گفته می شود

گفته می شود در حالی که در ماه‌های گذشته سمیه میرشمسی دستیار و برنامه ریز سینما روایت‌هایی از آزار فرهاد اصلانی را منتشر کرده بود، این بازیگر از او به دلیل اتهام شکایت کرد.میرشمسی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از شکایت فرهاد اصلانی از وی در شورای صیانت خانه سینما خبر داده و نوشته: دوشنبه هفته گذشته در نخستین تماس رسمی از «خانه سینما» متوجه شکایت آقای فرهاد اصلانی از خودم در شورای صیانت خانه سینما شدم. همچنین میرشمسی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که در هیچ جلسه‌‌ای از شورای صیانت خانه سینما شرکت نخواهد کرد.

 

 

گفته می شود یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با انتقاد از عملکرد جزیره‌ای دولت در افزایش حقوق‌ها گفته طبق گفته مدیرعامل یکی از شرکت‌های صنعتی، حقوق نگهبان یک شرکت ۴۰ میلیون تومان شده است.

 

 

گفته می شود یک نماینده مجلس مدعی شده طاقت مردم تمام شده‌ است. سید غنی نظری، عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به گرانی کالا‌ها در کشور، گفته قیمت اجناس ساعتی تغییر می‌کند، در حالی که دولت در قانون بودجه مکلف شده است که قیمت اقلام اساسی را براساس قیمت شهریور ۱۴۰۰ ارائه دهد، اما واقعیت قیمت کالا‌ها و بویژه مواد غذایی چنین مساله‌ای را بیان نمی‌کند.

 

 

 

گفته می شود احمد نادری نماینده مجلس در توییتر خود نوشته اینکه صداو‌سیما با اختصاص تریبون یک طرفه به بانیان و حامیان طرح ناعادلانه اصلاح سنجش و پذیرش دانشجو، کیسه جدیدی برای خودش دوخته عجیب است؛ اما عجیب تر، تناقض شعار عدالت خواهیِ آقایان جبلی-جلیلی با حمایتشان از مافیایِ معدل است. در رسانه ملی چه خبر است؟

 

 

 

گفته می شود همانند سال گذشته محدودیت‌های ایجاد شده برای برق کارخانجات فولاد و سیمان منجر به گران شدن این کالا‌ها در بازار شده؛ به نحوی که قیمت سیمان در خرده فروشی‌ها از حدود پاکتی ۵۰ هزار تومان به ۶۵ هزار تومان و در مناطقی تا ۹۰ هزار تومان رسیده است.

 

 

گفته می شود افزایش قیمت حامل‌های انرژی ناشی از تحریم‌های اعمال شده علیه روسیه در حال بالا بردن قیمت کالا‌ها در آلمان است و نرخ تورم در این کشور به بالاترین میزان در ۵۰ سال گذشته رسیده است.

 

 

 

 

 

گفته می شود از چند روز پیش که حرف‌وحدیث‌هایی در مورد افزایش قیمت رب گوجه فرنگی و کنسرو ماهی از سوی تولیدکنندگان این بخش‌ها مطرح شده، به‌رغم اینکه در اغلب واحد‌های صنفی خُرد و همچنین فروشگاه‌های آنلاین به‌راحتی می‌توان به رب گوجه فرنگی و کنسرو ماهی دسترسی پیدا کرد، اما فروشگاه‌های زنجیره‌ای در اقدامی قابل‌تامل از چند روز گذشته قفسه رب گوجه فرنگی را خالی و جای آن را با سُس گوجه فرنگی پر کرده‌اند.

 

 

گفته می شود سید احسان خاندوزی درمورد سرقتی که هفته قبل در بانک ملی رخ داد اظهار کرد: این یک فرصت با هزینه بزرگ برای این بود که در کل سازوکار‌های مسئولیت امانی سیستم بانکی دقت بیشتری صورت بگیرد، چون در رگولاتوری و تنظیم‌گری نقش امانی بانک‌ها سال‌ها بود که اتفاقی نیفتاده بود. وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: من از مدیرعامل بانک ملی خواستم و آن‌ها درحال بازنگری هستند.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*