گفته می شود /

گفته می شود از روز گذشته که قرارداد شیخ دیاباته با پرسپولیس رسمی شد، شایعات عجیبی در فضای مجازی به وجود آمده و بسیاری از طرفداران تیم‌های لیگ برتری مدعی شدند که پرسپولیس برای خرید دیاباته و لوکادیا مجموعا ۹۰ میلیارد تومان هزینه کرده است. شروع این ماجرا از توییت مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان بود و پس از آن بسیاری از کانال‌ها هم به این مسئله پرداختند.

 

 

گفته می شود فاطمی امین گفته حدود ۳۰ درصد از قطعات یدکی خودرو یا قاچاق و یا تقلبی است، ما در اراک با کارگاهی روبه رو شدیم که کمک فنر دست دوم را رنگ آمیزی و بسته بندی می‌کرد و به نام جنس نو مجدد می‌فروخت. امروز بیش از ۲۳۰ میلیون قطعه یدکی خودرو دارای کد رهگیری بوده و اصالت آن‌ها مشخص است

 

 

 

 

گفته می شود ایرنا نوشته دولت قبل با تهییج مردم برای ورود به بورس، هزاران میلیاردتومان از کسری بودجه خود را به قیمت نابود کردن سرمایه‌های مردم تامین کرد. دولت روحانی با این کار تنها دولتی شد که مستقیم از جیب مردم برای تامین کسری بودجه خود برداشت کرده؛ درحالی که هیچ دولتی تاکنون اجازه چنین اقدامی به خود نداده بود

 

 

گفته می شود آیت الله مکارم شیرازی:‌ مردم می خواهند نتیجه‌ی حل مشکلات اقتصادی را در سفره‌هایشان ببینند، و ما می‌بینیم که در بیشتر موارد، هزینه‌ی سفره‌های مردم گران‌تر شده است.رانت و سوء استفاده‌های ارزی از جمله علل مشکلات اقتصادی کشور است، هرچند با برنامه‌های دولت، در این مسائل تا حدودی اصلاحات صورت گرفته، کامل ریشه‌کن نشده است.مردم دائم از ما می‌خواهند در دیدارها نسبت به گرانی‌ها تذکر دهیم که با توجه به آمار ارائه شده امیدواریم در آینده نزدیک تغییراتی در وضع معیشتی مردم حاصل شود.

 

 

گفته می شود وزارت خارجه آمریکا فروش تسلیحاتی بالقوه به ارزش یک میلیارد و صد میلیون دلار تجهیزات نظامی به تایوان را تایید کرده که شامل ۶۰ موشک ضد کشتی و ۱۰۰ موشک هوا به هوا می‌شود.

 

گفته می شود پلیس روسیه صاحبان خودروهای سوپراسپرت پر زرق و برق را هنگامی که در یک رالی با عنوان «ثروتمند و موفق» در مسکو شرکت کرده بودند از خودروهایشان بیرون کشید تا نمایش بی‌رویه ثروت را سرکوب کند. یک سناتور روس خواستار اعزام این افراد به نبرد جنگ با اوکراین شد.

 

 

گفته می شود مستندات جدید نشان می‌دهند اف‌بی‌آی در حمله چند هفته پیش به عمارت دونالد ترامپ ۱۱۰۰۰ عکس و سند از آنجا کشف کرده است.

 

 

گفته می شود فیفا می‌خواهد که خانم‌ها در بخش آقایان ایران هم قضاوت کنند. باید راهکاری پیدا کنیم تا خانم‌ها در رده‌های پایین تر فوتبال مثل نوجوانان و جوانان قضاوت کنند.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*