گفته می شود

 

گفته می شود در معاملات بازار ارز و سکه، قیمت هر اسکناس دلار آمریکا در معاملات آزاد با افزایش نرخ به رقم ۳۳۵۲۰ تومان و قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز گران‌تر شد و به رقم ۱۵ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان رسید.

 

 

 

گفته می شود استاد دانشگاه تهران گفته ادعای اصلاح طلب ها مبنی بر این‌که ما را حذف کردید و حالا گرفتار ضدانقلاب شدید غلط است چرا که این مدعیان از ابتدا برنامه‌شان همین بود.این جریان اصلاح‌طلب در هشت‌ سال گذشته یعنی دولت قبل شرایط را برای قیام کردن مردم مهیا کرده بودند.

 

 

 

 

گفته می شود با وجود تأکید و اخطار چندباره بانک مرکزی به بانک‌ها برای رعایت نرخ‌های سود، مشاهدات میدانی از شعب بانکی بیانگر بی‌اعتنایی بانک‌ها به تذکرات بانک مرکزی است؛ از ماه‌های گذشته بانک‌ها استارت افزایش نرخ سود سپرده را زدند و همچنان نیز با طرح‌های گوناگون در حال رقابت با یکدیگر هستند. در این ایام، بانک‌ها با روش‌هایی گوناگون تلاش داشته‌اند سپرده‌های مردم را با نرخ‌های بالاتر از ۱۸ درصد و حتی ۲۳ درصد جذب کنند، این موضوع البته از دید نظارتی بانک مرکزی نیز پنهان نمانده است تا جایی که تازه‌ترین اظهارات معاون نظارت بانک مرکزی نشان می‌دهد، شش بانک در زمینه عدم رعایت نرخ سود علی‌الحساب سپرده سرمایه‌گذاری مدت‌دار تخلف کرده و نرخ‌های سود را افزایش داده‌اند.

 

گفته می شود خبرگزاری یونهاب به نقل از ارتش کره جنوبی مدعی شد، کره شمالی روز چهارشنبه حداقل ۱۰ نوع موشک مختلف شلیک کرد.

خبرگزاری تاس گفت: اطلاعاتی در مورد انواع موشک ها داده نشده است.

 

 

گفته می شود عیسی‌ زارع‌پور وزیر ارتباطات در آیین رونمایی از طرح حمایت از کسب‌وکارهای اقتصاد دیجیتال کشور اعلام کرد که پلتفرم‌های ایرانی مکلفند نصف تعداد فالوور در پلتفرم‌های خارجی را برای کسب‌وکارها فراهم کنند. گفتیم برای آنها فالوور بگیرند، با پین کردن و تبلیغ در این روزها، هزاران فالوور و خریدار واقعی به کسب و کارها در پلتفرم های داخلی سرازیر شده است.

 

 

 

گفته می شود گوگل دیسکاور روی اینترنت موبایل در دسترس نیست و ظاهرا فیلتر شده است. دیسکاور، در واقع یک فید خبری است که گوگل توسط آن، اخبار و مقالات در دسته‌بندی‌های منتخب افراد را روی موبایل به دست آن‌ها می‌رساند.

 

 

 

گفته می شود سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه استان کرمان با انتقاد از فعالیت ضعیف برخی دستگاه‌های اجرایی گفته این نهادها با گرفتن بودجه‌های کلان به اندازه یک پایگاه بسیج هم تاثیرگذار و موفق نبوده‌اند. نظری با بیان اینکه شاهد هستیم که برخی دانش آموزان ما لیدرهای اغتشاشات کنونی در کشور هستند، گفت: در چنین شرایطی است که اهمیت جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بیشتر مشخص می‌شود.

 

 

 

گفته می شود سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام درباره انتشار اخباری مبنی بر انجام پروازهای خارج از برنامه برای خروج عده‌ای خاص از کشور اظهار داشت: تا به این لحظه هیچ پرواز اختصاصی از فرودگاه امام انجام نشده و تمام پروازها برنامه‌ای بوده که اطلاعات آن از طریق تابلو پروازی در انتشار عمومی می‌شود و پروازهای کارگو هم طبق روال انجام می‌شود.

 

 

 

گفته می شود عضو هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک از افت حداقل ۷۰ درصدی فروش آنلاین پوشاک و حدود ۵۰ درصدی در فضای فروشگاهی در پی اختلال در اینترنت و ناآرامی‌های اخیر خبر داد و گفت: در این شرایط باید بسته‌های حمایتی کوتاه‌مدت برای کسب و کارها در نظر گرفته شود.

 

 

 

گفته می شود روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله خود از کسانی که می گویند: «مطالبات اغتشاشگران از روی شکم‌های سیر آنهاست»، انتقاد کرد. این روزنامه نوشته لابد شکمتان سیر است که از وضعیت خراب معیشتی مردم خبر ندارید و می‌گویید مردم از سرشکم سیری اعتراض می‌کنند!

 

 

گفته می شود حجت الاسلام سیدعلی قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در آیین گرامیداشت شهدای مدفون در این حرم مطهر که عصر امروز با حضور خانواده های شهدا و مسئولان استانی و شهرستانی در تالار شیخ صدوق آستان مقدس برگزار شد، اظهار کرد: اسلام طرفدار آزادی است اما آزادی اخلاقی و نه حیوانی؛ اما آزادی مضحکی که اغتشاشگران مطرح کردند این بود که برهنه بشوند که این چیزی جز آزادی حیوانی نیست.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*