گفته می شود

گفته می شود روسیه “تهدیدهای تازه‌ای” درخصوص عضویت فنلاند در ناتو انجام داده است؛ اقدامی که به گفته معاون کمیته دفاعی پارلمان روسیه می‌تواند این کشور را وادار کند تا از موشک هسته‌ای هایپرسونیک “آراس-۲۸ سارمات (RS-۲۸ Sarmat) که در غرب به عنوان “شیطان ۲” شناخته می‌شود و قدرت تخریب انگلیس را در ۲۰۰ ثانیه دارد، استفاده کند.

 

 

گفته می شود خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه مجلس قصد استیضاح وزیر آموزش و پرورش به دلیل تدوین آیین‌نامه رتبه‌بندی را دارد. یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در این خصوص مطرح کرد که از عملکرد بعضی‌ها من راضی نیستم. در نتیجه در مرحله اول با تذکر و سوال سعی می‌کنیم کار را پیش ببریم. اگر هم نشد به سراغ استیضاح می‌رویم.

 

 

 

گفته می شود  سایپا به ازای تولید هر خودرو ۷۰ میلیون ضرر می‌دهیم! علی شیدایی درباره پرداخت تسهیلات به خودروسازان، اظهار داشت: ستاد تنظیم بازار اجازه افزایش قیمت خودرو را به شرکت‌های خودروساز نمی‌دهد. از همین رو باید تلاش کرد با افزایش بهره وری، تولید اقتصادی که مدنظر قرار گرفته و همچنین واگذاری سهام درون گروهی، شرایطی را فراهم کنیم که تولید خودرو‌ها از خط زیان خارج شود. او با بیان اینکه هر خودرویی که تولید می‌شود به طور متوسط ۷۰ میلیون تومان زیان برای گروه خودروسازی سایپا دارد، گفت: طی سه سال اخیر قیمت نهاده‌های تولید، چون فولاد، مواد پلیمری و… ۷ برابر شد، ولی قیمت خودرو ۳ برابر شده است،

 

 

 

گفته می شود فائزه هاشمی مدعی شده راه براندازی یا انقلاب یا کودتا است. انقلاب‌ها در تاریخ جهان نتایج خوبی به همراه نداشته‌اند. من انقلاب خودمان را خطا نمی‌دانم ولی خطاهای ما از شاه بیشتر شد و عملا انقلابی‌نمایان جایگزین انقلابیون شدند. کودتا هم معمولا توسط نظامیان صورت می‌گیرد و کار امثال من نیست. بنابراین به براندازی نمی‌اندیشم، شاید در دلم بدم نیاید … تا مملکت نجات پیدا کند.

 

 

گفته می شود ۴۶ نماینده مجلس یازدهم، اخیراً طرح «استفاده بهینه از اشیای باستانی و گنج‌ها» را تدوین و مطرح کرده اند.طرحی که به عقیده مجلسی‌ها قصد دارد اشیای باستانی را حفظ و ایجاد اشتغال کند و کاوش‌های باستان شناسانه را سر و سامان ببخشد.این در حالی است که جامعه باستان شناسی خلاف این عقیده را دارند و به انتقاد از این طرح پرداخته اند.آن‌ها معتقدند که طرح مجلسی‌ها به حفاری‌ها و قاچاق‌های غیرمجاز، رسمیت می‌بخشد.اساتید باستان شناسی همچنین تاکید دارند که کلیت طرح مغایر با برخی قوانین موجود در کشور است.

 

 

گفته می شود معاون اول رئیس جمهور گفته یارانه ای که به بخش زیادی از مردم داده شده، بیشتر از هزینه های جدید خانوار است و البته دولت در تلاش است تا با فراهم کردن تمهیدات لازم هیچ هزینه اضافه ای به اکثریت مردم تحمیل نشود.

 

 

گفته می شود عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به مشکلات در تخصیص و توزیع یارانه‌ها، گفته دلالان و واردکنندگان بی‌وجدان از محل اعتبارات مربوط به یارانه، منشأ فساد اقتصادی شده‌اند.

 

 

 

 

 

گفته می شود نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفته پایه و اساس توسعه و پیشرفت کشور از آموزش و پرورش نشأت می‌گیرد و طرح رتبه‌بندی معلمان پس از ۱۲ سال در مجلس تصویب شده و احتمالاً تا اواخر خردادماه به مرحله اجرا می‌رسد.

 

 

 

گفته می شود « محمد بن سلمان » ولیعهد عربستان سعودی با رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا ( سیا ) دیدار و طرفین درباره بازار نفت و خرید تسلیحات چینی از سوی ریاض با یکدیگر تبادل نظر کردند.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*