گفته می شود

گفته می شود معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت، شایعات فضای مجازی درباره استعفای وزیر صنعت، معدن و تجارت را تکذیب کرد.«محمدجواد حاجی حسینی» معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت در توییتی نوشت: تولید شایعات مستمر این روز‌ها در خصوص استعفای وزیر صمت به علت ترس بدخواهان از تعاملات فنی و کارشناسی بین دولت مردمی و مجلس انقلابی است. وی افزود: بار کج تخریب‌ها و کارشکنی‌های غیرمنصفانه با این ترفند‌های کهنه به جایی نخواهد رسید.

 

 

گفته می شود گروهک تروریستی داعش، نام عامل حمله تروریستی شیراز را اعلام کرد. شبکه موسوم به اعماق وابسته به گروهک تروریستی داعش، ویدیویی از بیعت عامل حمله تروریستی حرم شاهچراغ شیراز با خلیفه این گروهک منتشر کرد. در این ویدیو آمده است که عامل این حمله تروریستی فردی به نام “ابی عایشه العمری” است.

 

 

گفته می شود سامانه همتا اعلام کرده پیرو اخبار ضدونقیض در رسانه‌ها و سوالات مکرر مخاطبان در مورد وضعیت آیفون ۱۴، به اطلاع می‌رساند، با توجه به عدم واردات قانونی این مدل از گوشی‌ها، کلیه گوشی‌های آیفون ۱۴ بازار قاچاق هستند. لذا به کلیه واحدهای صنفی اکیداً توصیه می‌شود تا زمان تعیین تکلیف وضعیت واردات قانونی آیفون ۱۴ از خریدوفروش آن خودداری کنند.

 

 

گفته می شود کرباسچی با انتشار توییتی نسبت سیاست اتخاذ «فیلتر» در کشور انتقاد کرد. مدیرمسئول روزنامه هم میهن نوشت: در حالی که نزدیک یک ماه است اینستاگرام فیلتر شده، امروز دیدم یک پست غیر خبری را ۸ میلیون نفر فقط در عرض کمتر از ۴۸ ساعت گذشته دیده اند؛ یعنی تقریبا ده درصد جمعیت ایران! سودی ناقابل برای تاجران VPN آقایان عزیز! در دنیای امروز این نوع مدیریت و کنترل جواب نمی دهد.

 

 

 

گفته می شود مدیر مسئول روزنامه شرق گفته اتهام آموزش خبرنگار شرق در خارج از کشور برای انتشار عکس و گزارش مرگ مهسا امینی کذب است، خانم حامدی در همه مراحل با من هماهنگ بود

 

 

گفته می شود وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفته این روزها و در این اغتشاشات جای حاج قاسم سلیمانی و تفکرات ایشان خالی است. شهید سلیمانی معتقد بود و صریحا نیز می‌گفت که جامعه ما خانواده ماست و متاسفانه خیلی ها این نگاه را ندارند و به دلیل اینکه این نگاه را ندارند مرتبا دنبال قطعه قطعه کردن و تفرقه و اختلاف هستند.

 

 

گفته می شود معاون فناوری‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفته مشمولان مالیات خانه‌های خالی و مالیات خودروها و خانه‌های لوکس، برای صدور قبض و پرداخت آنلاین مالیات به سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیکی  مراجعه کنند. لیستی حاوی تعداد ۵۱۵ هزار و ۵۰۰ خانه خالی از وزارت راه و شهرسازی به سازمان امور مالیاتی کشور ارسال شده که برای مالکان این خانه‌ها پیامک اطلاع‌رسانی ارسال شده و هم اکنون در مرحله مطالبه و وصول مالیات است.

 

 

 

گفته می شود محمد جواد ظریف خبر منتشره در برخی رسانه‌ها مبنی بر انتقال پول از سوی وی و همسرش به بانکی در شانگهای چین را تکذیب کرد.محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه سابق در پاسخ به سوال ایسنا در مورد خبر منتشره مبنی بر این که ظریف و همسرش ۴ میلیون یورو به بانکی در شانگهای منتقل کردند، گفت: این روزها از اطراف مختلف، عده‌ای توبه نامه دروغین از سوی من منتشر می‌کنند، عده‌ای به دروغ ساختمان به نام من کرده و عده‌ای این ادعا را مطرح می کنند که من پول به خارج از کشور منتقل کرده‌ام. عجیب است که در این شرایط تندروهای دو طرف چنین اتهامات دروغی را منتشر می‌کنند.شورا هاشمی، کارمند وزارت امور خارجه اتریش، چندی پیش در توییتی مدعی شد: جواد ظریف و همسرش ۴ میلیون یورو به یک بانک در شانگهای منتقل کردند.

 

 

گفته می شود رئیس جمعیت امام رضایی‌ها تصریح کرده بعد از فتنه ۸۸ تکنولوژی‌های خود را قوی کردند و دولت روحانی هم بستر سازی کرد و توانستند روی دهه هشتادی‌ها سرمایه گذاری بسیاری کنند. معظم رهبری فرمودند دهه هشتادی‌ها انقلاب را به اوج می‌رسانند. دهه هشتادی‌ها فرصتی هستند که اگر به آن‌ها نپردازیم به تهدید تبدیل می‌شود. دشمن بنا دارد این اوج‌نشینان را، دره‌نشین کند.

 

 

گفته می شود یک منبع آگاه امنیتی شایعات منتشره پیرامون وقوع درگیری میان نیروهای ایرانی و افغانستانی را تکذیب کرد.یک منبع آگاه با اشاره به نشر برخی شایعات پیرامون وقوع درگیری در مرزهای شرقی کشورمان میان نیروهای ایرانی و افغانستانی، اظهار داشت: هیچ عملیات و درگیری در مناطق مرزی شرق کشور میان نیروهای ایرانی و افغانستانی وجود نداشته و اخبار منتشره در این باره کذب است

 

 

 

گفته می شود فاطمی امین گفته ۳۲۰ مصوبه و دستورالعمل و بخشنامه داشتیم که بعضاً باهم متناقض هم بودند و منشأ رانت و فساد شده بود؛ این ۳۲۰ مورد را یکپارچه کردیم و دیگر هیچ پنهان و پیدایی وجود ندارد.

 

 

 

گفته می شود توماج صالحی از لیدرهای اغتشاشات اخیر، در یکی از شهرهای غربی کشور در حالیکه در تدارک فرار از کشور بود، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شد.

 

 

گفته می شود نیروهای یگان ویژه پلیس در ماموریت‌های خود در جریان اغتشاشات اخیر در کردستان برای دقت و سرعت عمل بیشتر در برقراری نظم و امنیت از پهپادها استفاده می‌کنند.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*