گفته می شود

 

گفته می شود صداوسیما برای پخش زنده مسابقات استقلال و پرسپولیس یک ریال پول نمی‌دهد و حالا می‌خواهد جشن قهرمانی آبی‌ها را هم مجانی پخش کند! مدیران رسانه ملی پشت خواسته مردم پنهان شده‌اند و با ابن بهانه غصب حق فوتبال را توجیه می‌کنند.

 

 

 

گفته می شود قائم مقام واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشگاه شهید بهشتی از کاهش ۷۵درصدی اهدای عضو در کشور خبر داد و گفته موضوع تشخیص کما از مرگ مغزی موضوع مهمی است که باید به آن پرداخته شود. وی با اشاره به پخش برنامه ای در ماه رمضان در تلویزیون اظهار کرد: این برنامه باعث شد آمار رضایت خانواده ها برای اهدای عضو افت شدیدی داشته باشد و با اینکه تلاش ها چند برابر شد، اهدای ارگان ها به یک چهارم رسید.

 

 

 

گفته می شود رئیس سازمان سینمایی، با انتقاد از آن‌چه به گفته او ژست اپوزیسیونی و رفتار هنجارشکنانه هنرمندانِ ایرانی در جشنواره کن بوده است، از مدیرعامل خانه سینما خواست به این حواشی رسیدگی و نتیجه را به شورای اخلاق حرفه‌ای ارائه کند. اشاره او به بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی روی فرش قرمز و سخنان سعید روستایی و پیمان معادی در نشست خبری فیلم «برادران لیلا» است.

 

 

گفته می شود دکتر پیتر کالدوِل، دامپزشک معتمد مراکز حفاظت و تکثیر یوزپلنگ آفریقایی گفته وضعیت اولیه توله یوزپلنگ سوم مطلوب است اما برای بزرگ شدن و زنده ماندن آن روزی سه بار دعا کنید.بزرگترین تهدید برای یوزپلنگ آسیایی سگ‌های ولگرد هستند. این سگها باید مدیریت شوند تا به جمعیت باقی مانده یوزپلنگ آسیایی، آسیب نزنند.

 

 

 

گفته می شود اگر در گذشته، دامادها روز عروسی‌شان فقط به یک حمام و اصلاح و در نهایت یک سشوار مو بسنده می‌کردند، با تغییر سبک زندگی، شاهد ظهور و بروز آرایش و لوازم آرایش مردانه هستیم! حالا برخی آقا دامادها هم درست شبیه عروس خانم از ساعات آغازین صبح روز عروسی به آرایشگاه می‌روند تا پوست‌شان با انواع و اقسام ماسک‌های آرایشی لطیف شود و در نهایت هم با استفاده از همان کرم‌ها و ابزار آرایشی زنانه و با چهره‌ای متفاوت دنبال عروس بروند و در مجلس عروسی حاضر شوند!

 

 

 

گفته می شود جنگجویان خارجی از آمریکا و دیگر کشورها، از تفاوت‌های فاحشی میان آنچه که انتظار داشتند در جنگ اوکراین ببینند و آنچه واقعا در انتظارشان بود، پرده برداشته و به واشنگتن پست گفتند که با تجهیزات ناکافی و سلاح‌هایی کمتر از حریف وارد میدان نبرد می‌شدند و بسیاری کارشان را رها کرده و باز می‌گشتند.

 

 

گفته می شود یک نخبه ایرانی مدعی است، بالگرد دو نفره‌ای را با هزینه شخصی خود ساخته است که بدنه آن از جنس فایبرگلاس و وزن آن حدود ۴۵۰ کیلوگرم و موتور آن، موتور پراید است!

 

 

 

گفته می شود سخنگوی سپاه پاسداران گفته بیش از ۴۰ میلیون از جمعیت کشور ما موضوع دفاع مقدس، تهاجم حزب بعث به ایران و حمایت همه جانبه آمریکا و اروپایی ها از این کشور را به یاد ندارند و نمی دانند در آن روزها بر مردم کشور به ویژه مردم خوزستان و رزمندگان ما چه گذشته است

 

 

 

 

گفته می شود رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نان ایران گفته فروش کیلویی نان به جای فروش عددی، به عنوان پیشنهادی برای مقابله با کم فروشی و بهبود کیفیت نان چند باری در کشور مطرح شده؛ اما هیچ گاه تا این اندازه جدی نبوده است. وی با بیان اینکه سال هاست فروش کیلویی نان در نانوایی‌های صنعتی اجرا می‌شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، افزود: اجرای این طرح در نانوایی‌های سنتی در بالا بردن کیفیت نان و جلوگیری از تخلفات احتمالی بسیار مؤثر است.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*