گفته می شود

 

گفته می شود  حجت‌الاسلام سیدعلی خان‌محمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکرگفته  هرگونه همکاری و همچنین فیلم گرفتن در رابطه با کشف حجاب و یا اتفاقاتی که علیه نظام است مشمول ماده ۵۰۸ قانون مجازات اسلامی خواهند بود و بین یک تا ۱۰ سال حبس برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود. البته این موضوع فقط در حوزه کشف حجاب نیست، بلکه هر فیلمی که علیه نظام جمهوری اسلامی باشد و برای این خانم (مسیح علی نژاد) ارسال شود، مشمول این ماده خواهد بود. معصومه علی‌نژاد معروف به مسیح علی‌نژاد از سال ۲۰۲۱ عضو سرویس اطلاعاتی آمریکا CIA است، پس لازم است مردم بدانند با چه کسانی طرف هستند و آن‌ها منافعشان ایجاب می‌کند که مردم را فریب داده و آن‌ها را مقابل هم قرار دهند.

 

 

 

گفته می شود موتور جستجوی روسی یاندکس در ایران رفع فیلتر شد. موتور جستجوی روسی یاندکس که از سال ۱۳۹۴ در ایران فیلتر شده بود، مدتی است که رفع فیلتر شده و کاربران می‌توانند بدون ابزار‌های فیلترشکن از آن استفاده کنند. این اقدام ظاهرا به تازگی و احتمالا همزمان با سفر وزیر ارتباطات به روسیه و انتشار خبر‌هایی مبنی بر همکاری ایران و روسیه در زمینه امنیت سایبری صورت گرفته است.

 

 

 

 

گفته می شودمهدی تاج رییس اسبق فدراسیون فوتبال که اکنون نیز در کنفدراسیون فوتبال آسیا دارای سمت است، خیز بلند خود برای دستیابی دوباره به صندلی ریاست فدراسیون برداشته است. اکنون، اما گفته می‌شود با تایید صلاحیت و بررسی شرایط، مهدی تاج مشکلی برای حضور در انتخابات نخواهد داشت و شانس خود را برای دستیابی به این سمت در تاریخ هشتم شهریور امتحان خواهد کرد.

 

 

 

گفته می شود بر اساس آمار رسیده، وام ودیعه مسکن تنها به ۴ درصد متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است. با وجود معرفی ۲۰۲ هزار ۴۷۹ متقاضی واحد شرایط به بانک‌های عامل تا ابتدای مرداد ماه سال ۱۴۰۱ از سوی وزارت راه، نظام بانکی تسهیلات ودیعه مسکن را تنها به ۸۲۵۵ متقاضی پرداخت کرده است.

 

 

گفته می شود کنایه امیر تاجیک مدیر سابق شبکه مستند به علی عسگری و تمجید از حذف شبکه‌های کم مخاطب بازتاب زیادی داشته است. وی گفته ‏زمانی برای ایجاد شغل برای بستگان درجه یک، شبکه تلویزیونی اضافه می‌شد بدون اینکه مهم باشد مخاطب دارد یا خیر؟ امروز شاهد تصمیم صحیح حذف شبکه‌های کم مخاطب «شما» و «ایران‌کالا» از خروجی رسانه‌ملی و جلوگیری از هدررفت بیشتر بیت‌المال هستیم. مهم است چه رویکردی بر ‎صداوسیما حاکم باشد.

 

 

گفته می شود سیدصولت مرتضوی، در واکنش به تصاویر منتشر شده از برخورد نامتعارف یکی از گروه‌های گشت ارشاد با یک شهروند اظهار کرده برخورد با هنجار شکنان حجاب طبق قانون اجرا می‌شود و ممکن است در اجرای قانون افرادی هم سلیقه‌ای رفتار کنند که مورد تأیید هیچکس نیست. وی با بیان اینکه نباید خطا‌های فردی به گونه‌ای انعکاس داده شود که تمام کار‌های خوب نیروی انتظامی و گشت ارشاد نادیده گرفته شود، افزود: این بی‌انصافی است که خطای یک نفر را به کل مجموعه تعمیم دهیم.

 

گفته می شود سخنگوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه درباره افتتاح یک قهوه خانه توسط یک امام جمعه توضیحاتی داده است
وی گفته اصل ماجرا این است که جوانی از مسیر اشتباه خودش بر می‌گردد و مغازه‌ای تاسیس می‌کند و از امام جمعه می‌خواهد در اولین روز کاری این مغازه شرکت کند که امام جمعه هم قبول می‌کند و در محل حاضر می‌شود. هرجمعه خطبه‌های ائمه جمعه دستخوش تحریف می‌شود و موجبات تولید شایعه را فراهم می‌آورد.

 

 

گفته می شود حسین شریعتمداری نوشته ایران از واقعیت پشت پرده جنگ اوکراین با خبر است و تحرکات ناتو در منطقه را به دقت زیر نظر دارد و از آنجا که می‌داند در صورت پیروزی آمریکا در اوکراین، ایران یکی از اهداف بعدی و اصلی‌ترین آن‌ها خواهد بود، مقابله روسیه با آمریکا و ناتو در اوکراین را بخشی از امنیت خود دانسته و به طور منطقی و طبیعی از آن حمایت می‌کند.

 

 

 

 

 

گفته می شود علی مطهری اعلام کرده درست است که روسیه و چین نسبت به گذشته خود تا حدی تغییر ماهیت پیدا کرده‌اند و چندان مارکسیست نیستند، اما برخی شاخص‌های حکومت کمونیستی سابق مانند فقدان آزادی بیان همچنان در روسیه و چین امروز حاکم است. ضمن اینکه آقای پوتین به دنبال احیای شوروی سابق هر چند نه با همان ماهیت است و چین هم ویژگی ضد دین بودن خود را حفظ کرده چنانکه رفتار ضد بشری او با مسلمانان سین‌کیانگ و اسلام‌زدایی او از این منطقه را می‌بینیم و متاسفانه جمهوری اسلامی به خاطر نیاز اقتصادی به چین و امریکاستیزی افراطی در مقابل این جنایات چین علیه مسلمانان سکوت کرده است.

 

 

گفته می شود محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی‌شهر در مجلس گفته تذکر بنده به دفاع از کیان مجلس باز می‌گردد؛ مصوبه مجلس شورای اسلامی در باب مذاکرات مصوبه‌ای بود که مهر تایید داشت و به گفته وزیر امور خارجه این مصوبه برگ برنده‌ای به دست تیم مذاکره‌کننده داد. متاسفانه امروز می‌بینیم کسی که هشت سال بانی وضع موجود بوده گعده می‌گیرد و با گستاخی می‌گوید مصوبه مجلس در باب مذاکرات منجر به عدم لغو تحریم‌ها شده است. شما می‌خواستید شرف ما را به باد دهید، اما مجلس شورای اسلامی جلوی آن را گرفت.

 

 

گفته می شود رئیس پلیس راهور فراجا گفته برای بدحجابی در قانون کد جریمه نداریم. سردار هادیان‌فر، رئیس پلیس راهور فراجا:پلیس راهنمایی و رانندگی برای بی حجابی، کم حجابی یا شل حجابی ماده قانونی و یا کد جریمه ندارد، لذا اگر فردی تخلف ترافیکی داشته باشد و همکارانم پس از توقف خودروی متخلف در مراجعه حضوری با پدیده بد حجابی وی مواجهه شوند، در وهله اول تذکر لسانی و امر به معروف و نهی از منکر به متخلف داده می‌شود و در ادامه مسائل مربوط به تخلفات رانندگی وی بررسی خواهد شد.

 

 

 

گفته می شود سعید محمد گفته منتظر اجازه واردات خودرو‌های برقی هستیم. مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور با اشاره به اینکه واردات خودرو از سال ۹۷ ممنوع شده بود، تاکید کرده از طرفی در مناطق آزاد خصوصا کیش و قشم نیاز به خودرو‌های برقی بیشتر احساس می‌شد و لذا توافقی که در دولت صورت گرفت این بود که امکان واردات خودرو‌های برقی فراهم شود. این موضوع به وزارت صمت جهت تهیه شیوه‌نامه ارجاع شده و پس از تنظیم منتظر هستیم تا در هیئت دولت تصویب شود و بعد هم صرفا در حوزه واردات خودرو‌های برقی آزادسازی داشته باشیم.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*