گفته می شود

 

 

گفته می شود اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس در واکنش به بازداشت مشاور و بازرس ویژه وزیر راه و شهرسازی نوشته رستم قاسمی باید پاسخگوی سوالات و ابهامات مردم و نمایندگان باشد. مطهری در توئیتی در این باره نوشت: رستم قاسمی از زمان بازداشت مشاور و بازرس ویژه اش، به جای اینکه پاسخگوی ابهامات باشد روی تخت افتاده است. این درست نیست. باید بلند شود و پاسخگوی سوالات و ابهامات مردم و نمایندگان باشد.

 

 

 

گفته می شود عبدالرضا داوری گفته ۸۵ درصد از ترور‌های هسته‌ای در دوره مذاکرات جلیلی رخ داد
عبدالرضا داوری با انتشار توییتی به انتقاد از عملکرد سعید جلیلی در مذاکرات هسته‌ای پرداخته و آن دوره را بدون یک جمله توافق دانست. عبدالرضا داوری در توییتی نوشت: تشدید تحریم‌ها و ترور دانشمندان هسته ای، برونداد مدیریت سعید جلیلی در مذاکرات هسته ای، بدون یک جمله توافق بود. او پرونده را با ۵۰ تحریم از علی لاریجانی تحویل گرفت و با ۵۰۰ تحریم به جواد ظریف تحویل داد. ۸۵ درصد از ترور‌های دانشمندان هسته‌ای ایران در دوره مذاکرات سعید جلیلی اتفاق افتاد.

 

 

 

گفته می شود نماینده مجلس گفته جریمه نقدی حجاب راه بردن مردم به بهشت نیست نوری قزلجه نماینده مجلس گفته قطعا جریمه نقدی راه برقراری حجاب اسلامی نیست و نمی‌شود با این کار‌ها مردم را به‌درستی ارشاد کرد. گاهی آدم شک می‌کند که این تصمیمات و سخنان واقعا از سر دلسوزی برای اسلام و سعادت دنیا و آخرت مردم است یا ناشی از افکار انحرافی است که از جا‌هایی رسوخ کرده است.

 

 

گفته می شود هوش مصنوعی تسلا تا ۱۱ سال دیگر از مغز انسان قدرتمندتر می‌شود! یک شرکت لیزینگ خودرو در تحقیقی پیش‌بینی کرده که تراشه هوش مصنوعی تسلا تا ۱۱ سال دیگر از مغز انسان هوشمندتر شود. توانمندی‌های تراشه‌های تسلا سالانه با نرخ ۴۸۶ درصد در حال بهتر شدن هستند و اگر زمان آغاز توسعه این سیستم را در نظر بگیریم، حدود ۱۷ سال طول می‌کشد تا بلوغ آن را ببینیم. این در حالی است که ذهن انسان در ۲۵ سالگی به بلوغ می‌رسد

 

 

گفته می شود ضرغامی در پاسخ به این که در چند سال اخیر در برخی از شهر‌ها مثل مشهد با یک‌سری اظهارات، اقدامات و محدودیت‌ها روبه‌رو بوده‌ایم. شما اثرگذاری این محدودیت‌ها را قبول دارید و ممکن است که اعمال نفوذی در جهت اصلاح داشته باشید؟ گفت: اگر منظور شما این است که در مورد آقای علم‌الهدی صحبت کنم، در حال حاضر چنین برنامه‌ای ندارم و فعلا مساله من نیست. اما برای سیاست‌های گردشگری وزارتخانه، هیچ خط قرمزی قائل نیستیم و با توجه به اینکه گردشگری و شادی و تفریح حق همه مردم است، این سیاست‌ها را در همه کشور اعمال می‌کنیم و هر جایی هم مانعی باشد، مانع را برطرف می‌کنیم تا مردم از حقشان بهره‌مند شوند.

 

 

 

گفته می شود سردار حسین اشتری فرمانده فراجا در جلسه با رئیس و اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اجرای طرح ناظر یک در امر مقابله و برخورد با ناهنجار‌های کشف حجاب در خودرو‌ها گفته ۸۱ درصد از افرادی که در خودرو کشف حجاب کرده اند در همان پیامک بار اول پلیس، متنبه شده و دیگر تکرار نکرده اند. وی افزود: این افراد اگر به تذکرات پلیس بی اعتنا و مجدداً تکرار کنند از آن‌ها تعهد گرفته می‌شود، در صورتی که برای بار سوم تکرار کنند خودرو توقیف، به پارکینگ منتقل و بار چهارم برایشان پرونده تشکیل شده و به دستگاه قضائی معرفی می‌شوند.

 

 

 

گفته می شود رؤسای اتاق‌های بازرگانی، تعاون و اصناف ایران در نامه‌ای به رئیس جمهوری ضمن برشمردن ۴ مانع بر سر راه توسعه صادرات غیرنفتی، خواستار تک نرخی شدن ارز شدند.

 

 

 

گفته می شود رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیان اینکه به دنبال خود تأمینی برق صنایع هستیم، تصریح کرده به ازای هر مگاوات تولید برق، ۱۰۰ مترمربع زمین رایگان در اختیار سرمایه‌گذاران و واحد‌های تولیدی قرار خواهد گرفت. همچنین وزارت صنعت، معدن و تجارت اجازه واردات نیروگاه‌های کوچک مقیاس خارجی را فراهم کرده که همه این مشوق‌ها و مزایا به استان‌ها ابلاغ نیز شده است.

 

 

 

گفته می شود رئیس شورای فقهی بانک مرکزی در مورد اینکه تسهیلات قرض‌الحسنه چه میزان از تسهیلات بانک‌ها را تشکیل می‌دهد، گفته در حال حاضر کمتر از ۱۰ درصد تسهیلات بانک‌ها به قرض‌الحسنه اختصاص می‌یابد که البته باید تقویت شود و هر چه سهم قرض‌الحسنه بیشتر شود، به نفع جامعه است و به تحقق عدالت کمک می‌کند.

 

 

 

گفته می شود محمد رئیس‌زاده، رئیس کل سازمان نظام پزشکی در نشست خبری بیماری‌های گوارش و کبد که امروز ۱۲ شهریورماه برگزار شد با بیان اینکه اگر نظام ارجاع در کشور پیاده شود نیاز به متخصص کمتر می‌شود، گفته با افزایش پزشک عمومی مشکل جراح قلب حل نمی‌شود. رئیس زاده تاکید کرد: الان کسی حاضر نیست در رشته جراحی قلب تحصیل کند. رشته‌های ضروری کشور خالی می‌ماند، اگر فکر اساسی نشود باید از کشور‌های دیگر جراح بیاوریم. وی بیان کرد: بحث سیاه نمایی نیست اینکه کشور با کمبود جراح متخصص مواجه خواهد شد دغدغه مهمی است. وزیر بهداشت برای حل این مشکلات تسهیل گری می‌کند، اما کافی نیست و باید راهکار اساسی در نظر گرفته شود.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*