گفته می شود

گفته می شود دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران با بیان اینکه ۸۰ درصد دریافتی کارگران را مسکن و اجاره بها می‌بلعد، معتقد است: برای خانه دار شدن کارگران از طریق تعاونی‌ها، لازم است در ابتدا تعاونی‌های مسکن کارگری تشکیل و سپس توسط آن‌ها وام‌های بدون بهره با اقساط بلند به کارگران پرداخت شود

 

 

گفته می شود خاندوزی اعلام کرد، در روز‌های اخیر و پس از ابلاغ دستورالعمل جدید گزارشگری فساد هشت پرونده است که پنج استان گشوده شده و در یکی دو مورد که گزارش‌ها تایید گشته، پاداش ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان برای گزارشگر به زودی واریز می‌شود.

 

 

 

گفته می شود رئیس امور فرهنگ، گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه گفته برای اجرایی شدن “قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت” اعتباری معادل ۱۰۷۰۰ میلیارد تومان مصوب شده است.

 

 

 

گفته می شود نماینده تام الاختیار وزیر راه در ستاد اربعین گفته وزارت راه و شهرسازی از ۱۴ هزار ناوگان اتوبوسی موجود، بیش از ۸ هزار دستگاه اتوبوس را به جابجایی زائران اختصاص داد، اما در مجموع برای جابجایی زائران شش هزار دستگاه اتوبوس کم داریم و قرار شد که برای جبران این کسری از ناوگان موجود در سایر دستگاه‌ها استفاده شود، اما سایر دستگاه‌ها همکاری لازم را نداشتند. حسین مذنب درباره تامین ناوگان اتوبوسی برای جابجایی زائران اظهار داشت: در حالی که وزارت صمت برای تامین ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس تعهد داشت، اما ۱۱ دستگاه اتوبوس به سفر‌های اربعین اختصاص داد.

 

 

 

گفته می شود رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفته در طرح مبارزه با دلالان ارزی ۶۲ فروشنده غیرمجاز ارز در پایانه‌های مرزی مهران، شلمچه و چذابه شناسایی شدند. میزان بیش از ۴۶میلیون دینار عراقی به همراه شش دستگاه خودروی سواری بنز، ۲۷۰هزار عدد محموله دارویی، ۱۱ دستگاه تلفن همراه و سه هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

 

 

گفته می شود فخرالسادات محتشمی پور از بازگشت مصطفی تاجزاده از بیمارستان به زندان خبر داد. فخرالسادات محتشمی پور همسر سید مصطفی تاجزاده در ارتباط با آخرین وضعیت همسر خود نوشته است که وی دو روز پس از عمل قلب علیرغم هشدار‌های پزشکان متخصص، به زندان بازگردانده شده است.

 

 

گفته می شود کانال رسمی سفارت روسیه در تهران با انتشار عکسی نوشته دیدار با اعضای باشگاه مقابله با تحریم‌ها به ریاست جناب آقای منوچهر متکی وزیر امور خارجه پیشین ایران متکی، وزیرخارجه دولت احمدی نژاد است که سال ۸۹ و در جریان سفر به سنگال برای ابلاغ پیام احمدی‌نژاد به رئیس‌جمهور این کشور در میانه جلسه مذاکره، از طریق مقامات کشور میزبان، خبر برکناری خود را شنید.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*