پیامک

سلام انتظار می رود دانشگاه …. در کنار شهریه های میلیونی که میگیره اطلاع رسانی کننددانشجویان تحصیلات تکمیلی در کنار کلاس های فشرده روز پنجشنبه از ساعت۸صبح تا۸شب از انجام فرضیه عظیم روزه داری هم غافل نباشندباتوجه به وضعیت سلف دانشگاه،نبودلیوان کنارآبسردکن ها،سالهای قبل حداقل یه فلاسک چای داخل سالن میگذاشتند،هرسال دریغ از پارسال
۲
سلام چرا وزیر ورزش با الهام حسینی قهرمان وزنه برداری که ۳ مدال طلا گرفت و دیگر ورزشکاران زن ملاقات نداشت تقدیر و تشکر حضوری نکرد ولی از دختر سنگنورد در فرودگاه و دفتر کارش که حجابشم درست نبود و با کلاه بود نه با روسری مقنعه ملاقات داشت؟ما بکجا می‌رویم؟
نمایندگان مجلس چرا هیچ نمی گویند ؟ نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی چرا در مقابل حرکت آقای سجادی وزیر ورزش لال شده آید و سکوت کرده آید. این چه وزیری هست که فقط از این خانم سنگ نورد استقبال کرد آیا عمل وزیر ورزش در این خصوص باعث نمی‌شود در آینده یک رویه زشت در کشور نهادینه شود و هرکس بیشتر دهن کجی به مردم و انقلاب و خانواده های شهدا کرد بیشتر مورد توجه و تقدیر قرارگیرد؟؟؟
از نمایندگان انقلابی مجلس تقاضا میشود هرچه زودتر با استیضاح این وزیر دل مردم انقلابی ایران را شاد نمایند
۳
سلام و خسته نباشید
مشتی نمونه خروار؛مجموعه شهرداری و شورا و مخصوصا شهردار گرامی با این عملکرد ضعیف واقعا باید از مردم عذرخواهی کنند،کم لطفی هایی که به دکتر جاوید شد رو به خاطر دارید و کشاندن انتصاب شهردار به وزارت کشور توسط مهندس ناصری برای همچین روزی بود،بعد یکسال اتلاف وقت به نظرم رمپ انتهای پاسداران فقط به بهره برداری رسید؛چه مردم فراموش کاری هستیم!
۴
باسلام محله معصومیه پایین خیابان مسلم جزء محروم ترین نقاط شهربیرجند است که متاسفانه در ۲۰سال گذشته توجهی به آن نشده  و هیچگونه فضای سبز, فضای آموزشی , ورزشی و تجاری ندارد و حتی ورودی و خروجی مناسب هم ندارد و جابه جایی یک سطل زباله هم علی رغم پیگیری و مطالبه شهروندان انجام نمیشود. لطفاپیگیری کنید.
۵
جناب آقای استاندار ،چند سال پیش عملیات بارورسازی ابرهادراستان انجام شد و تاثیرات مثبتی در  بهبود وضع کشاورزی و دامداری   وحفظ مراتع   و کاهش ریزگردهاداشت امادر دوسال اخیر با وجود درخواست‌های مردمی وبودن امکانات بارورسازی ابرها در استان خیری از مدیران به مردم استان  نرسید نتیجه اش  افزایش خشکسالی ،نابودی مراتع  ،زیست جانوری ،اسیب صد درصدی  به قناتها ، مهاجرت و…بوده است. اگر امسال موضوع بارورسازی ابرها عملیاتی نشود آثار کمرشکن آن  باعث نارضایتی عمومی وعوارض امنیتی واجتماعی خواهد شد لذالازم است  ترتیبی اتخاذ شود که بارورسازی ابرها  هرساله برای استان خراسان جنوبی عملیاتی گردد .
۶

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*