گفته می شود

گفته می شود غول تجارت الکترونیک، علی‌بابا، ۹۲۰۰ کارمند خود را در سه ماهه منتهی به پایان ماه ژوئن اخراج کرد. مدیرعامل این شرکت گفته غول تجارت الکترونیک کارکنان را برای افزایش کارایی کاهش داده است اما قصد دارد در سال جاری نزدیک به ۶۰۰۰ فارغ‌التحصیل دانشگاهی را استخدام کند.

طبق گزارش منتشر شده، در سه ماهه منتهی به ژوئن، حدود ۹۲۴۱ کارمند، علی بابا را ترک کردند و تعداد کارکنان آن به ۲۴۵ هزار و ۷۰۰ نفر رسید.

 

 

گفته می شود یک منبع آگاه ادعاهای اخیر حمیدرضا نقاشیان، مبنی بر وجود پرونده‌ای در وزارت اطلاعات در مورد ترور بیولوژیک حضرت امام خمینی (ره) را تکذیب و اعلام کرد به دنبال ادعاهای اخیر حمیدرضا نقاشیان مبنی بر وجود پرونده ای در وزارت اطلاعات در مورد ترور بیولوژیک حضرت امام خمینی (ره) و به دنبال استعلام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) از وزارت اطلاعات در این مورد، این وزارتخانه علاوه بر تکذیب رسمی اظهارات نقاشیان، رونوشتی از نامه خود را به مقام قضایی ارسال نموده است. این منبع آگاه تصریح نموده که نقاشیان در مقطع رحلت حضرت امام خمینی (ره) یا پس از آن، هیچ مسئولیتی در وزارت اطلاعات نداشته است. گفته می شود ادعاهای کذب نقاشیان در انتساب خود به وزارت اطلاعات مسبوق به سابقه بوده و نامبرده در سال های گذشته به اتهام “غصب عنوان وزارت اطلاعات” و عناوین مجرمانه دیگر، دارای چند پرونده در دستگاه قضایی است.

 

 

گفته می شود سجاد غریبی که پس از شکست مقابل حریف قزاق با واکنش گسترده کاربران در فضای مجازی روبرو شده بود، حساب کاربری خود را به حالت خصوصی درآورده است. به گزارش برخی از وب‌سایت‌ها، غریبی علاوه بر خصوصی سازی حساب اینستاگرامی‌اش، تعداد زیادی از پست‌ها را نیز پاک کرده و لقب هالک را از بیوگرافی خود حذف کرده است.رسانه‌ها این اقدام غریبی را متوجه تصمیم مربی او می‌دانند.

 

 

گفته می شود نگاهی به سایت هواپیمایی ماهان نشان می‌دهد که اولین ظرفیت خالی برای سفر به چین در هفتم شهریور ماه ارائه شده اما رقم بلیت پرواز به عدد عجیب ۱۷۵ میلیون تومان رسیده است. نرخی که نشان می‌دهد در حال حاضر سفر به چین چند برابر سفر به کشورهای اروپایی، کانادا و حتی آمریکا هزینه دارد. موضوعی که طبق گفته رییس اتاق ایران و چین ریشه در سیاست‌های ضد کرونایی دولت پکن دارد.

 

 

گفته می شود کاظم فرج‌اللهی فعال کارگری گفته ناتوانی در خرید اقلام غذایی باکیفیت، فقط مختص به حداقل‌بگیران یا کارگران ساده نیست، طبقه‌ی متوسط هم به این حال و روز دچارند.سفره‌ها ناچاراً از اقلام ارزان ولی بی‌کیفیت پر شده و سرانه مصرف گوشت احتمالاً به پایین‌ترین رقم در دهه‌های اخیر سقوط کرده است. وقتی فرزند یک خانواده‌ی کارگری یا حتی خانواده‌ی متوسط، با سیب‌زمینی و سویا و نهایتاً تخم مرغ تغذیه می‌کند، چطور می‌تواند رشد مطلوب داشته باشد و فردای این کشور را بسازد؟!

 

 

گفته می شود رسانه ملی برای بازگشت به دوران مرجعیت خبری، نیازمند تحولاتی در عرصه خبر است؛ تحولاتی که با شروع دوره جدید مدیریت در سازمان صداوسیما آغاز شد اما از گوشه و کنار خبر می‌رسد نه‌تنها روند تحولات کند و به بعضی تحولات فرمی-شکلی منحصر شده، بلکه برخی از تغییرات اولیه نیز در حال خنثی شدن و بازگشت به دوران پیش از تحول در رسانه ملی است.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*