گفته می شود

نوید محمدزاده در نشست خبری «شب داخلی دیوار» ساخته وحید جلیلوند در جشنواره ونیز به حواشی ایجاد شده در مورد ممنوع الکاری خود توضیح داد. نوید محمدزاده گفت درباره ممنوع‌الکاری هیچ چیزی به صورت رسمی به من اعلام نشده و در حال بازی در سریال «آکتور» هستم.

 

 

فرماندار همدان از دستگیری ۲۵ نفر در اعتراضات همدان خبر داد و گفت: ۲۰ نفر از این افراد، ساکن استان همدان نبوده و با حضور در همدان قصد ایجاد رعب و وحشت و نارضایتی بین مردم را داشتند.

 

 

مهرداد لاهوتی، نماینده ادوار مجلس، در واکنش به تصویب طرح صیانت در شورای عالی فضای مجازی می‌گوید: اگر مجلس به ماجرای تصویب طرح صیانت ورود نکند خود را هتک حرمت کرده است.

 

 

 

مهدی تاج درباره احتمال تعلیق فوتبال ایران به خاطر اتفاقات مشهد گفت: نامه فیفا درباره مشهد نگران کننده است. به ما ۶ روز وقت دادند و گفتند اگر قانع نشدیم این اتفاق می‌افتد. (تاج اشاره‌ای به اتفاق ذکر شده در نامه نکرد) تاج ادامه داد: متاسفانه بردن بازی به مشهد اشتباه بود به خصوص بازی لبنان که اصلا احتیاجی به امتیاز آن مسابقه نداشتیم. رییس جمهور ما، وزیر کشور را مامور کرد با خاطیان برخورد کند و این یعنی ما مشارکتی در این اتفاق نداشتیم.

 

 

 

بر اساس اعلام وزیر اقتصاد، بیش از ۱۰۰۰ دستگاه خودرو خارجی که از سه سال قبل به دلایل مشکلات قضایی، در امکان گمرکی باقی مانده‌اند، از طریق مزایده سازمان اموال تملیکی واگذار خواهند شد.

 

 

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: از زمانی که اعتبار بنزین آزاد از ۲۵۰ به ۱۵۰ لیتر کاهش پیدا کرد، نه تنها مصرف مردم کم نشده بلکه با جلوگیری از قاچاق بنزین، روزانه حدود دو میلیون لیتر کاهش مصرف داشتیم.

 

 

 

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به ترافیک ۱۵ کیلومتری نزدیک مرز خسروی، گفت: در همین راستا مسیر سرپل ذهاب و قصرشیرین به سمت مرز خسروی فعلا مسدود شده و تردد در آن ممنوع است تا جمعیت پشت مرز تخلیه شود.

 

 

 

 

بنابر جدیدترین آمار رسمی همه‌گیری کرونا، مجموع مبتلایان به این بیماری در جهان تاکنون به ۶۱۲ میلیون و ۶۴۵ هزار و ۵۶۵ نفر رسیده و مرگ شش میلیون و ۵۱۲ هزار و ۵۷۰ بیمار کووید ۱۹ نیز تأیید شده است.

 

 

 

وزارت خزانه داری آمریکا، تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال کرد. بر اساس ادعای وزارت خزانه داری آمریکا این فرد و شرکت‌ها در زمینه ساخت و انتقال پهپاد به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین نقش داشته‌اند.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*