گفته می شود

 

گفته می شود غلامرضا شریعتی استاندار سابق خوزستان که از حامیان عبدالباقی مالک برج فروریخته متروپل بوده است از کشور خارج شده است.بر اساس پیگیری های ایرنا، شریعتی به صورت قانونی به کشور امارات رفته است.

 

 

 

گفته می شود معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی ایران گفته در حال حاضر برخی فارغ التحصیلان پزشکی به سایر مشاغل کوچ می‌کنند؛ برخی پزشکان ما سوپرمارکت دارند یا حتی اگر کار خدماتی داشته باشند، از طبابت منفعت بیشتری دارد و این موضوع قابل اثبات است.در بیمارستان‌های دولتی کشور جراح عمومی درآمدی کمتر از ۱۰ میلیون تومان در ماه دارد.دستمزد یک جراح عمومی از عمل آپاندیس، زیر ۱۰۰ هزار تومان است و درآمد پزشک از هر ویزیت زیر ۱۰ هزار تومان است، مگر چند ویزیت می‌تواند در ماه داشته باشد.میزان پرداختی به پزشکان عمومی در بیمارستان‌های دولتی از ماهیانه ۶ تا ۷ میلیون تومان شروع می‌شود و تا حدود ۲۰ میلیون تومان در روستاهای دورافتاده است.

 

 

 

گفته می شود رئیس فراکسیون اقتصاد دانش‌بنیان مجلس با انتقاد از مدل افزایش تعرفه‌های اینترنت گفته نگرانیم دولت و اپراتورها بزودی صنعت ارتباطات کشور را به صنعت خودروسازی دیگری تبدیل کنند تا مردم حسرت اینترنت سایر کشورها را داشته باشند. دهنوی می‌گوید: سهم بازار همراه اول بیشتر از سایر اپراتورها است و عمده کاربران اینترنت همراه مشتری همراه اول هستند مسئولیت این اپراتور از دو اپراتور دیگر بیشتر است. منطق کار را عرض کردم؛ اینکه نباید هزینه بی خودی کنیم بعد برای توسعه به منابع لازم داشته باشیم و از مردم پول بگیریم. نگرانی ما از این است که بلایی که بر سر صنعت خودرو آمده را بر سر صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور هم بیاورند که کار کشور را به جایی رسانده ایم که مردم را اسیر خود کرده اند و نماد تحقیر ملی شده اند.

 

 

گفته می شود تیم ملی وزنه برداری روزهای عجیبی را با اعتصاب ملی پوشان، برکناری سرمربی و البته منفعل بودن فدراسیون پشت سر می گذارد.علی مرادی که در هفته های اخیر درگیر حواشی مربوط به پناهنده شدن دختران وزنه بردار بود، به یک باره با یک بحران جدی در تیم ملی مردان مواجه شد. چند باری در یک سال اخیر مصاحبه هایی از وزنه برداران در خصوص کمبود امکانات اولیه در اردوها منتشر شد، اما گویا شرایط هر روز بدتر و بدتر شده و اوضاع رو به بهبودی نمی رود.اما واکنش فدراسیون به این اتفاقات عجیب بود. گویا علی مرادی در این میان تصمیم به برکناری محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی گرفته؛ در حالی که نامی از سرمربی در بیانیه وزنه برداران نبود. شاید هم رییس فدراسیون به خاطر همکاری سرمربی با ملی پوشان چنین تصمیمی را اتخاذ کرده است.

 

 

گفته می شود مدیرکل دفتر مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفته تا کنون هیچ موردی از آبله میمون در کشور مشاهده نشده است.

 

 

 

گفته می شود سردار علی فدوی گفته از سال ۶۸ همه کارشناسان اعتقاد داشتند که این طرح اقتصادی باید صورت گیرد، دولت جرأت بزرگی به خرج داد و این طرح را اجرایی کرد که موفقیت در آن به پشتیبانی مردم نیاز دارد تا بتوان کشور را از این گردنه مهم عبور داد.

 

 

گفته می شود معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفته کلیپ و خبر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر تیراندازی افراد مسلح ناشناس به سمت نیروهای نظامی لباس شخصی در شهر زاهدان به هیچ عنوان صحت ندارد و تکذیب می‌شود

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*