گفته می شود

گفته می شود مدیرکل دفتر ریاست و امور بین الملل سازمان امور مالیاتی کشور گفته پارسال پزشکان میانگین ۱۸ میلیون تومان مالیات پرداخت کردند. این در حالی است که هر کارمند در سال به طور میانگین ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان مالیات به دولت پرداخت می‌کند. میرزایی افزود: در سال ۱۳۹۹ مجموع مالیات اخذ شده از صنوف و مشاغل در کشور ۱۷ هزار میلیارد تومان بود که این مبلغ در اقتصاد کشور رقم ناچیزی است.

 

 

 

گفته می شود رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفته چهار سال خودرو وارد کشور نشده و قیمت خودروهای خارجی در کشور گران است. پس از ورود هم چون محدودیت برای واردات داریم، باز تقاضا بیشتر از عرضه خواهد شد. آنچه در آیین نامه دولت نوشته تا حد زیادی مشکلات را برطرف می کند. اولا وارد کنندگان خودروها را باید در بورس عرضه کنند. ثانیا با توجه به میزان قیمت خودرو که مشخص است و کلیه امور گمرکی و سود معقولی که ۱۵ درصد است، اگر مازاد بر این سود بخواهند بفروشند، این مبلغ به دولت برمی گردد.

 

 

 

 

 

گفته می شود یکی از بازیکنان کنونی تیم ملی فوتبال ایران در روزهای منتهی به جام جهانی فوتبال قطر، در یکی از ادارات پلیس دنبال تمدید مجوز کار و اقامت خدمه زن فیلیپینی منزلش بوده است! این بازیکن که در لیگ برتر ایران توپ می‌زند و اکنون در لیست نهایی کی‌روش در جام جهانی ۲۰۲۲ حضور داشته و در اردوی تیم ملی در هتل الریان دوحه حضور دارد، در هفته گذشته و در اوج فشار تمرینات و دغدغه بازیکنان ملی برای آماده‌سازی، در یکی از ادارات مرتبط با پلیس، شخصا درپی انجام امور اداری برای اخذ اقامت یک زن تبعه کشور فیلیپین بود که به عنوان خدمتکار در منزلش کار می‌کند.

 

 

 

گفته می شود سید عباس صالحی، مدیر مسئول روزنامه اطلاعات نوشته جام جهانی فوتبال را فرصتی برای ارتقای نام کشور قرار دهیم موضوعات حاشیه ای را به متن نیاوریم و با آن فشار عصبی به بازیکنان وارد نکنیم و حمیت ملی را در حمایت از نمایندگان ورزشی کشور نشان دهیم؛ ۸۵ میلیون یکصدا حامی تیم ملی فوتبال ایران باشیم.

 

 

 

گفته می شود روزنامه جمهوری اسلامی نوشته فقر، تنگدستی، بیکاری، گرانی، مشکلات اجتماعی و خانوادگی ناشی از فشارهای اقتصادی و تداوم ظالمانه تحریم‌ها، مردم را به اعتراض واداشته است. مردم معتقدند حق آنها نیست که با این همه ثروت عمومی و اجتماعی، در این فلاکت دست و پا بزنند

 

 

 

 

 

گفته می شود مجلس شورای اسلامی در جلسه نظارتی سه شنبه هفته گذشته ۱۷ آبان به بررسی عملکرد دولت در اجرای بودجه اشتغالزایی موضوع بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ پرداخت و مشخص شد متاسفانه دولت سیزدهم با وجود گذشت ۸ ماه از سال و عجیب‌تر این که علی رغم تحقق ۸۰ درصد درامدها، براساس گزارش رسمی وزارت اقتصاد که نامه آن موجود است، هنوز حتی یک ریال از اعتبارات موضوع بند الف تبصره ۱۸ را که برای اشتغالزایی و افزایش تولید است را پرداخت نکرده است.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*