گفته می شود

 

گفته می شود مدیرعامل بانک مسکن گفته شورای پول و اعتبار با افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن برای زوجین تهرانی به ۷۰۰ میلیون تومان موافقت نکرد و در حال حاضر این تسهیلات با همان سقف های قبلی اعطا می شود.

 

 

گفته می شود کریمی دبیر کانون سراسری انجمن‌های صنفی کامیون داران اعلام کرده در حالی از سوی شرکت‌های سازنده اعلام شده که قرار است نرخ لاستیک سنگین ۳۰ درصد افزایش یابد که همین الان نرخ مصوب لاستیک سنگین از سوی وزارت صمت جفتی ۸ میلیون تومان برای اقلام پُر مصرف تعیین شده ولی در بازار آزاد ۱۲ میلیون تومان هر جفت لاستیک سنگین به فروش می‌رسد.

 

 

گفته می شود قیمت روغن موتور که مرداد سال گذشته ۴۱ درصد افزایش قیمت را ثبت کرده بود، با مجوز سازمان حمایت دوباره ۲۵ درصد گران شد.

 

 

 

گفته می شود رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گفته میوه‌های دور ریز یا میوه‌های پس زده، همیشه مشتریان خاص خود را داشته است.اما آمار از افزایش تقاضا برای این نوع میوه‌ها خبر می‌دهد، افزایش تقاضایی که به گفته کارشناسان، نشانه‌ای از کاهش قدرت خرید خانوارهاست.

 

 

گفته می شود سازمان امور مالیاتی اعلام کرده بیشتر گزارش‌های مردم از فرار مالیاتی به استفاده نکردن پزشکان از کارتخوان مربوط است و برای آن‌ها پیامک اخطار ارسال خواهد شد.برخی از مراکز درمانی و کلینیک‌ها به‌جای کارتخوان، افراد را به خرید دلار برای پرداخت هزینه خدمات درمانی وادار کرده‌اند.

 

 

 

 

گفته می شود رئیس بانک اطلاعات هویت ژنتیک ایران گفته با طرح برخی شایعات و ابهامات درخصوص متوفی حسین عبدالباقی که هویت وی از طریق بررسی‌های انجام شده و از جمله روش‌های بیومتریک (اثر انگشت) به انجام رسیده بود، لزوم انجام آزمایش ژنتیک مطرح و اقدامات لازم انجام شد.با بررسی پیکر و عدم مشاهده تخریب بافتی، نمونه‌گیری طبق دستورالعمل‌های موجود سازمان از بافت‌های عمقی (عضله) و با توجه به اولویت تعیین هویت متوفی، آزمایش به صورت خارج از نوبت انجام و پروفایل ژنتیکی استحصال و فرآیند مقایسه تطبیقی با پروفایل ژنتیکی مادر و ۳ فرزند وی توسط نرم افزار اختصاصی انجام شد. براساس محاسبات آماری، احتمال صحت روابط مذکور در هر ۴ مورد، بین متوفی با مادر بیولوژیک و فرزندانش، ۹۹.۹۹۹۷ درصد به دست آمد؛ لذا هرگونه شبهه‌ای در مورد صحت این پاسخ و احراز هویت متوفی رد می‌شود.

 

 

گفته می شود خبرگزاری باختر اعلام کرده طالبان بنزین ایران را پس فرستاد و اعلام کرد که بنزین ارسالی بی‌کیفیت بوده و با واردکنندگان کالاهای بی‌کیفیت به افغانستان برخورد می‌شود!

 

 

 

گفته می شود حسن بهشتی پور، کارشناس مسائل هسته ای گفته گزارش جدید سازمان بین المللی انرژی اتمی به هر حال گزارشی منفی علیه ایران است.اثر این گزارش را می توان در جلسه شورای حکام دید که ظرف چند روز آینده برگزار خواهد شد و فضاسازی که شده احتمالا صدور قطعنامه علیه ما را بالا می‌برد.قطعنامه شورای حکام طبق اساسنامه باید آرای آن به اتفاق آرا صادر شود. یعنی هر ۳۵ کشور رای مثبت بدهند. اما از سال‌های ۸۵، ۸۶ که این شورا قطعنامه علیه ایران صادر کرد و پرونده را به شورای امنیت ارجاع داد، قطعنامه نه با اتفاق آرا با اکثریت آن صادر شد. یعنی اکثر کشورها رای به صدور قطعنامه علیه تهران داده بودند.آنها از آن زمان یک رویه جدید درست کرده و آن را ادامه داده‌اند. در اوضاع کنونی نیز علی‌رغم موضع منفی برخی کشورها مانند چین و احیانا روسیه، احتمالا قطعنامه شورای حکام علیه ایران صادر خواهد شد./

 

 

گفته می شود روزنامه‌ی جام جم متعلق به صداوسیما با انتشار گزارشی مدعی شده که فیلم «برادران لیلا» ساخته‌ی سعید روستایی «بایگانی» می‌شود. این روزنامه از قول یکی از مقامات ارشد سازمان سینمایی که نخواست نامش در گزارش ذکر شود، آورده است: «سطح کیفی آثار دلیلی بر تخطی آن‌ها از قانون نیست، چرا که قانون فقط مشمول حال فیلم‌هایی با درجه کیفی پایین نیست.

 

 

 

گفته می شود وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به بیانیه تعدادی از هنرمندان در واکنش به حوادث آبادان گفت: ما در جایگاه حوزه نهادی مربوط به فرهنگ و هنر از همه ابزارهای قانونی بهره بگیریم تا از مقدسات مردم صیانت کنیم و در مقابل مجموعه‌ و افرادی که با سیاه نمایی از افتخارات کشور دنبال تیره‌وتار نشان دادن فضای عمومی کشور است می‌ایستیم. یک عده متوهم با نوشتن کاغذ پاره‌های بی‌ارزش به مردم توهین کردند و تلاش‌های خالصانه آن‌ها را نادیده گرفتند؛ اما این کارها در حوزه فرهنگ و هنر تحمل نخواهد شد و اهالی فرهنگ و هنر اجازه نمی‌دهند فضای این ساحت پاک با این نوع کارهای متوهمانه آلوده شود.

 

 

 

گفته می شود وکیل مدافع محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران گفته با درخواست آزادی مشروط موکلم از سوی دادستانی موافقت نشد.حمیدرضا گودرزی در این باره اظهار کرد: موکلم تاکنون سه بار درخواست آزادی مشروط داده است ولی دادستانی با آن موافقت نکرده است. وی افزود: با توجه به اینکه موکلم بیش از نصف مجازات را گذرانده باید آزاد شود ولی چنین اتفاقی رخ نداده است.

 

 

گفته می شود شهاب حسینی در صفحه اینستاگرامش ضمن تبریک صمیمانه به زهرا امیرابراهیمی برای دریاف جایزه از کن نوشته هیچ نظر و تاییدی نسبت به فیلم، کارگردان و سایر موارد آن ندارم به همان دلیلی که کارگردان فیلم، زمانی که برای فیلم مست عشق در ترکیه بودم ضمن ملاقاتی بازی در این فیلم، به بنده پیشنهاد دادند که به دلیل عدم علاقه به موضوع و نگاه کارگردان، پیشنهاد ایشان را نپذیرفتم.

 

 

گفته می شود محمدحسین حسین زاده بحرینی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون هدایت اعتبار در اقتصاد ما تبیین درستی نداشته است، گفته به گواهی آمارهای بانک مرکزی، پولی که بانک‌ها در ۲۰ سال گذشته خلق کردند ۲برابر پولی است که حاکمیت خلق کرد، به همین دلیل وقتی از هدایت اعتبار صحبت می شود با ده‌ها سوال از جنس استفهام انکاری مواجه می‌شویم.

 

 

 

 

گفته می شود مدیرعامل شرکت دخانیات ایران گفت: شرکت دخانیات ایران امروز همزمان با هشتاد و پنجمین سالگرد تأسیس شرکت و به مناسبت روز جهانی بدون دخانیات، به مدت ۸۵ دقیقه، فعالیت همه کارخانجات و ادارات خود در سطح کشور را متوقف کرد.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*