حوادث/فیلم بازیکن سپاهان با پنج زن در ترکیه جنجالی شد!/ جسد همسرم را در بیابان دفن کردم/آدم ربایی برای ۴ میلیارد تومان رمز ارز

فرناندز در کلوپ شبانه توسط خبرنگار ترک شکار شد

فیلم بازیکن سپاهان با پنج زن در ترکیه جنجالی شد!

بازیکن پرتغالی سپاهان که همراه این تیم برای برگزاری اردوی آماده سازی پیش فصل به ترکیه سفر کرده از یک کلوپ در استانبول با ۵ زن بیرون می آید و این اتفاق از سوی باشگاه سپاهان تکذیب می شود!

حواشی مانوئل فرناندز در ترکیه در رسانه های این کشور و همینطور ایران بازتاب زیادی داشته است. با این حال باشگاه سپاهان درگیری فرناندز و حضور او در کلوپ شبانه را تکذیب کرده است!

به گزارش تابناک ورزشی، طی روزهای اخیر درگیری مانوئل فرناندز با یک خبرنگار ترک در شهر استانبول بسیار خبرساز شده است. مانوئل فرناندز به همراه شخصی که خود را مدیر برنامه او معرفی می کند، از یک کلوپ شبانه به اتفاق ۵ زن بیرون می آید که خبرنگار Beyaz TV را مقابل خود می بیند. خبرنگار این تلویزیون اقدام به تصویر برداری از مانوئل فرناندز می کند. مردی که همراه مانوئل فرناندز بود به سمت خبرنگار می رود و با حمله ور شدن سوی او می گوید:

تصویر نگیر. من مدیر برنامه او هستم، می گویم نمی خواهم تصویر بگیری!

لحظاتی بعد مانوئل فرناندز نیز به خبرنگار Beyaz TV حمله و به سمت او مشت پرت می کند. برخورد مشت فرناندز با صورت این خبرنگار سبب شده تا او از بازیکن سابق بشیکتاش و فعلی سپاهان به پلیس شکایت کند. بعد از مضروب کردن خبرنگار، فرناندز و همراهش سوار ماشین شدند و محل را ترک کردند.

این اقدام فرناندز بازتاب زیادی در رسانه های کشور ترکیه داشته و فیلم کاملی از اتفاقات منتشر شده است. بازیکن پرتغالی سپاهان که همراه این تیم برای برگزاری اردوی آماده سازی پیش فصل به ترکیه سفر کرده از یک کلوپ در استانبول با ۵ زن بیرون می آید و این اتفاق از سوی باشگاه سپاهان تکذیب می شود!

فیلم بازیکن سپاهان با پنج زن در ترکیه جنجالی شد!

پرسش طرفداری از باشگاه سپاهان این است که دقیقا چه چیزی را تکذیب می کنند؟ آیا بهتر نیست این باشگاه به جای تکذیب اتفاقی که هم فیلمش موجود است و هم واکنش های زیادی را منجر شده بازیکن جدیدش را جریمه و بازخواست کند؟ مسلما اگر فرناندز به رفتارهای این چنین دست بزند خرید موفقی برای سپاهان نخواهد بود و برای این باشگاه دردسرساز هم می شود. حضور با ۵ زن در یک کلوپ و درگیری با خبرنگار همزمان با اردوی آماده سازی پیش فصل رفتاری نیست که از یک بازیکن حرفه ای سر بزند. همچنین رفتار این بازیکن در شان باشگاه سپاهان نیز نیست.

 

 

آدم ربایی برای ۴ میلیارد تومان رمز ارز

اعضای یک باند که پس از ربودن پسر ۲۰ ساله برای آزادی او ۴ میلیارد تومان رمز ارز درخواست کرده بودند از سوی پلیس استان فارس دستگیر شدند.

به گزارش ایران، چند روز قبل مأموران پلیس از ربودن پسری ۲۰ ساله در شیراز با خبر شدند و در پی اعلام این آدم ربایی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد پنج سرنشین یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵، این پسر را با تهدید سلاح ربوده و سپس متواری شده‌اند.

سردار سرتیپ رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس اظهار داشت: با تلاش‌ها و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی و مأموران پلیس فتا استان، در نهایت مخفیگاه ربایندگان در یکی از باغ‌های اطراف شهر شیراز مورد شناسایی قرار گرفت و مأموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی هر پنج متهم دستگیر شدند و از آنها یک قبضه اسلحه گرم و تعدادی سلاح سرد کشف و گروگان نیز به صورت صحیح و سالم آزاد شد. در ادامه مشخص شد سرکرده ۳۰ ساله این باند دارای سابقه آدم ربایی در سال ۹۲ بوده و از سوی دادگاه به ۲۵ سال حبس محکوم شده بود اما متواری شده و اقدام به ربودن این پسر ۲۰ ساله کرده بود.

وی درباره علت و انگیزه افراد از انجام این گروگانگیری عنوان کرد: در بازجویی‌های صورت گرفته، مشخص شد که ربایندگان در قبال آزادی گروگان درخواست مبلغ ۴ میلیارد تومان از خانواده وی کرده بودند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه گروگان ۲۰ ساله تحویل خانواده وی شد، تأکید کرد: استان فارس محل ناامنی برای انجام فعالیت‌های مجرمانه است و مخلان نظم و امنیت عمومی بدانند که در صورت ارتکاب جرم با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

سید مصطفی بحرینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس در این باره گفت: با اقدامات فنی ‌و پلیسی و نظارت مستقیم معاون دادستان و سرپرست دادسرای جنایی شیراز پس از شناسایی محل اختفای آدم ربایان، گروگان در سلامت کامل آزاد شد.

وی با بیان اینکه آدم ربایان مسلح به سلاح گرم و سرد بودند و دستگیری آنان با درگیری مسلحانه همراه بود، گفت: آدم ربایان در ازای آزادی گروگان، تقاضای رمز ارز کرده بودند. پس از دستگیری متهمان پرونده قضایی برای آدم ربایان تشکیل و به شعبه تخصصی فرستاده شد که در دادسرا به صورت ویژه و در سریع ترین زمان ممکن رسیدگی خواهد شد.

 

 

 

اعتراف متهم به قتل:
جسد همسرم را در بیابان دفن کردم

مرد جوان که چند ماه پس از طلاق همسرش وی را به قتل رسانده و جسدش را در بیابان‌های اطراف شهر دفن کرده بود دو هفته پس از این جنایت اعتراف کرد.
به گزارش «ایران»، حدود یک هفته قبل مرد جوانی با مراجعه به پلیس آگاهی غرب استان تهران از ناپدید شدن خواهرش خبر داد و گفت: مدتی قبل خواهرم از شوهرش طلاق گرفت و تنها زندگی می‌کرد آنها دو دختر داشتند که بعد از جدایی با خانواده پدری زندگی می‌کردند اما تقریباً هر روز خواهرم آنها را می‌دید. ما هم تا چند روز قبل با خواهرم در ارتباط بودیم تا اینکه یکدفعه ناپدید شده و به تلفن‌هایش هم جواب نمی‌دهد؛ به خانه‌اش هم مراجعه کردیم اما آنجا هم نبود، نمی‌دانیم چه اتفاقی برایش افتاده است.
پس از این شکایت تحقیقات پلیسی آغاز شد و از آنجا که همسر سابق وی نیز به شهرستان محل زندگی پدرش رفته بود با این احتمال که وی از سرنوشت زن جوان با خبر باشد او را به اداره آگاهی احضارکردند. مرد ۳۴ ساله وقتی مقابل کارآگاهان پلیس قرار گرفت ناگهان به قتل همسر سابقش اعتراف کرد و گفت: من همسرم را کشتم و جسدش را در بیابان دفن کردم.
وی درباره انگیزه‌اش از این جنایت گفت: ما اهل یکی از شهرهای آذربایجان‌شرقی بودیم، وقتی هنوز ۱۸ سالم هم نشده بود به خواستگاری دختر همسایه رفتیم و با او ازدواج کردم. مدتی در شهر خودمان زندگی کردیم تا اینکه به خاطر بیکاری و مشکلات زندگی تصمیم گرفتیم به استان تهران بیاییم. در یکی از مناطق حاشیه‌ای اطراف تهران ساکن شدیم و از آنجا که من شغل و درآمدی نداشتم پدرزنم برایمان خانه‌ای اجاره کرد و خانواده‌هایمان هم به‌عنوان خرجی به ما پول می‌دادند. بعد از مدتی به‌عنوان راننده مسافربر مشغول کار شدم و تصمیم گرفتم اعتیادم را ترک کنم که موفق هم شدم و دیگر سراغ اعتیاد نرفتم. تازه زندگی‌مان داشت سرو سامان می‌گرفت که متوجه تغییراتی در رفتار همسرم شدم؛ او مدام سرش در گوشی تلفن همراهش بود و به من بی‌توجهی می‌کرد. کم‌کم به رفتارش مشکوک شدم و وقتی بیشتر پیگیری کردم متوجه شدم با پسر جوانی ارتباط پنهانی دارد. وقتی به این ماجرا پی بردم انگار دنیا روی سرم خراب شد. بعد از کلی دعوا و درگیری به اصرار همسرم از هم جدا شدیم و طلاقش دادم.
مرد جوان ادامه داد: بعد از طلاق اما به خاطر علاقه زیادی که به همسرم داشتم از او خواستم آشتی کنیم، اوایل موافق نبود اما کم کم راضی شد به خاطر بچه‌ها با هم دوباره ازدواج کنیم. تا چند هفته‌، ارتباط خیلی خوبی با هم داشتیم تا اینکه یک روز با هم برای صحبت بیرون رفته بودیم، داخل خودرو گرم صحبت بودیم که همسرم گفت حالش خوب نیست و سرش را روی صندلی گذاشت تا کمی بخوابد.  در همین موقع حس مرموزی به سراغم آمد و بی‌اختیار گوشی تلفن همراهش را برداشتم تا ببینم داخلش چیست؛ وقتی وارد قسمت عکس‌ها شدم با دیدن چند عکس و فیلم از همسرم چنان عصبانی شدم و حالم دگرگون شد که کنترل رفتارم را از دست دادم و با چاقویی که در خودرو داشتم او را به قتل رساندم بعد هم جسدش را در بیابان دفن کردم.
متهم که از قتل همسرش بشدت پشیمان بود، گفت: بعد از کشتن همسرم با خوردن ۱۰۰ قرص خودکشی کردم اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که وقتی چشم باز کردم در بیمارستان بودم و از مرگ نجاتم داده بودند.بعد از اعترافات متهم، به دستور بازپرس جنایی وی بازداشت شد و به همراه کارآگاهان جنایی به محل دفن جسد رفته و به این ترتیب جسد زن جوان پیدا شد و متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*