گفته می شود

 

گفته می شود کاظم دلخوش در واکنش به ضبط پاسپورت برخی چهره ‌های فرهنگی و ورزشی و تحویل برخی از آن‌ها گفت: به هیچ وجه با انجام کارهای هیجانی و همراه با شور و احساس در زمینه مسائل اجتماعی و امنیتی موافقم نیستم. از طرف دیگر، برخی از رفتارهای آقایان را هم تایید نمی‌کنم. این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضبط پاسپورت علی دایی و تحویل آن گفت: آقای علی دایی را یک شخصیت می‌دانیم. همچنین این کشور برای برخی از چهره‌های فرهنگی سرمایه‌گذاری کرده است به همین دلیل نباید در کشور خودزنی کرد.

 

 

 

 

گفته می شود محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: ساز وکار برگزاری تجمعات اعتراضی کاملا در طرح مجلس مشخص شده است. اجتماعات و راهپیمایی ها باید بدون سلاح باشد. از سوی دیگر نباید آرامش مردم را به هم بزنند. افراد از فرمانداری ها و یا بخشداری ها برای برگزاری تجمعات درخواست خواهند کرد؛ شعارهایی که قرار است در راهپیمایی مطرح شود کاملا شفاف می شود.

 

 

گفته می شود موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در پیشنهادی گفت: اگر امکانات و ظرفیت را در اختیار نیروی انتظامی قرار دهیم، دیگر نیازی به حضور فیزیکی پلیس نیست؛ مثل دوربین‌های پلاک خوان ثبت تخلفات رانندگی، دوربین‌های چهره نگاری تخلفات مربوط به حجاب افراد را ثبت می‌کنند و کسانی که مرتکب تخلفاتی شده‌اند از حقوق اجتماعی در جاهای دیگر محروم می‌شوند.

 

 

گفته می شود حجت الاسلام سید احمد خاتمی گفت: هیچ تردیدی نیست که لیدر‌های اغتشاش از خارج تغذیه می‌شوند، پول می‌گیرند و هدایت می‌شوند؛ همانطور که وزیر کشور هم به آن اشاره کرد. با بنده به عنوان عضو حقوقی مجمع تشخیص مصلحت نظام تماس گرفتند و تهدید کردند که اگر استعفا ندهی، سر تو را روی سینه ات می گذاریم؛ که پس از تحقیقات مشخص شد از خارج از کشور تماس گرفته اند.

 

 

 

 

گفته می شود سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه‌ها گفت: در پی اعتراض حذف شدگان و جاماندگان از یارانه، درخواست ۵۰۷ هزار و ۹۳۰ سرپرست خانوار تا ابتدای شهریور امسال، مورد بررسی و بازبینی مجدد قرار گرفت و پذیرفته شد. اگر بخواهیم جمعیت هر خانوار را حدود سه نفر در نظر بگیریم، می‌توان گفت که حدود دو میلیون نفر به جمع یارانه بگیران اضافه شدند. وی با بیان این‌که آمار پرداخت یارانه در شهریورماه و مهرماه هنوز نهایی نشده است، گفت: پرونده دیگر سرپرستان خانوار حذف شده نیز در حال بررسی است.

 

 

گفته می شود رییس کانون انبوه‌سازان، عواملی همچون تورم ۴۲ درصد و افزایش ۵۷ درصدی دستمزدها را افزایش هزینه ساخت مسکن موثر دانست و گفت: کارگران برای تامین معیشت به افزایش دستمزد نیاز دارند؛ اما آثار تورم ها برای بخش مسکن ناخوشایند است. ریسک های غیراقتصادی نیز کماکان وجود دارد و این مسائل منجر به انسداد فعالیت‌ها در اقتصاد مسکن شده است. مرتضوی تاکید کرد: شاید بهتر بود قبل از اجرای قانون جهش تولید و تامین مسکن، مطالعات اجتماعی بیشتری درخصوص توان طرف تقاضا صورت می‌گرفت. حدود ۳۰ درصد از پروژه چهار میلیون واحدی طرح نهضت ملی مسکن توسط بخش خصوصی اجرا می‌شود که در این بخش عملکردها مطلوب تر از مسکن دولتی خواهد بود.

 

 

 

گفته می شود نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه انقلاب چون زنده است، دشمن دارد، گفت: آمریکایی‌ها اذعان می‌کنند که این انقلاب هر روز در حال پیشروی است و در مقابل، آن‌ها مجبور به عقب‌نشینی از مواضع خود هستند و حتی نگرانند که مبادا ایران دستور تشکیل حزب‌الله در لندن و واشنگتن را بدهد.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*