گفته می شود

گفته می شود نماینده مجلس گفته وضعیت خدمات اینترنت در کشور مانند صنعت خودرو شده است.احمد علیرضا بیگی با اشاره به وضعیت سرعت و کیفیت اینترنت در سطح کشور، بیان کرد: ما اینترنت را از چند مجرا وارد کشور می‌کنیم. شرکت زیرساخت عهده دار این مسئولیت است. به عبارت دیگر مجاری انتقال اینترنت از مرز‌های مختلف را شرکت زیرساخت فراهم می‌کند. ما بخشی از این اینترنت را در داخل کشور مصرف کرده و برای بخشی دیگر حق ترانزیت گرفته و از کشور ما عبور کرده و به سایر کشور‌ها می‌رود. این عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس تاکید کرد: متاسفانه وضعیت خدمات اینترنت در سطح کشور نیز مانند صنعت خودرو شده و به نوعی می‌توان گفت مردم پول تویوتا کمری را پرداخت کرده، اما سمند تحویل می‌گیرند.

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اعلام این خبر که تحقیق و تفحص از شهرداری تهران کلید خورده است از بررسی عملکرد شهرداری تهران در دو دوره اخیر با هدف پیگیری حقوق تضییع‌شده شهروندان تهرانی به عنوان محور درخواست این طرح یاد کرد.

 

 

 

گفته می شود نامه صریح اللحن بسیج دانشگاه امام صادق (ع) خطاب به رییس جمهور بازتاب گسترده ای داشته است.  در این نامه آمده است تاج آمده لجن کاری خود را جمع کند. از شما تقاضا داریم ورود کنید. آن چه عیان است، ضربه شدید وارده به حیثیت نظام جمهوری اسلامی در نزد افکار عمومی است و همین مساله چنان اهمیتی دارد که نیازمند دستور شما و گزارش به مردم است. در مراحل مختلف انتخابات توسط مجریان انتخابات تخلفاتی روی داد که عملا قانونی بودن انتخاب آقای تاج به عنوان ریاست فدراسیون فوتبال را زیر سوال برده است! تاج پس از افتضاح پرونده ویلموتس و اتلاف بیش از ١۵٠ میلیارد تومان از پول بیت المال به بهانه مشکلات قلبی و با هدف فرار از پاسخگویی فدراسیون را ترک کرد و حالا می‌خواهد لجن‌کاری‌های دوره گذشته خود را جبران نماید!

 

 

 

 

گفته می شود مهدی تاج که به تازگی ریاست فدراسیون فوتبال را بر عهده گرفته امروز جلسه‌ای با کارلوس کی‌روش به صورت ویدیو کال برگزار کرد! مقدمات این جلسه را خراطی مدیر سابق تیم ملی که اخراج شده بود فراهم کرد.

 

 

 

گفته می شود فرمانده نیروی هوایی ارتش گفته خرید جنگنده‌های سوخو ۳۵ از روسیه در دستورکار نیروی هوایی ارتش قرار گرفته است.

 

 

گفته می شود در حالی برخی بانک‌ها اقدام به بلوکه‌کردن ۲۵درصد تسهیلات تحت عنوان بیمه بازپرداخت تسهیلات می‌کنند که رئیس‌کل بیمه مرکزی اعلام کرد: این موضوع از طرف مجموعه صنعت بیمه نیست و این اقدام مبنای بیمه‌ای ندارد.

 

 

گفته می شود رئیس انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات کشاورزی گفته سهمیه‌بندی خرید تراکتور باعث ایجاد صف‌های طولانی و امضا‌های طلایی شده است.

 

 

گفته می شود دبیر و سخنگوی شورای فقهی بانک مرکزی گفته از سوی برخی مطرح شد که قرار است در هر شعبه بانک یک ناظر شرعی مستقر شود که این کذب محض است و تنها حدود ۳۰ ناظر شرعی در بانک‌ها حضور خواهند داشت و در هر بانک یک نفر به‌عنوان ناظر شرعی تعیین خواهد شد.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*