گفته می شود

گفته می شود عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در رابطه با رای اعتماد مجدد مجلس به وزیر صمت و اینکه آیا تغییرات در کابینه میتواند وزیر راه‌ و شهرسازی باشد، اظهار کرده عکس‌های منتشره از ایشان اهمیتی ندارد. این وزارتخانه با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از اعتبارات عمرانی کشور را از آن دریغ کردیم و آقای وزیر نیز نتوانستند پاسخگوی انتظارات مردمی در حوزه مسکن و عمران باشد، به نظر بنده قبل از اینکه موضوع استیضاح ایشان مطرح شود، خودش استعفا خواهد داد.

 

گفته می شود نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفته دشمن برای ایجاد جنگ داخلی ۲۸۰۰۰ اسلحه را در این روز‌ها وارد کشور کرده و می‌خواهد کشته‌سازی کند و جان مردم بی‌گناه را هدف قرار دهد.

 

 

گفته می شود رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره موتورسواری خانم ها خاطرنشان کرده قانون در این باره سکوت کرده و ما هم سکوت می کنیم. قانون گفته هر کسی که گواهینامه موتورسیکلت دارد، می تواند رانندگی کند اما هیچ خانمی گواهینامه موتورسیکلت ندارد. تبصره ماده ۲۰ صدور گواهینامه موتورسیکلت برای مردان را بر عهده نیروی انتظامی گذاشته است.

 

 

گفته می شود سید محمد مرندی، مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در مذاکرات هسته‌ای در صفحه توییترش در واکنش به یک خبر شبکه بی‌بی‌سی مبنی بر این که «کی‌یف درباره حمایت از روسیه به ایران هشدار می‌دهد»، نوشت: اوکراین در صورت هر گونه اقدام خصمانه از جانب کی‌یف، با پیامدهای بسیار بزرگ‌تری مواجه خواهد شد.

 

 

 

 

گفته می شود فرمانده پدافند هوایی ارتش ضمن اعلام این که باور ۳۷۳ می‌تواند با جنگنده‌هایی هم که ادعا می‌کنند رادارگریز است درگیر شود گفته سامانه باور ۳۷۳ در فاصله ۴۰۰ کیلومتری روی هدف قفل اولیه انجام می‌دهد و در ۳۶۰ کیلومتری قفل پایدار می‌کند و کم‌تر از ۵ دقیقه طول می‌کشد تا موشک آن به هدف برخورد کند.

 

 

 

گفته می شود معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در پیامی از مردم خواست با توجه به مشاهده مواردی از سوءاستفاده دلالان از کارت ملی افراد برای خرید ارز با هدف سودجویی و تبعات این اقدام غیرقانونی برای دارنده کارت، دقت لازم را داشته باشند. در پیام ارسالی به مردم تأکید شده که “بدیهی است اطلاعات هویتی خریداران برای سازمان هدفمندی یارانه‌ها و سازمان امور مالیاتی ارسال خواهد شد و تبعات عدم رعایت ضوابط مقرر در قانون مبارزه با پولشویی و قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بر عهده دارنده کارت ملی خواهد بود”.

 

 

گفته می شود وزیر نیرو گفته تا پایان شهریورماه ۵۶ میلیون قبض برق صادر و از همین تعداد نیز ۸ میلیون قبض رایگان یا بستانکار ثبت شده است.

گفته می شود معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز در اظهاراتی مطرح کرد که مسکو در صورت نیاز تهران و ریاض، آماده میانجی گری برای کاهش تنش‌هاست.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*