مملکت گوش شنوایی در میان مسئولان ما وجود ندارد.

 

 

 

گفته می شود وزیران خارجه آمریکا، استرالیا، کانادا، شیلی، ایسلند، نیوزلند، جمهوری کره، سوئد و انگلیس در بیانیه‌ای مداخله‌جویانه ایران را به نقض حقوق زنان و دختران متهم کرده‌اند.

 

 

 

گفته می شود رئیس ستاد اقامه نماز کشور رئیس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه هر عمل و حرکتی که انجام دهیم و سبب عصبانیت دشمن شود، عمل صالح است بنابراین ساخت موشک توسط سپاه و پیشرفت‌های علمی از جمله اعمال صالح هستند، تصریح کرد: تفسیر قرآن باید به گونه‌ای باشد که عوام و خواص بتوانند آن را بفهمند.

 

 

گفته می شود علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درباره رد ادعای تولید متان در آرادکوه توسط شهرداری تهران گفت: این‌که بگوییم به‌هیچ وجه متانی در آن منطقه وجود ندارد، از نظر علمی ادعای بی‌اساسی است، هرجایی که پسماند انباشته شود، گاز متان نیز تولید می‌شود.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*