اعزام پدر و پسر همزمان به خدمت مقدس سربازی

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان از اعزام همزمان پدر و پسر مشمول پایه خدمتی خردادماه ۱۴۰۱ به مراکز آموزشی خبر داد.

به گزارش امروز خراسان جنوبی، سرهنگ”سیداحمد حسینی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در بررسی های میدانی بعمل آمده از وضعیت مشمولان اعزامی معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی به مراکز آموزشی نیروهای مسلح در یکم خرداد ماه ۱۴۰۱ مشاهده گردید احدی از مشمولان به همراه سومین فرزندش به صورت همزمان عازم خدمت مقدس سربازی می باشد.

وی افزود: این پدر مشمول متولد ۱۳۶۱ و دارای ۷ فرزند می باشد که تاکنون هیچ اقدامی جهت اعزام به خدمت مقدس سربازی انجام نداده بود که اکنون با سومین فرزندش بصورت همزمان به خدمت دوره ضرورت اعزام شده است و هدفش از اعزام به خدمت با داشتن ۷ فرزند را خدمت به میهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، احساس مسئولیت با توجه به شرایط فعلی و بهره مند شدن از خدمات اجتماعی عنوان کرد.

معاون وظیفه عمومی خراسان جنوبی تصریح کرد: عدم معرفی به موقع مشمولان، آنان را با محرومیت های اجتماعی همچون استخدام در دستگاه های دولتی، امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر، خروج از کشور، عدم اخذ تسهیلات بانکی و… مواجه خواهد کرد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*