پیامک

 

سلام چرا اداره برق نسبت به روشنایی باند کندرو بلوار امام رضا(ع) حدفاصل ترمینال مسافربری تا کوچه امام رضا (ع) ۱۶ هیچ اقدامی صورت نمی دهد. این قسمت مسیر رفت و آمد کسبه حاشیه بلوار و زائران امامزادگان باقریه است. با وجود تیرهای برق موجود فقط چند عدد لامپ در این مسیر به روشنایی این باند کندرو کمک خواهد کرد.
۱۴۰۰/۰۷/۲۷ ۲۱:۱۷:۲۴ خوانده شده خیر
۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مسئولین محترم لطفا ورزشگاه و استخر مهرشهر را تکمیل و راه اندازی نمایید.با تشکر
خوانده شده خیر
۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام  جرا مسئولان به فکر جاده کمربندى جهکهند به سجادشهر نىستند. اجرای این طرح هم مسیر را کاهش می دهد و هم ترافیک ورودی شهر کمتر می شود.
خوانده شده خیر
۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام خدمت مدیرکل محترم آب فاضلاب استان خراسان جنوبی جناب مهندس امامی ، بستن آب به روی مردم که  باتنش آبی دراین فصل گرمادسته پنجه نرم می کنندکاردرستی نیست باتوجه به اینکه اولین روستای مجتمع آبرسانی فخرود می باشداین عملکرد آبفای شهرستان درمیان درشان یک مدیرانقلابی دردولت مردمی سیزدهم نیست خواستارپیگیری این موضوع ازحضرتعالی هستیم باتشکرشهروندان نوغاب درمیان
خوانده شده خیر
۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام چرا با کسانی که در منازلشان سگ نگهداری می کنند برخورد نمی شود. این امر وظیفه کدام نهاد و سازمان است.
خوانده شده خیر
۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام وخسته نباشیدخدمت سخت کوشان فضای سبز. لطفا نسبت به زیباسازی حاشیه شهرمثل سراب هم توجه داشته باشیدماهم انسانیم وزیبائی رادوست داریم.
باتشکر
خوانده شده خیر
۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام خدمت مسئولین میراث فرهنگی و گردشگری استان یخچال شوکت اباد دارد بدلیل بی توجه ای شما از بین میرود باید بگم که چیزی دیگر ازآن نمانده ۱۵ سال پیش گفتید بودجه نداریم؟
خوانده شده خیر
۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام انتظار می رود دادگستری و دادستانی های محترم به حوزه رانندگی ورود پیداکنند که واقعا رانندگی در شهر و جاده از دست عده ای روانی واقعا خطرناک شده و جان و مال مردم امنیت ندارد.
خوانده شده خیر
۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام مسئولین محترم فکری به حال ترافیک خیابانهای ارتش، طالقانی وشیرین بکنند. 
خوانده شده خیر
۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶ سلام دیروز خبر مسرت بخش بازگشت مجدد فعالیت بنگاه خیریه را به هیت مدیره این بنگاه مردمی خواندم که جای تشکر از حکم قاطع و درست جناب قاضی داریوش دارد ایشان احکام خود را بر اساس عدالت صادر میکنند که جای تشکر و قدر دانی دارد. من واقعا متعجب هستم چرا اداره کل اوقاف که خود باید مجری نیت واقفان باشد و بیش از دیگران مقید به اجرای نیات واقفین باشد اقدام به چنین کار احساسی کرده است. وجود بنگاه خیریه با قدمت صد ساله خود یک اثر ماندگار و با ارزش تاریخی در صنعت آب کشور است و هیچ شهری دارای چنین موسسه ای نیست. بنگاه خیریه ابلوله بیرجند آبروی شهر و موجب افتخار همه بیرجندیهای است امیدوارم برادران عزیز اوقاف دست از لجاجت بردارند و تمامی املاک و عایدات این موسسه خیریه را به نمایندگان واقفین آن واگذار نمایند.

 

سلام در خصوص تخریب خانه های روستای چهارده و بیرون ریختن لوازم زندگی پیرمرد روستایی بر اساس اقرارنامه محضری که توسط مالک داده شده است از او تعهد گرفته اند که ساکنین تا پایان حیات در خانه های قدیمی خود باشند و از سایر شرکا هم وکالتنامه دارد اما هم خود او و هم سایر شرکای و حکم تخلیه گرفته اند و وسایل پیرمرد روستایی را که خانه ها متعلق به خود اوست بیرون ریخته اند

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*