گفته می شود

گفته می شود رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم گفته در قضیه اوکراین یک اتفاقی شکل گرفته که معتقدم بیشتر از هر چیز ناشی از نوعی بازی خوردن همیشگی ایرانیان از روس‌هاست. متاسفانه ایرانیان در مسائل مختلف مثل برجام از روس‌ها بازی خوردند و الان هم در بحث اوکراین این بازی را روس‌ها شروع کرده‌اند.

 

 

گفته می شود امام جمعه هشتگرد در هشدار جدی در خصوص برخورد خشونت‌آمیز با دانش‌آموزان گفته ممکن است دانش‌آموز پسر یا دختری تحت تاثیر هیجانات و فضای رسانه‌ای یک کاری انجام بدهد. اینجا باید مراقب باشیم، معلم و مدیر و مسئول آموزش و پرورش نباید کار هیجانی انجام بدهد و با دانش آموز بخواهند با خشونت برخورد کنند. اینجا جای محبت مادرانه و پدرانه است. باید دست نوازش به سرش بکشید و به درد و دل‌هاش گوش بدید.

 

 

گفته می شود  رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در صفحه شخصی خود در روبیکا نوشته اتحادیه اروپا ۴ روز پیش به دلیل آنچه «ارسال پهپادهای بدون سرنشین از ایران به روسیه» نامیده، نام اینجانب را در فهرست تحریم‌های خود قرار داده است! پیشتر و در ۱۳ آبان ۹۸ نیز وزارت خزانه داری آمریکا با گنجاندن نام بنده در فهرست تحریم‌های خود، دچار چنین خبطی شده بود.از امروز به آنها وکالت می‌دهم در اجرای تحریمی که تدارک دیده اند، مجازند همه اموال و دارایی‌های سرلشکر محمد حسین باقری در بانک‌های سراسر جهان را شناسایی و مصادره و صرف خرید زغال سنگ برای شهروندان اروپایی کنند. زمستان سختی در پیش است!

 

 

 

گفته می شود جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت که قرار بود یکشنبه، هشتم آبان ماه برگزار شود، تغییر کرد و به سه شنبه ۱۰ آبان موکول شد. پیش از این قرار بود، استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی یکشنبه، هشتم آبان ماه برگزار شود.

 

 

گفته می شود رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی از امضای نخستین قرارداد تسهیلات مانایی به بخش خصوصی به مبلغ هفت میلیون یورو خبر داد و گفته حدود ۲۵ درصد از تسهیلات صندوق توسعه ملی معوق شده که برای بازپرداخت آن از بانک مرکزی درخواست کردیم طبق قانون، حساب سه بانک را مسدود و معوقات ما را برداشت کند.

 

 

 

گفته می شود بلومبرگ اعلام کرده صندوق دولتی عربستان سعودی، دنبال خرید حدود ۸۰ هواپیما به منظور راه اندازی یک شرکت جدید هواپیمایی است.

 

 

گفته می شود رئیس‌جمهور سابق آمریکا مدعی شده برای این که این کشور دوباره «موفق، امن و باشکوه» شود، احتمالاً باید دوباره در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کند.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*