گفته می شود

گفته می شود سرلشکر سلامی گفته امروز تصمیمات سیاسی در ایران اسلامی، نقشی تعیین کننده در انتخابات آمریکا دارد و سرنوشت کاخ سفید از حسینیه امام خمینی (ره) تاثیر می‌پذیرد. دشمن در فضای مجازی میل به غلبه دارد و تحریف واقعیت می‌کند. امروز فضای مجازی خطرناک‌ترین فضای تقابل با دشمن است. ما دو هزار گردان سایبری سازماندهی شده و فعال داریم و وضعیت از نظر محتوا، عملیات و زیرساخت بهتر شده است. اگر شبکه ملی اطلاعات راه اندازی شود مقدار زیادی از تأثیرات دشمن کاسته خواهد شد

 

 

گفته می شود مدیر حوزه‌های علمیه با تأکید بر لزوم ورود جدی حوزه‌های علمیه به فناوری‌های نوین گفته تمام برنامه‌های حوزه بایستی پیوست هوش‌مصنوعی داشته باشد. برنامه پنج‌ساله حوزه شامل ۴۲مضمون، قریب به ۳۰۰ هدف و بیش از هزار شاخص است که در میان شاخص‌ها بیش از ۱۰۰ شاخص و برنامه‌ی تحولی و راهبردی است که نیازمند پیوست هوش مصنوعی می‌باشد.

 

 

 

گفته می شود عبدالناصر همتی به عنوان رئیس کل اسبق بیمه مرکزی گفته درست است که ضریب نفوذ ۲.۵ درصدی بیمه بر اساس تولید ناخالص ملی ما سهم خوبی است، اما تولید ناخالص ملی ما واقعی نیست و در طول دهه گذشته نزدیک به ۱۰ درصد افت کرده است.

 

 

 

 

گفته می شود رئیس سازمان هواشناسی چین اعلام کرد که از فناوری باران مصنوعی برای مبارزه با خشکسالی بی‌سابقه در این کشور استفاده کرده است.

 

 

 

گفته می شود مسئول کمیته تربیت بدنی فراکسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از مهدی تاج خواست با توجه به جریحه دار شدن افکار عمومی، به احترام مردم از ریاست فدراسیون فوتبال استعفا دهد. نماینده شهرکرد در پاسخ به این که با توجه تخلفات صورت گرفته، الان چه باید کرد، تصریح نمود: دو مسیر شفاف و قانونی وجود دارد؛ در اولین مسیر، احکام قطعی پرونده‌های آقای تاج صادر شود و همان طور که بلاتر، رئیس فیفا پس از چنین اتفافی کناره گیری کرد، وی از ریاست فدراسیون فوتبال کنار خواهد رفت.

 

 

گفته می شود سجادی وزیر ورزش و جوانان درباره انتخابات فدراسیون گفت: واقعیت این است که وقتی ثبت نام کاندیدا‌ها آغاز شد، خبرنگاران از من پرسیدند که فلان کاندیدا که عامل پرونده ویلموتس است و کار‌های چنین و چنان کرده است چرا باید در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کند؟ در صورتی که مقصر پرونده ویلموتس هیچ کجا رسما اعلام نشده که چه کسی در این پرونده به طور قطع مقصر است.

 

 

گفته می شود روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی به ادعای بازداشت برادر همسر وزیر جهاد کشاورزی به اتهام رشوه واکنش نشان داد. در پی انتشار خبری مبنی بر بازداشت برادر همسر سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی، فاطمه زارعان معاون رسانه‌ای این وزارتخانه این خبر را تکذیب کرد و آن را شایعه خواند. این مسئول روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی همچنین اعلام کرد که معاونت حقوقی این نهاد پیگیر ماجراست. این تکذیبیه پس از آن صادر شد که روز گذشته برخی رسانه‌ها با انتشار خبری مدعی شده بودند نیرو‌های امنیتی، برادر همسر وزیر جهاد کشاورزی را به اتهام رشوه بازداشت کردند.

 

 

گفته می شود مشاغل کاذب در شهر‌های بزرگ این روز‌ها علاقه‌مندان خاص خود را دارند و خیلی از بیکاران امیدشان به این بازار کار است. درست است اغلب بازار کار مشاغل کاذب در اختیار مردان است، اما زنان هم موفق شده‌اند حوزه‌های خاص و ویژه‌ای برای خود دست و پا کنند؛ از جمله پرستاری از سالمندان زن در ساعات شب. پولی که بابت گریه‌ و‌ زاری از صاحبان مجالس گرفته می‌شود از حداقل یک‌میلیون و ۵۰۰هزار تومان شروع می‌شود و تا ۶میلیون تومان هم بالا می‌رود. هرچه جایگاه اجتماعی و آبروی متوفی و خانواده‌اش پیش مردم بیشتر باشد، پول گریه‌کن‌هایش هم بیشتر است! در میان مشاغل کاذب، دادزن‌ها برای خود جایگاه ویژه‌ای دست‌وپا کرده‌اند؛ افرادی که پول می‌گیرند تا داد بزنند. هرچه هنرشان در دادزنی و جلب مشتری بیشتر باشد، دستمزدشان هم بیشتر است.  آگهی‌های ارسال قلیان با یک تلفن در نوع خود نوبری شده است. مهم نیست در کدام نقطه پایتخت هستید، کافی است فقط دلتان قلیانی چاق کرده بخواهد؛ آن‌وقت است که پیکی با قلیان آماده در کمترین زمان ممکن مقابل خانه‌تان است

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*