گفته می شود

گفته می شود چند تن از نمایندگان مجلس برای اقدام جهادی راهی امام‌زاده داوود شدند و بدون پوشیدن لباس‌های مخصوص، پا به مناطق گلی گذاشتند.

اما نکته جالب اینجاست که لباس یکی از این افراد، از برند مشهور و گران‌قیمت ایرانی و محصولی با پارچه ایتالیایی – است که با مراجعه به سایت این برند، متوجه قیمت ۱۲.۵ میلیون تومانی آن می‌شوید.

 

 

 

گفته می شود میردامادی امام جمعه اصفهان گفته رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب برای رئیس جمهور روسیه بسیار شیرین بود، در این راستا پس از اتمام این نشست، او معتقد بود که هنگام صحبت با رهبر انقلاب احساس می‌کردم با عیسی مسیح صحبت می‌کنم. افرادی که هنوز خوابند باید بفهمند زندگی تنها رفاه در امور مادی نیست و با عزت و در زیر سایه بندگی خدا زندگی کردن مهم و ارزشمند است.

 

 

 

گفته می شود جبار کوچکی نژاد گفته منابع بانک‌های دولتی ته کشیده و دولت هر چه به آن‌ها فشار بیاورد مجبور می‌شوند از بانک مرکزی استقراض کنند و بدهکار بانک مرکزی شوند یعنی استقراض غیر مستقیم، که به نفع دولت نیست. تحولات منطقه‌ای و برجام، اقتصاد کشور را که اقتصاد موجی و بحرانی است، بحرانی‌تر می‌کند. اقتصاد ما ثبات کاملی ندارد؛ تحریم‌ها هم بسیار تاثیر گذار بوده است و ما پول‌های زیادی در خارج از کشور داریم که بلوکه شده است؛ نزدیک به ۵۰۰ هزار میلیارد تومان منابع نفتی داریم و به دلیل شرایط تحریمی، دولت مجبور است این منابع را به سمت بخش‌های دیگر ببرد و اگر تحریم‌ها کاهش پیدا می‌کرد قطعا اوضاع ما بهتر از این می‌شد

 

 

گفته می شود اکانت ارتش آزادی بخش چین (نیروی زمینی زیر مجموعه نیروهای مسلح چین ) در شبکه اجتماعی wibo با انتشار پیغامی نوشته «برای جنگ آماده شوید».

 

 

گفته می شود نتایج نظرسنجی‌های جدید نشان می‌دهد اکثر مردم آمریکا نمی‌خواهند جو بایدن یا دونالد ترامپ در انتخابات بعدی آمریکا در سال ۲۰۲۴ شرکت کنند.

 

 

 

 

گفته می شود نقشه رنگ بندی که مدت‌های مدید تنها با دو رنگ زرد و آبی رنگ آمیزی می‌شد، حالا چند هفته است، تغییرات اساسی به خود دیده و به سرعت بر میزان رنگ‌های قرمز و نارنجی آن افزوده می‌شود تا جایی که می‌بینیم در نقشه اخیر، شمار شهر‌های قرمز آن با رشد بیش از دو برابری از ۵۷ به ۱۲۰ شهرستان افزایش یافته است.

 

 

 

گفته می شود صداوسیما بار دیگر یکی از گزارش‌های عادل فردوسی‌پور را حذف کرد. شبکه ورزش در روز‌های تعطیلی مسابقات ورزشی اقدام به پخش فوتبال‌های خاطره‌انگیز کرده و هر روز مسابقات قدیمی و جذاب را پخش می‌کند. آن‌ها امروز بازی معروف بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن که با برتری شش بر یک آبی و اناری‌ها به اتمام رسید را پخش کردند و نکته عجیب پخش این مسابقه با صدای یک گزارشگر جدید بود.

 

 

 

 

گفته می شود حمیدرضا ترقی، قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفته ایجاد دوقطبی در موضوع برخورد با بی‌حجابی و ساخت و انتشار کلیپ‌های تحریک کننده علیه گشت ارشاد در اوج موفقیت دیپلماسی ایران، توطئه دشمنان و منافقین داخلی و خارجی برای کم رنگ کردن موفقیت‌های نظام در جهان است. بی حجابی و سست کردن مقابله با عدم رعایت قانون عفاف و حجاب به بهانه‌های ساختگی گشت ارشاد، همگی مقابله ضد انقلاب با جامعه سازی اسلامی است و نباید در برابر آن عقب نشینی کرد.

 

 

گفته می شود چند مقام وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) روز جمعه همزمان با سفر «نانسی پلوسی» به شرق آسیا و احتمال سفر وی به تایوان، اعلام کردند که طرح امنیتی ویژه‌ای برای مقابله با رویدادهای غیرمنتظره در پی این سفر آماده کرده‌اند.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*