گفته می شود

 

گفته می شود رئیس دیوان محاسبات کشور گفته رسیدگی به تخلفات ارز ۴۲۰۰ تومان یکی از بزرگترین پرونده‌های در دستور کار دیوان محاسبات است و افراد مختلفی همچون وزرای مربوطه و مقامات بالاتر در این زمینه مورد سوال قرار گرفتند و دفاعیاتی نیز داشته‌اند و هر یک نیز گفتند که این اقدامات با دستور مقامات بالاتر انجام شده و این مسائل در حال بررسی است. البته تلاش کردیم این اقدامات موجب به هم ریختگی بازار ارز نشود، ولی یکی از بزرگ‌ترین پرونده‌های در حال بررسی تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی است. حجم بالای پرونده‌های ارز ۴۲۰۰ تومانی به منزله این نیست که همه تخصیص‌ها اشکال داشته است زیرا بخشی از کالاهای اساسی که تهیه شده از محل همین تخصیص ارز بوده است.

 

 

 

گفته می شود رئیس کمیته جمعیت مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در سال حدود ۵۳۰هزار سقط عمدی در ایران داریم، تأکید کرد:‌ قانون جمعیت بسیار خوب طراحی شده و اگر نصف آن اجرایی شود، اوضاع جمعیتی ایران روبراه می شود.

 

 

گفته می شود نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس با اشاره به طرح اصلاح قانون مهریه در کمیسیون قضایی گفت: با مصوبه کمیسیون قضایی مردها دیگر برای مهریه حبس نمی‌شوند و بانوان نیز برای به اجرا گذاشتن مهریه خود مجبور به طی کردن مراحل دادرسی نیستند.

 

 

گفته می شود حدود ۷۰ گونه کوسه‌ماهی در آب‌های ایران زیست می‌کنند که جزو گونه‌های در خطر انقراضند، اما سالانه شمار زیادی از آنها به علت تمایل برخی انسان‌ها به سوپ باله کوسه و همچنین مصارف بهداشتی و پزشکی صید می‌شوند که تازه‌ترین آن، کشف لاشه ۸ هزار کوسه و هزاران باله در چابهار است

 

 

گفته می شود  دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر: طبق آمارهای ارسالی از نیروی انتظامی ۴۱ درصد افرادی که در حوزه حجاب و عفاف توبیخ شده‌اند، از نهادهای دولتی و حکومتی بودند که این مساله نشان می‌دهد که رسیدگی به مساله حجاب و عفاف باید از نهادهای دولتی آغاز شود. ستاد امر به معروف و نهی از منکر آماده پذیرش نظرات دلسوزان در رابطه با طرح جامع عفاف و حجاب است.

 

 

 

گفته می شود ایلان ماسک که هم اکنون از سوی نشریه فوربس ثروتمندترین فرد جهان معرفی شده، شب گذشته گفت که به احتمال زیاد اقتصاد آمریکا وارد رکودی شده که یک سال تا ۱۸ ماه زمان خواهد برد.

 

 

گفته می شود معاون رئیس‌جمهور درباره موضوع ارز ترجیحی و دلایل تغییر شیوه پرداخت آن متذکر شد: قاچاق کالا‌هایی که ارز ترجیحی می‌گرفتند بسیار بالا بود به‌طوری‌که گاهی کشور‌های همسایه تا شعاع ۳۰۰ کیلومتری از دارو، روغن و آرد مشمول ارز ترجیحی ارتزاق می‌کردند و از زمانی که شیوه پرداخت عوض شده است قیمت این‌ها در کشور‌های همسایه افزایش پیدا کرده است.

 

 

 

گفته می شود مدیرسابق شبکه چهار گفته حضورش باعث شده است که مخاطبان شبکه بیشتر شوند و می‌گوید بیشتر شوخی‌ها و جوک هایی که برای شبکه چهار ساخته‌اند به دوره پیش از او تعلق دارد. معینی پور همچنین از بودجه ۳۰ میلیاردی شبکه، کارهایی که نتوانسته است در این مدت به سرانجام برساند، رایزنی‌های شبانه روزی برای برنامه‌ها و بودجه گرفتن برای پربیننده‌ترین برند این شبکه «زندگی پس از زندگی» گفته است

 

 

 

 

گفته می شود عبدالرضا داوری، فعال سیاسی و از مشاوران سابق احمدی‌نژاد با انتشار توییتی نوشت: از عجایب حکمرانی در دولت #رییسی اینکه، می توان نمایشگاه محصولات بانوان کارآفرین را افتتاح کرد، بدون آنکه حتی یک نفر از بانوان در افتتاحیه حاضر باشند!

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*