گفته می شود

گفته می شود بر اساس نظرسنجی مردادماه گذشته یک مؤسسه معتبر نظرسنجی، اکثریت بالای ۸۳ درصدی خانم‌ها معتقدند حجاب یک ضرورت و ارزش است و مانع فعالیت اجتماعی و آزادی عمل بانوان هم نمی‌شود.

 

 

گفته می شود سخنگوی شهرداری تهران در صفحه شخصی خود نوشته جریان ضد ایرانی یک شایعه مبتذل به نقل از شهردار تهران ساخت. خانم سمانه پاکدل هم با انتشار این فیک نیوز توهین آمیز علیه دختران هموطن در صفحه خود، برخی از مردم را به اشتباه انداخت و پس از مشخص شدن حقیقت هیچ تلاشی برای اصلاح نکرد. برای جلوگیری از تکرار ناگزیر از شکایت حقوقی شدیم. عبدالمطهر محمدخانی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل و سخنگوی شهرداری تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نسبت مطالب مطرح چند روز اخیر منتسب به علیرضا زاکانی شهردار تهران واکنش نشان داد.

 

 

گفته می شود معاون سیاسی سازمان بسیج با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد فضای مجازی کشور در دست دشمن است، اظهار کرده دشمنان علیرغم تلاش گسترده در فتنه اخیر شکست خوردند و در بهترین حالت جمعیتی که در اغتشاشات اخیر به کف خیابان آمدند، ۷۰ هزار نفر بودند و از بین بیش از سه میلیون دانشجوی کشور کمتر از ده هزار و ۵۰۰ تن در اغتشاشات شرکت کردند.

 

 

 

گفته می شود عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال افشا کرد که یک‌چهارم از پول خرید سهام مردم در بورس را بابت پرداخت بدهی‌ها خرج کرده‌اند!

حجت کریمی درباره درآمد باشگاه استقلال از عرضه سهام این باشگاه در سازمان بورس عنوان کرد: هواداران در مسئله بورس پشت قضیه بودند و ما باید به آنها که سرمایه اصلی باشگاه هستند،‌ احترام بگذاریم. قرار بود به میزان ۲۵ درصد از مبلغ دریافتی از بورس برای پرداخت بدهی‌ها برداشت شود که این اتفاق با مجوز سازمان بورس افتاد. ما منبع دیگری نداشتیم و این رقم را برای پرداخت بدهی‌های باشگاه هزینه کردیم.

 

 

گفته می شود بیش از یک ماه از تغییر غیررسمی قیمت مرغ می‌گذرد و مصرف‌کنندگان مرغ گرم کامل را حدود ۵۰۰۰ تا ۱۰ هزار تومان بالاتر از نرخ مصوب خریداری می‌کنند.

 

 

گفته می شود رئیس شورای تامین کنندگان دام گفت: هم اکنون با حجم انبوهی از دام در دامداری ها روبه رو هستیم و روز به روز بر تعداد این دام افزوده می شود.

 

 

گفته می شود در حاشیه‌ی حضور مسعود پزشکیان نماینده‌ در مسجدی در این شهر، یک فرد معلوم الحال ضمن اهانت به او، قصد حمله‌ی فیزیکی داشت اما موفق نشد.

 

 

 

 

گفته می شود  منابع در پنجشیر، نیروهای طالبان موبایل نظامیان این گروه، کارمندان دولتی و غیرنظامیان را گردآوری کرده‌اند.

 

 

گفته می شود تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت بازار اجاره مسکن در منطقه یک شهر تهران و همچنین اطلاعات فایل‌های عرضه شده به بازار اجاره این منطقه نشان می‌دهد هم اکنون میانگین رهن کامل پیشنهادی آپارتمان‌های مسکونی در این منطقه در بازه هر مترمربع ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان قرار دارد.

 

 

 

گفته می شود ملی پوشان تکواندوکار ایران که همگی جزو قهرمان های سرشناس وزن خود هستند، به دلیل صادر نشدن روادید از سوی سفارت انگلیس در آنکارا، حضور در این مسابقات را از دست دادند.

 

 

 

امام جمعه مشهد در خطبه‌های امروز خود گفت: اخیراً یک دختر فریب‎خورده در سنگ‌نوردی روسری برداشت و در پیش چشم همه مردم دنیا آبروی نظام را برد.

 

 

 

 

گفته می شود انیسه خزعلی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا از بند زنان زندان اوین پس از حوادث اخیر بازدیدی داشته است یا خیر، عنوان کرد: بله، بازدیدی از بند نسوان زندان اوین داشتم. وی خاطر نشان کرد: با بیشتر خانم‌ها در این بند صحبت‌هایی داشتم. همراهان من هم با این خانم‌ها صحبت کردند. هر فردی که می‌خواست با من صحبت کند، با او صحبت کردم و حرف‌هایش را زد و مطالبش را عنوان کرد. تلاش کردم علل و انگیزه بسیاری از مسائلی که پیش آمده است را از زبان خودشان بشنوم؛ بعضی‌های‌شان اظهار می‌کردند بی گناه هستند. خزعلی بیان کرد: رایزنی کردیم، آن‌هایی که کم تقصیر هستند و یا سابقه ندارند بتوانند زودتر آزاد شوند که به بحمدالله این کار انجام شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*