گفته می شود

 

گفته می شود  دبیر ستاد امر به معروف گفته مروج عشق‌های مثلثی، وزارت ارشاد و صدا و سیما هستند
هاشمی گلپایگانی در همین ارتباط به انتقاد از عملکرد نهاد‌های فرهنگی در مطالبه‌گری عفاف و حجاب پرداخت و با طرح این سوال که چرا به حداقل وظیفه خود که جهاد تبیین است عمل نمی کنند؟! گفت: در پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران یعنی دینامیت و گشت ارشاد ۳ جایگاه آمر به معروف و ناهی از منکر تخریب شده است و وزارت ارشاد نمی تواند با انداختن تقصیرات به گردن دولت قبل از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند. وی با بیان اینکه وزارت ارشاد باید وظایف حاکمیتی خود را بپذیرد، گفت: ما از رییس جمهور محترم می خواهیم شعار گشت ارشاد مسئولان را در حوزه سینما در وزارت ارشاد محقق کند و مجلس در این خصوص پاسدار قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر که خود تصویب کرده است، باشد. دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، با بیان اینکه فیلم ها و سریال های خانگی امروز کیان خانواده ها را تهدید می کنند، افزود: مسئول این جریان مخرب و مروج عشق‌های مثلثی، وزارت ارشاد و صدا و سیما هستند که مجوز تولید و پخش این گونه فیلم و سریال ها را صادر می نمایند و باید با ساخت فیلم‌ و سریال‌های فاخر و جذاب جبران مافات شود.

 

 

گفته می شود در حالی که تور لوکس سه بازی ایران در جام جهانی فوتبال قطر در آژانس های گردشگری از جمله علی بابا و الی گشت از حدود ۴۰۰ تا ۷۰۰ میلیون به فروش می رسد، تجارت نیوز در گزارشی نوشت: محمد میرانی، رئیس کمسیون گردشگری اتاق مشترک بازرگانی ایران و قطر می‌گوید: مشکل هزینه بالای اقامت است. هر آنچه حالا هزینه اقامت در قطر باشد، تا زمان برگزاری جام جهانی قطر ۱۰ برابر می‌شود. با این هزینه‌ها فکر کنم ۳ تا ۵ هزار ایرانی بتوانند بازی‌ها را ببینند. آخرین آماری که تاکنون داریم از آن سه هزار نفر منتخب فیفا، کمتر از ۵۰۰ نفر موفق به پرداخت هزینه‌ها شدند.

 

 

گفته می شود محمدحسین ساعی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در واکنش به نامه احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به رییس جمهور گفته متن نامه خیلی خوب نبود. آقای توکلی زمانی احمدی نژاد را متهم می کرد به اینکه چرا مصوبات مجلس را ابلاغ نمی کند و می گفت که دیکتاتوری است و احمدی نژاد را با الفاظ زشتی متهم می کرد اما الان برعکس آن رفتار عمل می کند و می گوید چرا رییس جمهور مصوبه را ابلاغ کرده است؟

 

 

گفته می شود بانک تسویه حساب‌های بین‌المللی از رشد ۲ درصدی سپرده‌های ایران نزد بانک‌ها و موسسات مالی ۴۴ کشور دنیا طی سه‌ماهه اول ۲۰۲۲ خبر داد و کل مراودات مالی ایران با این بانک‌ها و موسسات را ۱۹ میلیارد و ۶۳۴ میلیون دلار اعلام کرد.

 

 

گفته می شود مجتبی ذوالنور، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با اشاره به دلیل کندی پیشرفت مذاکرات، اظهار کرد: دلیل کُندی پیشرفت مذاکرات، تیم مذاکره کننده ایران نیست، بلکه دو عامل اصلی، در روند مذاکرات تاثیر گذاشت که اصلی ترین آن، بحران اوکراین بود و درگیری روسیه و اوکراین باعث شد، پرونده ایران از اولویت اول آمریکا خارج شود.

 

 

گفته می شود مدارک بازیکنان تیم فوتبال امید کشورمان برای تسویه حساب هتل محل اقامت این تیم، در گروی هتل است تا هزینه اقامت آن‌ها پرداخت شود. اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال کشورمان برای اعزام به قونیه و حضور در بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی در هتل استقلال تهران آغاز شده بود. با این حال تکمیل نشدن بازیکنان و انصراف امید‌ها از حضور در بازی‌های قونیه، پایان زودهنگام این اردو را به دنبال داشت.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*