گفته می شود

 

 

 

گفته می شود به تازگی کلیپی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد دو معلم شاغل در شهر تهران به دلیل نداشتن مسکن ناگزیر در مدرسه ای که در آن تدریس می کنند، زندگی می کنند. مستند به این خبر که کلیپ آن دست به دست می شود دو معلم شهرستانی که در تهران پذیرش شده اند بخاطر اینکه قادر نیستند در تهران منزل مناسب اجاره کنند در مدرسه زندگی می کنند.

در این فیلم یکی از معلم ها تأکید دارد که زن و بچه او در شهرستان زندگی می کنند و این درخواست را مطرح می کند حالا که امکان افزایش حقوقشان وجود ندارد، حداقل با درخواست آنها مبنی بر انتقال به شهرستان زادگاه شان موافقت شود.

 

 

 

گفته می شود معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا از تشدید طرح عملیاتی «شناسایی و مقابله با لایو‌های غیر اخلاقی» در پلیس فتا سراسر کشور خبر داد. این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی و دستگیری تعدادی مجرم فعال در حوزه انتشار لایو‌های غیر اخلاقی در شبکه اجتماعی اینستاگرام در شهر‌های مختلف کشور، عنوان کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل پرونده‌های متشکله در این حوزه، علت اصلی ارتکاب جرم این افراد در مرحله اول کسب درآمد مالی هنگفت و در مرحله بعدی به انحطاط اخلاقی کشاندن کاربران که بیشتر آنان جوانان و نوجوانان بودند، می‌باشد.

 

 

 

 

گفته می شود جمال شورجه سینماگر برجسته کشور گفته صحنه‌هایی از سریال حضرت موسی (ع) را خداوند در علم رویا به من الهام کرد که امیدوارم بتوانم سرپا شوم و این سریال را کار کنم.  شورجه که این سال‌ها در بستر بیماری به سر می‌برد، در گفت‌وگویی کوتاه با ایرنا گفت: خداوند متعال اگرچه به ظاهر نعمتی را از من گرفته، اما باطن اشیاء اکنون برای من مشهودتر است و ملکوت خیلی چیز‌ها را درک می‌کنم،

 

 

گفته می شود علی مطهری، نایب رئیس دوم مجلس دهم نوشته سیاست شرق گرایی در ایران به آنجا رسیده که قبل از مذاکره دوحه وزیر خارجه روسیه به ایران می‌آید، یعنی این مذاکره‌ی بدون حضور ما با اجازه ماست، و بعد از مذاکره دوحه هم بلافاصله هیات مذاکره‌کننده ایرانی برای دادن گزارش و دریافت رهنمود به مسکو می‌رود بدون آنکه به مردم گزارشی داده باشد. بدیهی است که روسیه مایل نیست که برجام احیا و ایران وارد بازار نفت و گاز شود، چون با هدف او در تجاوز به اوکراین سازگار نیست. متأسفانه مسئولان ما منافع ملی را با منافع روسیه پیوند زده‌اند.

 

 

 

 

 

گفته می شود سه کافه مختلط به علت تخلف‌های متعدد از جمله کشف حجاب و موضوعات دیگر پلمب و صاحبان کافه‌ها برای برخورد قانونی به اداره اماکن قم احضار شدند.

 

 

گفته می شود یک فعال اقتصادی از کاهش ۲۵ تا ۳۰ درصدی مصرف ماکارونی خبر داده و گفته ماکارونی یک غذای جایگزین است و بعد از گران شدن گوشت قرمز و مرغ تمایل‌ها برای مصرف ماکارونی افزایش پیدا می‌کند و از آنجایی‌که رشد قیمت سایر اقلام نسبت به ماکارونی بیشتر است از این‌رو به احتمال زیاد در ماه‌های آینده میزان مصرف متعادل می‌شود.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*