گفته می شود 

گفته می شود فرهاد مجیدی در پاسخ به سوال خبرنگار برنامه فوتبال برتر شبکه سه، حاضر نشد که به پرسش او جواب دهد. سرمربی استقلال گفت: برنامه شما وقاحت را از حد گذرانده و تصویر کاپیتان استقلال را از روی پوستر تصاویر تیم بعداز قهرمانی حذف کرده است. چه کسی به شما چنین اجازه‌ای داد؟ مجیدی ادامه داد: نمی خواستم این حرف ها را الان بزنم و در پایان فصل خیلی چیزها را خواهم گفت اما بدانید که خیلی از نهادها تماس گرفتند و گفتند باید به این برنامه بروی. باید نداریم . این را بدانید . من فرهاد مجیدی فرزند ناصر حجازی هستم و برایم باید وجود ندارد.

 

 

گفته می شود  مهدهای لاکچری اینبار برای سگ‌ها ایجاد شده است. مهدهایی که استخر، پذیرایی با مرغ و برنج ایرانی و سرویس رفت و برگشت دارند.هزینه هر روز نگهداری حدودا ۳۰۰ هزار تومان و آموزش ۱۵ روزه ۴ الی ۶ میلیون است.

گفته می شود جانشین فرمانده فراجا درباره اعتراضات در روزهای اخیر گفته زمانی که جمعیت به گرانی و کمبود اجناس معترض می‌شوند، حق با آن‌ها است اما معاندین و دشمنان و سوءاستفاده کنندگان و کسانی که بدخواه هستند، از این جمعیتی که حرف‌هایشان را آرام می‌زنند سوءاستفاده می‌کنند.قطعا پلیس با این افراد برخورد جدی می‌کند و برای ما قابل تحمل نیست… اینکه برخی به صورت غیرمجاز تجمع می‌کنند و اقدامات تخریب‌آمیز دارند و به اموال شخصی و دولتی آسیب وارد می‌کنند، قابل تحمل نیست و قطعا ما به خواست مردم با این افراد مقابله می‌کنیم.تعدادی از معترضین از اصل طرح هم مطلع نبودند و بعضا انتظاراتی داشتند و آمده بودند، توجیه شدند و الحمدالله مشکل خاصی وجود ندارد
گفته می شود دی‌ماه سال گذشته به دستور مریم کاظمی‌پور معاون ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان چند رشته ورزشی از جمله مچ‌اندازی برای زنان ممنوع اعلام شد. این دستور در حالی صادر شد که در سال‌های گذشته تیم‌های مچ‌اندازی زنان ایران در مسابقات بین‌المللی حاضر شده و حتی مدال هم کسب کرده بود.
گفته می شود علی دایی با انتشار پستی در اینستاگرامش در حمایت از وریا غفوری بازیکن تیم فوتبال استقلال، نوشته ساکت کردن منتقد ،فقط و فقط پاک کردن صورت مساله است. مردم در سخت ترین شرایط اقتصادی هستند و باید به جای سرکوب، فکر اساسی برای حل مشکلاتشان کرد.فارغ از رنگ ها، از هر فردی که صدای مردمش است حمایت میکنم همانطور که در تمامی این سالها تلاش کردم حامی و صدای مردم سرزمینم باشم
گفته می شود اگرچه علی رمضانی، قائم‌مقام نمایشگاه کتاب و سخنگوی آن اعلام کرد «تا پایان روز هفتم، (چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت) ۱۰۰ میلیارد تومان کتاب به فروش رسیده است.» برخی ناشران می‌گویند بارها پیش آمده است که آدم‌ها، کتابی را بردارند، ورق بزنند و با دیدن قیمتش آن را سر جای خود بگذارند.
گفته می شود طی یکی دو روز گذشته، بیلبوردی با موضوع فروش مرغ در یزد، با عنوان «عرضه گوشت و مرغ با پرداخت چک دو ماهه، بدون ضامن» در سطح شهر نصب و منتشر شده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*