گفته می شود

گفته می شود نمایندگان مردم در مجلس با اجرای طرح تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو دولت یازدهم و دوازدهم درخصوص ظرفیت‌های نیروگاهی صنعت برق کشور موافقت کردند.

 

 

گفته می شود فروش چاپخانه شماره یک روزنامه همشهری قطعی شده است.گویا مصوبه قدیمی شورای شهرتهران برای فروش این چاپخانه به زودی اجرایی می‌شود و بزرگترین چاپخانه کشور تعطیل می‌شود.

 

 

گفته می شود رئیس اتحادیه آرایشگران زنان مشهد با بیان این مطلب که مشهد، شهری مذهبی است، گفته در کمیسیون نظارت مربوط به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اتاق اصناف مشهد تصویب شده است کاشت مژه به دلیل وجود جسم خارجی بر مژه مشتری ممنوع شده است. همچنین کاشت ناخن چند مدتی با رعایت بهداشت و تهویه مناسب در آرایشگاه‌ها انجام می‌شد، اما اکنون اعلام کرده‌اند امکان انجام این فعالیت وجود ندارد

 

 

گفته می شود با اوج گیری تغییرات گسترده و عمیق در جهان و نقش بیداری انسانی عموم ملت ها در این تحولات، احمدی نژاد در یک نامه تحلیلی پیرامون این تغییرات که خطاب به رئیس جمهور اوکراین نگاشته شده، بر اهمیت مقاومت موثر و تعیین کننده مردم این کشور در ساخت نظام آینده بین الملل به نفع آزادی ، عدالت و صلح تاکید کرد.

 

 

گفته می شود محمد مخبر با بیان اینکه مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها علاوه بر الزام قانونی، یک الزام عقلی و اقتصادی است، گفت: یکی از شعار‌های پیش و پس از انتخابات رئیس جمهور، مقابله با فقر در کشور بود و امروز شاهد آن هستیم که با برخی گرانی‌ها و افزایش قیمت کالاها، بیشترین فشار بر طبقات ضعیف جامعه وارد می‌شود. معاون اول رئیس‌جمهور افزود: سال گذشته ۱۵.۶ میلیارد دلار ارز ترجیحی یعنی معادل ۳۱۲ هزار میلیارد تومان یارانه از سوی دولت پرداخت شد، اما طبقات پردرآمد و ثروتمند جامعه به دلیل مصرف بیشتر، استفاده بیشتری را از این یارانه‌ها داشته‌اند و بخش اندکی از این یارانه به دست دهک‌های پایین و طبقات ضعیف جامعه رسیده است.

 

 

گفته می شود آمار بانک مرکزی نشان می‌دهد بیش از ۴۱۴ میلیون و ۸۶ هزار کارت بانکی تا پایان فروردین ماه امسال توسط بانک‌های کشور صادر شده است.

 

 

 

 

 

گفته می شود نماینده مردم مینودشت در مجلس گفته ۷۰ درصد منافع ارز ۴۲۰۰ تومانی آن نصیب رانت‌خواران، اختلاسگران و مردم کشور‌های همسایه شده و ۳۰ درصد آن بر سفره مردم عادی ایران رفته است.

 

 

گفته می شود نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه وزیر بهداشت باید برای تأمین شیرخشک نوزادان دارای حساسیت تدبیری بیندیشد، از کم کاری و عدم مدیریت وی در این بخش انتقاد کرد.

 

 

گفته می شود غلامرضا مصباحی‌مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته می‌خواهند فضای عمومی جامعه را علیه رئیسی بشورانند. هر اقدامی در مقابل این دولت صورت می‌گیرد، یا از جهالت است یا عداوت.نرخ تورم نزولی شده؛ منتقدان اینها را نمی‌بینند؟ فقط بلدند چهار کالا را ببینند که قیمت‌های جهانی‌اش تغییر کرده و بر قیمت‌های داخلی تاثیر گذاشته؛ این چندتا کالا را علم کرده اند و بزرگنمایی می‌کنند.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*